femme fatale

Jak być femme fatale?
FemmeFemme - specjalista Tipy.pl

Femme fatale to termin pochodzący z języka francuskiego w dosłownym tłumaczeniu oznaczający kobietę fatalną. Określenie to tyczy się kobiety pożądanej przez mężczyzn, ale jednocześnie takiej, której nie mogą oni mieć. To kobieta uwodzicielska, kusząca, pociągająca, a przy tym bystra, odrobinę zadziorna i tajemnicza. Ty też możesz taka być!
1
Mów uwodzicielskim głosem. Ale nie skwiercz, po prostu uwodź. Jeśli chcesz możesz poćwiczyć w domu przed lustrem. Im więcej będziesz ćwiczyć, tym lepiej Ci to wyjdzie.
2
Noś ciemne, seksowne ubrania w stylu retro. Jednak uważaj, żeby nie przesadzić i nie ubrać się w stylu gotyckim. Myśl raczej o stylu Angeliny Jolie lub Evy Green z lat dziewięćdziesiątych. Subtelny, dobrze skrojony strój, który przykuwa uwagę, ale w smaczny sposób. Poszukaj koktajlowych sukienek, ciemnych, obcisłych jeansów, drogo wyglądającej biżuterii, rajstop. Możesz zarzucić na siebie futro.
3
Wybierz się w jakieś ciekawe miejsce. Pamiętaj, że w ciekawych miejscach poznaje się ciekawych ludzi. Udaj się do jakiejś kafejki na brzegu miasta, klubu nocnego lub unikatowego sklepu z antykami.
4
Bądź niejako 'męska'. Ale nie chodzi o to, żeby zachowywać się jak facet. Chodzi o to, żeby towarzyszyć facetom w ich rozrywkach, typu poker, gry video i czasami wygrywać. Zyskasz respekt, a przy okazji możesz facetów uwodzić.
5
Bądź tajemnicza. Nie pozwól, aby wszyscy wiedzieli co myślisz lub czujesz i o co Ci chodzi. Tajemniczość jest bardzo pociągająca.
6
Znajdź sobie coś unikatowego, coś co będzie Cię wyróżniać, jakiś atrybut, umiejętność – cokolwiek. Bądź oryginalna.
7
Dobre perfumy to podstawa! Ważne, aby były koniecznie z nutką orientalną lub drzewną. To sprawi, że będziesz się wyróżniać i będzie Cię można odróżnić po zapachu.
8
Włosy najlepiej pofaluj i upnij po jednej stronie. Możesz je również podciąć. Trzymaj się mocnych, klasycznych, nasyconych kolorów takich jak blond, ciemny brąz czy czerń.
9
Cera jasna, kocie oczy, czerwona lub kasztanowa szminka. Oczy przydymione, podkreślone eyelinerem. Unikaj błyszczyków i perłowych cieni.
10
Oglądaj stare filmy. Mildred Pierce na dobry początek. Dobre będą filmy z lat czterdziestych. Zainspiruj się nimi, ale ich nie kopiuj. Każda femme fatale powinna mieć swój własny styl.
11
Bądź sprytna, miej dobre maniery. Piękna kobieta zwraca uwagę mężczyzn, ale piękna i inteligentna kobieta potrafi ich wabić na pęczki i zatrzymywać przy sobie. Inteligencja jest bardzo pociągająca.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Nahiarlia
04.03.2013
O tak, inteligencja jest bardzo podniecająca. Tyle że nie każda kobieta jest inteligentna ! xD
Jak dla mnie poradnik dla pozerek.