podryw przez gg

Jak poderwać chłopaka przez gg?
LejdiGaga - specjalista Tipy.pl

Masz numer gg chłopaka i chcesz umówić się z nim na randkę, ale nie wiesz jak? Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak poderwać chłopaka przez gg i będziesz na dobrej drodze do sukcesu.
1

Pierwszy tekst, który chcesz wysłać powinien pozwolić ci na ocenę całej sytuacji. Oznacza to, że powinien być on krótki, humorystyczny, zabawny, zalotny, a co najważniejsze - nie powinien wymagać odpowiedzi. Nie może on zawierać żadnych pytań typu „Co porabiasz?”. Zamiast tego musi być dowcipny i zalotny.

2

Wyraź emocje. Używaj emotikon. W ten sposób przekazujesz przez gg to, co podczas spotkania można dostrzec w tonie głosu, języku ciała czy wyrazie twarzy.

3

Wyolbrzymiaj przeżycia. Podczas rozmowy werbalnej nasze emocje można wyrazić na wiele sposobów. Rozmawiając przez gg musimy nieco rozszerzyć zakres tych emocji. Zamiast pisać „Właśnie zjadłam kanapkę, była pyszna” napisz „Właśnie zjadłam najlepszą kanapkę na świecie, zrobioną chyba przez samego Boga ;-)”.

4

Poruszaj wiele różnych kwestii, bądź nieprzewidywalna. Nigdy nie skupiaj się tylko na jednym temacie rozmowy lub jednym wątku, chyba że zmierza on do ustalenia terminu spotkania. Oznacza to, że jeśli otrzymasz tekst „Och jest super, o której wstałaś?”, odpowiadając szczerze na to pytanie rozmowa będzie zmierzać donikąd. Aby więc potrzymać rozmowę pomiń ten temat i przeskocz na inny.

5

Poznaj moc braku odpowiedzi. Jeśli chłopak przesyła ci przewidywalne, nudne i bezużyteczne wiadomości, po prostu przestań na nie odpowiadać. Przekonaj się jaką ma to moc.

6

Pisz tylko wówczas, gdy jesteś szczęśliwa i w dobrym nastroju. Nie pisz, gdy czujesz się samotna i potrzebujesz pocieszenia.

7

Zadawaj pytania w zabawny figlarny sposób. Kiedy zadajesz pytanie zadbaj o to, by miało ono zalotny podtekst. Np. „Co robiłeś w czwartek wieczorem? Słyszałam, że w tym twoim klubie szachowym analizujecie różne figury do samego rana :-P”

8

Chłopaki, podobnie jak i dziewczyny, lubią czytać nieprzyzwoite wiadomości. Zachowaj jednak ostrożność i ogranicz ich wysyłanie zanim się jeszcze nie spotkacie.

9

Pisz na temat. Co możesz wyrazić za pomocą 5 słów, nie musisz rozpisywać aż na 10.

10

Baw się dobrze. Flirt przez gg ma za zadanie rozweselić cię, a nie wywołać określoną odpowiedź.

11

Nigdy nie pisz tylko po to, by ustalić datę spotkania. Spraw, by była to dobra zabawa dla was obojga i wyraź swoją osobowość

12

Chłopak powinien czuć podekscytowanie odczytując twoją wiadomość na gg, a nie odczuwać znudzenia i myśleć „O nie, to znowu ona”.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

aaauuu
06.09.2016
:)
hej może moja prośba wyda się Wam prozaiczna i śmieszna, ale może z drugiej strony opinie i sugestie innych pomogą. Mianowicie, kilka lat temu na dużym evencie sportowym, poznałam fajnego chłopaka- młodszego ode mnie o 5 lat, byliśmy obydwoje zaangażowani w realizację tego wydarzenia. potem spotykaliśmy się również przy okazji również wydarzeń sportowych, i jakaś " chemia" była, ale przełom w sprawie nastąpił w tym roku. Znów podczas zdarzenia sportowego również współpracowaliśmy, i podczas imprezy w stylu garden, cos zaiskrzyło, ale po całej tej imprezie tylko sms-y i Fb. Dodam że dzieli nas kilkaset kilometrów. Wiem, że facetom trzeba dać wprost znac o co chodzi, więc piszę "Tu". Proszę o normalne odpowiedzi, a nie głupie komentarze i wyśmiewające teksty...
#17259
30.01.2013
to jest chore! poznawać ludzi trzeba w rzeczywistym świecie! walczyć ze swoja nieśmiałością i kompleksami!
młoda :**
08.04.2011
wszystkie te rady są fajne ale wierzecie mi to wydaje sie tylko tak ze to takie łatwe ale jak przyjdzie dzialac to zaczynasz sie bac co , jak napisac zeby go nie spłoszyc no nie ale nie ma czego sie bac na serio '
CHŁOPAKI TO TEŻ LUDZIE :) a nie potwory :P
pzdro 3mam za was palce :D