serduszko z klawiatury

Jak zrobić serduszko na klawiaturze?
Mala95 - specjalista Tipy.pl

Czy pytasz sama siebie jak zrobić serduszko na klawiaturze, żeby nie musieć szperać po tabelce z symbolami? Przecież zajmuje Ci to niepotrzebnie czas. Jednak jest na to metoda. Jeśli masz zainstalowanego Windowsa, zrobienie serduszka ♥ za pomocą klawiatury jest banalnie proste. Tylko popatrz.
1

Włącz klawiaturę numeryczną. Zrobisz to naciskając klawisz 'Num Lock' na górze klawiatury, zazwyczaj po jej prawej stronie. Zresztą, na pewno wiesz. Jeśli masz laptopa bez włączonej klawiatury numerycznej, znajdź najpierw klawisz funkcyjny 'Fn', ulokowany zazwyczaj w lewej dolnej części klawiatury. Wtedy odnajdź klawisz 'Num Lock'. Trzymając klawisz 'Fn' naciśnij 'Num Lock'. Gotowe. Klawiatura numeryczna będzie odgrywała dużą rolę w tworzeniu serduszka, a dokładnie jedna jej cyfra.

2
Trzymając 'Alt', naciśnij '3' na klawiaturze numerycznej. Puść 'Alt'. Serduszko ♥ gotowe! Jeśli masz laptopa, który klawiaturę numeryczną ma w innym miejscu, wciśnij literę 'L', która zazwyczaj kryje pod sobą cyfrę '3'.
3
Pamiętaj, że zawsze warto mieć włączoną klawiaturę numeryczną. Nie wyłączaj więc klawisza 'Num Lock'. Jeśli zaś korzystasz z laptopa, powinieneś wyłączyć 'Num Lock', aby móc normalnie korzystać z klawiatury.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (264)

* Pola wymagane

sdvgsdvsb
25.05.2020
wegwGWEG
ja
13.05.2020
Nie pomogło jak klikam "Num Lock", to wtedy nie mogę w ogóle pisać
KNDisso
18.04.2020
ja po prostu skopiuję sobie to serduszko i będę mógł ctrl + v je pisać
cameleon06
05.10.2019
Zrobiłem próbę i wyszło mi te serducho na PC . Nie wiedziałem o tym. Przypadkowo znalazłem ten poradnik :)
Yep
05.04.2019
konioolch
29.03.2019
nie działa :(((*(((((((((((((((((((((((((♥
Nati
03.01.2019
Mnie nie wychodzi, jak puszczam wtedy alt i 3, to mi wyskakuje 5...meh xD
Barbara
18.06.2018
Dziękuję :)
Oliwia
22.03.2018
♥♥
hwdp
02.12.2017
:3