logo Firefox

Jak zablokować wyskakujące reklamy w Firefoxie?

Joseph - specjalista Tipy.pl
Wielu użytkowników wybiera Przeglądarkę Firefox ze względu na poziom zabezpieczeń. Jest ona dostępna za darmo i może pracować na systemie Windows, Mac OS X oraz Linux. Blokowanie wyskakujących okienek to doskonały pomysł. Dzięki temu możemy pozbyć się niewłaściwych zdjęć i niechcianych reklam. Wprowadzenie opcji blokowania wyskakujących okienek może nieco spowolnić pracę twojego komputera. Jednakże jest to bardzo proste w wykonaniu i myślę, że bardzo pomocne, zwłaszcza jeśli z komputera często korzystają dzieci.
1
Kliknij w opcję "Narzędzia" znajdującą się w pasku w lewym górnym rogu ekranu przeglądarki (dla użytkowników systemu Windows) lub wybierz menu przeglądarki Firefox (jeśli korzystasz z komputera Mac).
2
Otworzy się lista, na której zaznacz „Opcje…” (dla Windows) lub "Preferencje" (dla Mac).
3
Kliknij na zakładkę „Treść”.
4
Blokowanie wyskakujących okien w Firefox
Zaznacz opcję „Zablokuj wyskakujące okna”. Pojawi się zielony znacznik wyboru, co oznacza, że opcja została włączona.
5
Uprawnione witryny w Firefox
Jeśli chcesz, udostępnić wyskakujące okna na wybranych stronach kliknij w opcję „Wyjątki”. Pojawi się okno „Uprawnione witryny – Wyskakujące okna”. W pasku „Adres witryny” wpisz adres internetowy strony, na której chcesz zezwolić na wyskakujące okna. Kliknij „Zezwól”.
6
Zamknij okno, a następnie zamknij okno Opcji klikając w przycisk „OK”. Jeśli jesteś użytkownikiem komputera Mac wystarczy zamknąć okno Preferencji, aby zatwierdzić i zapisać wszystkie nowe wybory.

Powiązane porady

mozilla firefox
strona startowa Google

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

pomor
21.04.2015
ta opcja nic nie pomaga. tonę w reklamach
prtsc
05.01.2013
gówno prawda, to beznadziejne rozwiązanie nie DZIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! okienka dalej wyskakują!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Kaczuszka
16.07.2010
Osobiście nie znoszę wyskakujących okienek i tego typu nachalnych reklam ale z tego co zauważyłam to jest tego coraz mniej. Reklamy wydają się być ostatnimi czasami bardziej przyjazne dla ludzi.