serduszko z klawiatury

Jak zrobić serduszko na klawiaturze?

Mala95 - specjalista Tipy.pl
Czy pytasz sama siebie jak zrobić serduszko na klawiaturze, żeby nie musieć szperać po tabelce z symbolami? Przecież zajmuje Ci to niepotrzebnie czas. Jednak jest na to metoda. Jeśli masz zainstalowanego Windowsa, zrobienie serduszka ♥ za pomocą klawiatury jest banalnie proste. Tylko popatrz.
1

Włącz klawiaturę numeryczną. Zrobisz to naciskając klawisz 'Num Lock' na górze klawiatury, zazwyczaj po jej prawej stronie. Zresztą, na pewno wiesz. Jeśli masz laptopa bez włączonej klawiatury numerycznej, znajdź najpierw klawisz funkcyjny 'Fn', ulokowany zazwyczaj w lewej dolnej części klawiatury. Wtedy odnajdź klawisz 'Num Lock'. Trzymając klawisz 'Fn' naciśnij 'Num Lock'. Gotowe. Klawiatura numeryczna będzie odgrywała dużą rolę w tworzeniu serduszka, a dokładnie jedna jej cyfra.

2
Trzymając 'Alt', naciśnij '3' na klawiaturze numerycznej. Puść 'Alt'. Serduszko ♥ gotowe! Jeśli masz laptopa, który klawiaturę numeryczną ma w innym miejscu, wciśnij literę 'L', która zazwyczaj kryje pod sobą cyfrę '3'.
3
Pamiętaj, że zawsze warto mieć włączoną klawiaturę numeryczną. Nie wyłączaj więc klawisza 'Num Lock'. Jeśli zaś korzystasz z laptopa, powinieneś wyłączyć 'Num Lock', aby móc normalnie korzystać z klawiatury.

Powiązane porady

flirt online
Gadu Gadu w telefonie
Gadu Gadu 10

Podobne porady

Komentarze (253)

* Pola wymagane

Oliwiae
12.09.2017
DZIAŁA ♥♥♥♥♥
Kakusia ♥
03.04.2017
zadziałało dziękiii
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
21 sierpnia
13.03.2017
bvfrt
♥♥♥
09.01.2017
od 1 do 9 ☺ ☻ ♥ ♦ ♣ ♠ • ◘○
lol22
02.12.2016
♣♣♣◘◘◘•••○○○♠♠♥☺☺☺☻☻♦♦
lol22
02.12.2016
♥♥♥♥♥♥♥udało się dzięki I love you♥♥♥♥♥♥♥
dupa
02.11.2016
nie da sie
wikfil♥
12.10.2016
łatwe alt i prawe trzy nie górne ♥ :)
wiki ♥
12.10.2016
łatwe
Nickania
12.09.2016
w sumie weszlam tu zeby to serducho skopiowac xDDD