Zauroczenie

Jak przyciągnąć uwagę przeciwnej płci?

RozrywkaRozrywka - specjalista Tipy.pl
Ona patrzy na niego, a on na nią, oboje są sobą zainteresowani i atrakcyjni dla siebie, ale niepewni jak się zachować, jaki następny krok zrobić, jak przyciągnąć uwagę na dłużej. Mówiąc jednym słowem – bądź sobą!
P

* uśmiech,
* szczerość,
* życzliwość,
* odwaga aby podejść do obcego/obcej.

1
Bądź sobą. Tylko Ty wiesz kim jesteś tam w środku, tylko Ty znasz swoją wartość, tylko Ty wiesz czego chcesz. Myślisz, że nie masz charyzmy, że nie jesteś sexy, czy że nie jesteś ładna. Nikt z takim podejściem do życia nie znajdzie przyjaciela.
2
Uśmiechaj się i śmiej się, patrz wybranej osobie prosto w oczy.
Pokaż kim jesteś poprzez sposób w jaki się poruszasz, pokaż również swoje zainteresowanie drugą osobą. Jeśli będziesz mieć spuszczone oczy, patrzeć pod nogi i udawać że Cię nie ma, nie myśl sobie że zwrócisz jakimś cudem na siebie uwagę! Musisz wyraźnie okazać zainteresowanie.
3
Pomachaj wybranej osobie, co jakiś czas spoglądaj w jej (jego) stronę powłóczystym spojrzeniem. To jest to, co działa na płeć przeciwną i wysyła sygnały zainteresowania. Każdy człowiek, kobieta czy mężczyzna może być piękny, seksowny i pożądany tylko dzięki sposobowi, w jaki się uśmiecha.
Spróbuj idąc na ulicy uśmiechnąć się do przypadkowego przechodnia, zobaczysz jak jego twarz się rozjaśnia na widok przepięknie uśmiechniętej kobiety lub przystojnego mężczyzny.
4
Aby przyciągnąć uwagę drugiej osoby, nie musisz być wymalowana, być seksownie ubrana, albo prawie naga. Zainteresowania swoją osobą również nie uzyskasz poprzez udawane czy wymuszane zachowanie.
Podkreślaj swój własny styl, nie musisz kopiować anorektycznych modelek z reklam, flirtujących z facetami ubranymi w ubrania Gucci, czy Calvin Klein. Bądź sobą!
Jeżeli chcesz dodać atrakcyjności swojemu wyglądowi załóż dodatki typu pasek, wysokie obcasy, naszyjnik, bransoletkę lub inną biżuterię.
5
Jeżeli kontakt już został nawiązany pomiędzy dwoma indywidualnościami na tym nie koniec. Teraz najważniejsze, możesz po prostu przejść obok i powiedzieć cześć. Takie najzwyklejsze część i kto wie może okaże się, że to miłość twojego życia.
?

Wskazówki
* Nigdy nie przestawaj być sobą, jeżeli ktoś Ci się podoba pokaż to!

Strona 1 z 2

Powiązane porady

pocałunek
uwodzenie mężczyzny
randka w zimie

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

panas
17.06.2011
Dzięki za pomoc.Artykuł 6/5