spodnie męskie

Jak dobrać spodnie dla mężczyzny?

JenyJeny - specjalista Tipy.pl
spodnie męskie
1 z 12
Wybranie odpowiednich spodni dla mężczyzny może być nie lada problemem. Mnożą się pytania, czy spodnie mają być z mankietami, czy bez, fałdowane czy nie, w prążki czy gładkie? Wiadomo nie od dziś, że mężczyźni są przeróżnie zbudowani i nie zawsze te same spodnie będą idealnie leżeć na każdym panu. Ważne jest więc, aby zawsze przed zakupem spodnie zmierzyć, zwłaszcza jeśli to mają być spodnie od garnituru. Na wszelki wypadek podaję kilka przydatnych wskazówek, aby ułatwić ten zakup.
1
spodnie męskie - mężczyzna niski

Mężczyzna niski. Noś spodnie bardziej przylegające do nóg, niezbyt szerokie, aby nie poszerzały Ci nóg. Ponieważ jesteś niski, wybieraj spodnie bez mankietów, które dodatkowo mogą skracać sylwetkę.

2
spodnie męskie - mężczyzna niski i szczupły

Mężczyzna niski i szczupły. Unikaj szerokich nogawek. Zastąp je spodniami z węższymi nogawkami (ale nie obcisłymi!). Najlepsze będą dla Ciebie spodnie z lekko obniżonym stanem. Unikaj mankietów.

3
spodnie męskie - mężczyzna niski i postawny

Mężczyzna niski i postawny. Spodnie dla Ciebie to takie, które nie są szerokie, mają obniżony stan, lekko rozszerzane dołem nogawki.

4
spodnie męskie - mężczyzna wysoki

Mężczyzna wysoki. Ze względu na to, że jesteś wysoki możesz nosić praktycznie każdy krój spodni. Możesz przebierać w spodniach z mankietami lub bez nich, nie obawiając się, czy skrócą sylwetkę, czy nie. Wybieraj jednak bardziej takie, które mają dłuższą wewnętrzną część nogawki. Ważna jest również odpowiednia długość nogawki.

5
spodnie męskie - mężczyzna wysoki i szczupły

Mężczyzna wysoki i szczupły. Wybieraj raczej spodnie skrojone odpowiednio do sylwetki i spodnie dopasowane górą z lekko rozszerzanymi nogawkami. Czy wybierzesz spodnie z mankietami czy bez nich, nie ma tak dużego znaczenia, ze względu na wzrost. Nie noś spodni zbyt wysoko w pasie, ale też nie noś ich zbyt nisko.

6
spodnie męskie - mężczyzna wysoki i postawny

Mężczyzna wysoki i postawny. Radzę wybrać spodnie luźne z niższym stanem. Jeśli nie masz tak dużego brzucha możesz wybrać spodnie bardziej przylegające do ciała w ich górnej partii. Uważaj, aby nogawki nie były zbyt krótkie.

7
spodnie męskie - mężczyzna z brzuszkiem

Mężczyzna z brzuszkiem. Jeśli masz większy brzuch, trudno Ci utrzymać spodnie na miejscu i uchronić się przed ich zsuwaniem. Wybierz spodnie luźne w udach i biodrach, ale nie workowate.

8
spodnie męskie - mężczyzna z brzuszkiem i płaskimi pośladkami

Mężczyzna z brzuszkiem, płaskimi pośladkami, szczupłymi nogami. Wybierz spodnie raczej dopasowane w biodrach, z zakładkami z przodu. Ponieważ masz szczupłe nogi nie wybieraj zbyt luźnych nogawek, które będą się nieładnie marszczyć.

9
spodnie męskie - mężczyzna z krótkimi nogami i długim torsem

Mężczyzna z krótkimi nogami, długim torsem. Zdecyduj się raczej na spodnie z wyższym stanem, aby skrócić tors, a wydłużyć nogi. Jeśli jesteś niski, wybierz spodnie bardziej dopasowane, z niezbyt szerokimi nogawkami. Wysocy mężczyźni mogą nosić zarówno spodnie z wąskimi jak i szerszymi nogawkami.

10
spodnie męskie - mężczyzna z długimi nogami i krótkim torsem

Mężczyzna z długimi nogami, krótkim torsem. Powinieneś wybierać spodnie z obniżonym stanem, aby optycznie wydłużyć tors, a skrócić nogi. Najlepsze będą te z lekko poszerzanymi nogawkami.

11
spodnie męskie - mężczyzna z masywnymi udami i szczupłą talią

Mężczyzna z masywnymi udami, szczupłą talią. Dopasowane, acz nie obcisłe spodnie. Mogą być z zakładkami. Lekko obniżony stan.

Strona 1 z 12

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

strikemaster
23.01.2017
Nie ma czegoś takiego, jak meskie spodnie. Spodnie dla mężczyzn są szkodliwe, obniżają płodność i zwiększają ryzyko nowotworów jąder. Dla mężczyzn wymyślono kilt.
Anna
02.01.2017
Hehe, dokładnie, spodnie to pikuś ja to mam zawsze problem jak szukam Sukienki wieczorowe i nic nie moge znalezc na swoją figurę :(
Zbyszek
11.07.2013
Jeżeli chodzi o spodnie to polecam marke Benevento
olivia.glab
10.10.2012
Hmm.. Spodnie dla mojego mężczyzny nie sprawiają mi tyle problemu co sukienki wizytowe dla mnie, ale przyznaje że czasami mam ochotę mojego mężulka wywalić za okno sklepowe... Wybredny jest chyba bardziej niż ja, tak więc dziękuje za wskazówki następnym razem będę miała lepszą argumentację ;)
Misiek
01.08.2012
Męskie spodnie są w tragicznych krojach. Przeważnie wiszą na tyłku, są zwężane i za wysokie w stanie. Zrwóćcie Panie uwagę na ulicy.
magdalene5
05.04.2012
Rada 10? wtf?!
po co skracać nogi?! im dłuższe tym lepsze!
ja jestem kobietą i strasznie podobają mi się długie nogi u facetów!! i do tego jeszcze spodnie obcisłe w udach.. mmmmm
Kondzik
10.12.2011
Witam
Dziekuje za ten artykuł panstwu.. Chciałbym rozbudowanie pozycji 11 z tym opisem dla mezczyzn albo przykłady spodni meskich; kolorów i krojujów albo modeli..Moja sylwetka szczupły całkiem nie jestem mam 176 cm zwrostu wagi tak 83 kg i 23 lata ale uda rozbudowane i pupka ..bardzo prosze o odpowiedz na maila..własnie chciałem sobie kupic jakies spodnie albo bawełniane albo dzinsy..ale własnie mam problemy z tymi udami i pupcia spodnie sa czasem za waskie