popękane naczynka

Jak naturalnie wzmocnić naczynka?

JanisJanis - specjalista Tipy.pl
popękane naczynka
1 z 9
Popękane naczynka pojawiają się, gdy ścianki żyłek są osłabione i tracą swą elastyczność. Jeśli pojawiają się często, udaj się do lekarza, aby się upewnić, czy nie są one objawem jakiejś choroby. Niektóre leki takie jak na przykład aspiryna, mają właściwości rozrzedzające krew, co może prowadzić do pękania naczynek. Unikaj również wysokich temperatur i alkoholu. Na całe szczęście są zioła, które przyniosą ci ulgę. Wzmocnią ścianki naczyń krwionośnych i zwiększą ich elastyczność. Kupisz je w każdym dobrym sklepie zielarskim.
1
borówka brusznica

Borówka brusznica. Zawiera ona antyoksydanty, które są odgrywają ważną rolę w pracy układu krwionośnego. Antyoksydanty naprawiają i regenerują popękane i osłabione naczynka i żyły. Zawarte w borówce brusznicy antyoksydanty zwiększają produkcję glikozoaminoglikanów, które są pomocne w syntezowaniu kolagenu do wzmocnienia ścianek żył i naczyń krwionośnych. Możesz spożywać borówki jako suplement diety.

2
myszopłoch

Myszopłoch (ruszczyk kolczasty). Ruszczyk kolczasty zawiera dwa aktywne składniki, ruskogeninę i neoruskogeninę, które redukują stan zapalny i wzmacniają ściany żył i naczyń krwionośnych. Można go kupić w kapsułkach w sklepie zielarskim lub w internecie. Uważaj jednak na myszopłocha jeśli masz wysokie ciśnienie.

3
gotu kola

Gotu Kola. Roślina ta zawiera flawonoidy, które powiększają tonus mięśnia sercowego. Regularne stosowanie Gotu Koli redukuje powstawanie żylaków i blizny. Działa przeciwobrzękowo, poprawia czynności naczyń włosowatych. Wygładza skórę i poprawia jej nawodnienie. Nie stosuj podczas ciąży. Może spowodować poronienie.

4
arnika

Arnika pospolita. Arnika ma właściwości łagodzące ból i stany zapalne spowodowane złym stanem żył i naczyń włosowatych. Pomaga również likwidować siniaki. Możesz stosować kompresy lub kremy zawierające arnikę. Możesz też dodawać kilka jej kropel do szklanki wody.

5
żywokost

Żywokost. Jest jednym z najdłużej stosowanych ziół jeśli chodzi o leczenie skóry. Łagodzi stany zapalne żył i naczyń włosowatych. Ma również bardzo dobry wpływ na siniaki i inne uszkodzenia skóry. A to wszystko dzięki zawartości alantoniny. Możesz stosować kremy z żywokostem, lub robić sobie okłady. Nie stosuj żywokostu od wewnątrz, może uszkodzić wątrobę.

6
pietruszka

Pietruszka. To bardzo popularne zioło może być z powodzeniem stosowane w leczeniu pajączków i siniaków. Nawilż mocno pietruszkę i przyłóż do wybranego miejsca, owiń bandażem. Im dłużej pozostawisz kompres, tym lepiej. Za każdym razem używaj świeżej pietruszki.

7
kurkuma

Kurkuma. Szeroko stosowane zioło. Na pewno znajdziesz go w swojej kuchni. Dodawany jest też do curry. Chroni przed zakrzepami, zwiększa przepływ krwi i wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych.

8
bodziszek

Bodziszek (geranium). Wspomaga odbudowę popękanych naczynek, jest używany w leczeniu egzemy i siniaków. Bardzo przyśpiesza leczenie.

?

Wskazówki
* Przy dolegliwościach związanych z naczyniami krwionośnymi musisz pamiętać, aby zawsze skontaktować się z LEKARZEM.

Strona 1 z 9

Powiązane porady

piękna cera
trądzik różowaty
maseczka na rozszerzone pory

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

joasia
28.04.2015
A mi sie obilo o uszy, ze na wzmocnienie naczyn krwionosnych trzeba pic herbate ze skrzypu. Prawda to?
elizabeth
28.04.2015
taksyfolinę z witaminą c bo wzmacnia naczynia krwionośne
Uroda
23.07.2010
Można zażywać Rutinoscorbin, AscoRutiCal, nalewkę z kasztanowca, środki z gingko biloba (miłorząb japoński), arniką, korą dębu.