oglądanie horroru

Jak się nie bać oglądając horrory?

MahrianMahrian - specjalista Tipy.pl
Wielu ludzi nie lubi horrorów, ale je oglądają. Po co? Aby trochę się pobać! Oglądanie krwawych horrorów nie wywołuje jednak takich emocji jak horrory, które działają na naszą podświadomość. Krwawe horrory wywołują więcej obrzydzenia niż strachu. Za to te drugie doskonale potrafią grać nam na emocjach. Horrory bez rozlewu krwi są dużo straszniejsze niż się sądzi. Jak oglądać takie filmy, aby bardzo się nie bać i nie myśleć potem o tym co się działo? Jak móc zasnąć spokojnie?
1
Jeśli bardzo się boisz możesz oglądać film 'przez palce'.
2
Zakryj oczy w momentach, których się najbardziej boisz.
3
Zerkaj przez palce ostrożnie, jeśli wciąż jest straszna scena, zakryj oczy ponownie.
4
Powtarzaj sobie: 'to nie dzieje się naprawdę'.
5
Oglądaj filmiki, na których pokazane jest jak film był kręcony. Jest ich na pewno mnóstwo w internecie. Dzięki temu zobaczysz, że to wszystko to fikcja.
6
Kiedy muzyka zmienia się na straszną, głośniejszą lub nagle ucichnie – coś się zaraz wydarzy. Przygotuj się.
7
Nie oglądaj filmu w samotności. Zawsze z kimś. Będzie Ci raźniej.
8
Odwróć głowę, gdy ktoś kogoś zabija, nie patrz na pokazane rany i krew.
9
Spróbuj się śmiać ze strasznych fragmentów. Powtarzaj sobie, że aktorzy dobrze to zagrali, bardzo realistycznie, prawie się dałaś nabrać.
10
Zanim obejrzysz film przeczytaj w internecie o czym on jest, poczytaj opinie na forach i recenzje. Uważaj jednak na te fragmenty opisujące zakończenie filmu, żeby sobie go nie zepsuć.
11
Jeśli bardzo się boisz przerwij film na chwilę. Idź do kuchni czegoś się napić, wyjdź na zewnątrz zaczerpnąć powietrza.
12
Nie oglądaj horrorów w nocy. Gdy jest ciemno boisz się jeszcze bardziej.
13
Jeśli jednak naprawdę się boisz wyłącz film i do niego nie wracaj. Sprawdź w internecie jak się skończył.
Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

igor2298
04.05.2011
jak chce się oglądać horrory to tylko straszny film bo tu są momenty przeplatane strachem i śmiechem i później w nocy nie będzie się czego bać a raczej się będzie z czego śmiać . Niestety niedawno oglądałem kilka normalnych horrorów i nie jest tak wesoło
Maso
26.04.2011
Więc co poradzić, horrory są po to by się chwilę pobać czegoś. Musisz się emocjonalnie przygotować i przeczytać recenzję, następnie w strasznych momentach pomyśl co ty byś zrobiła, jednak nie zwykle, pomyśl co byś zrobiła Ej śmieciu, wyłaź i walcz
gabon
06.02.2011
najprostszy sposób - często oglądać horrory:) po jakimś czasie (obejrzeniu kilkudziesięciu filmów) człowiek się przyzwyczaja. ja oglądam je sama, w nocy, w ciemnym pokoju i ze słuchawkami na uszach. gdy jest coś co mnie przeraża (o dziwo są takie rzeczy) to stukam paznokciami w blat biurka.
Papatka
21.09.2010
zawsze coś jedz podczas oglądania, to w pewnym stopniu pozwala nam odreagować : ))