Jak usunąć cookies?

DzejuDzeju - specjalista Tipy.pl
2
Internet Explorer 8

  1. Kliknij w opcję „Bezpieczeństwo” znajdującą się na pasku poleceń.

  2. Wybierz „Usuń historię przeglądania”.

  3. Zaznacz opcję dla plików cookies i kliknij „Usuń”.

  4. Dodatkowo przeglądarka Internet Explorer 8 posiada opcję „Przeglądanie InPrivate”. Pozwala ona użytkownikom na przeglądanie stron internetowych bez zapisu informacji z odwiedzanych stron, w tym również plików cookies.

  5. Aby skorzystać z opcji „Przeglądanie InPrivate”, kliknij na przycisk „Bezpieczeństwo” na pasku poleceń.

  6. Wybierz opcję „Przeglądanie InPrivate”.

3
Internet Explorer 7.x

  1. Zamknij przeglądarkę Internet Explorer 7 i wyjdź z wszystkich programów Windows Explorer.

  2. Kliknij w przycisk „Start”, wybierz opcję „Uruchom” i wpisz polecenie „inetcpl.cpl”. Kliknij „Enter”.

  3. Otworzy się nowe okno. W zakładce „Ogólne” w obszarze „Historia” wybierz opcję „Wyczyść”.

  4. W oknie dialogowym „Usuwanie historii przeglądania”, kliknij w opcję „Usuń pliki cookie”.

  5. W oknie dialogowym „Usuwanie plików cookie” kliknij w opcję „Tak”.

4
Mozilla Firefox

  1. Kliknij na zakładkę „Narzędzia”, a następnie „Opcje”. W systemie Linux – Edycja > Preferencje.

  2. Wybierz zakładkę „Prywatność”.

  3. Kliknij na „Wyświetl ciasteczka”.

  4. Aby usunąć pojedyncze pliki cookies, kliknij na wybrany plik znajdujący się na liście i wybierz opcję „Usuń ciasteczka”.

  5. Aby usunąć wszystkie pliki cookies, kliknij na opcję „Usuń wszystkie ciasteczka”.

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane