grupa na Facebooku

Jak stworzyć nową grupę na Facebooku?

Joseph - specjalista Tipy.pl
Dołączyłeś do Facebooka i odkryłeś możliwość zakładania grup? Wpadłeś na pomysł, że też chcesz założyć jakąś grupę, ale nie za bardzo wiesz jak to zrobić? Już nie! Ponieważ po przeczytaniu poniższego artykułu, wszystkie Twoje wątpliwości zostaną rozwiane.
1
Po pierwsze musisz wymyślić oryginalną nazwę grupy.
2
Zaloguj się na Facebooka lub załóż konto, jeśli go jeszcze nie posiadasz.
3
W polu 'szukaj' wpisz nazwę grupy, którą sobie wymyśliłeś. Musisz sprawdzić, czy dana grupa już istnieje. Nie stworzysz drugiej takiej samej grupy.
4
Kliknij w 'profile' na górze strony.
5
Kliknij w 'informacje' na Twoim profilu.
6
Przejdź do pola 'grupy', kliknij w 'zobacz wszystko'.
7
Kliknij w 'stwórz nową grupę', na górze strony.
8
Nazwij swoją grupę. Najlepiej jeśli nazwa będzie prosta i łatwa do zrozumienia dla innych. Jeśli będzie zbyt wyszukana nikt jej nie znajdzie i nie dołączy.
9
Wybierz dostęp. Czy grupa ma być otwarta dla wszystkich, zamknięta, czy tajna?
10
Opisz swoją grupę w przeznaczonym do tego polu. Bądź bardzo dokładny, ponieważ to opis decyduje o tym, czy twoją grupę łatwo będzie odnaleźć.
11
Wybierz kategorię lub podkategorię. Ponownie, bądź precyzyjny. Grupa musi się znaleźć w odpowiedniej kategorii, jeśli ma być szybko znaleziona.
12
Wypełnij dane: nazwę ulicy, kraj i stronę internetową.
13
Kliknij w „Utwórz grupę”.
14
Żeby dodać zdjęcie do swojej grupy, kliknij w lewym górnym rogu, na obrazek pytajnika.
15
Żeby zaprosić znajomych do swojej grupy kliknij w odnośnik „Zaproś znajomych do grupy”. Wyświetli się lista twoich znajomych, z której możesz wybrać przyszłych członków grupy i wysłać do nich zaproszenia.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

serduszko z klawiatury
facebook
Facebook

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane