lifting :)

Jak wyglądać młodziej (mężczyźni)?
BillyBob - specjalista Tipy.pl

Wiele kobiet stosuje przeróżne maseczki, kremy, zabiegi i uprawia różne sporty – wszystko po to, aby czuć się ze sobą lepiej i wyglądać młodo. Ale nie zapominajmy o panach – oni też chcą być atrakcyjni i młodo wyglądać. Dzisiaj więc postanowiłem napisać kilka słów tylko dla Was panowie. W końcu nam też zależy na wyglądzie i też chcemy czuć się ze sobą dobrze. Przedstawiam Wam więc kilka prostych wskazówek.
1

Przejrzyj swoją szafę. Wyrzuć wszystkie ubrania, w których już nie chodzisz. Jeśli masz jakieś zbyt duże, dopasuj je do swojej postury – nie noś nic luźnego, co Cię tylko optycznie poszerzy.

2

Zmodernizuj szafę. Jeśli wciąż nosisz stare ciuchy z młodszych lat – pozbądź się ich. Już czas zainwestować w nowe, męskie, odpowiednie do wieku ciuchy.

3

Nawilżaj skórę. Wielu z Was pomyśli, że to głównie dla kobiet, ale mylicie się. Duża liczba mężczyzn nawilża swoją cerę i skórę. Dzięki temu twoja cera zachowa młody, świeży wygląd.

4

Używaj kremów ochronnych przed słońcem. Promieniowanie słoneczne potrafi mieć bardzo niekorzystny wpływ na stan Twojej skóry.

5

Odśwież fryzurę. Wybierz się do fryzjera-stylisty, on Ci na pewno coś doradzi. Ja tak zrobiłem za namową mojej żony. I powiem Wam, że nie spodziewałem się takiego efektu. Zatem polecam zmiany na dobre!

6

Pij dużo wody. Woda ma bardzo dużo zalet. Jedną z nich jest to, że dzięki niej wyglądasz młodziej i świeżej.

7

Ćwicz! Utrzymuj ciało w sprawności, a z pewnością poczujesz się lepiej i będziesz lepiej wyglądał.

8

Pilnuj swojej diety. Jedz pokarmy bogate w witaminy i minerały. Najlepiej, jeśli Twoja dieta będzie zróżnicowana. Stare przysłowie jest wciąż na czasie: 'jesteś tym, co jesz'. Twój wygląd w dużej mierze zależy od Twojej diety.

9

Jeśli palisz – rzuć! Nie tylko nie jest to dobre dla Twojego zdrowia, ale również sprawia, że Twoja skóra jest szara i bez życia.

10

Zadbaj o zęby. Jeśli chcesz możesz je wybielić. Będziesz wyglądał zdecydowanie młodziej. Odwiedzaj dentystę regularnie, aby mieć żeby pod stałą kontrolą.

11

Zamień okulary na soczewki. Okulary dodadzą Ci lat. Chyba, że dobierzesz bardzo umiejętnie oprawki. Pochodź po sklepach z oprawkami i popytaj fachowców o radę.

12

Ogól brodę i koniecznie wąsy. Niepotrzebnie dodadzą Ci one lat. Po każdym goleniu nawilżaj skórę, aby nie była sucha, a przyjemna w dotyku. Twoja partnerka na pewno to doceni.

13

Wypoczywaj, aby uniknąć zaczerwienionych oczu, przemęczenie też jest widoczne na skórze. Śpij regularnie, a nie będziesz miał spuchniętych i podkrążonych oczu.

14

Nie stresuj się zbyt dużo. Stres ma negatywny wpływ na nasz wygląd i dodaje nam lat.

15

Odwiedź lekarza, aby mieć pewność, że jesteś w dobrej formie i zdrowiu. Zbadaj również prostatę – wiem, że to badanie nie należy do najprzyjemniejszych, ale jest bardzo ważne dla Waszego zdrowia Panowie.

16

Włosy na klacie były ok gdy byłeś młodszy. Gdy zaczynają siwieć, warto pomyśleć o ich usunięciu, No, chyba, że Twoja ukochana ma do nich sentyment.

17

Dbaj o sylwetkę i prawidłową postawę. Garbienie się dodaje lat i odbiera atrakcyjności. Trzymaj się więc prosto, a będziesz wyglądał młodo i pewnie.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

krokodyl
10.01.2011
Teoretycznie:) Mi na przykład nie podoba się to,że niektórzy mężczyźni próbują młodzieżowym lookiem się odmłodzić. Wydaje mi się,że uzyskuje się wtedy wręcz odwrotny efekt. Co do zabiegów dla panów to myślę,że biorad byłby odpowiedni. Sama go zresztą robiłam jakiś czas temu w Amaya w Warszawie. Potem moja skora była idealnie gładka i taka jasna:)