gra wstępna

Jak pieścić kobietę ręką?
Larry - specjalista Tipy.pl

Jeśli chcesz być dobrym kochankiem, jedną z pierwszych rzeczy, które powinieneś zapamiętać to to, że nie ma dwóch takich samych kobiet. Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się jak sprawić kobiecie przyjemność za pomocą ręki, jest po prostu zapytanie się jej o to. Problem tkwi jednak w tym, że nie wszystkie kobiety czują się komfortowo mówiąc o ich seksualnych preferencjach. Zatem musisz być pewien, że posiadasz kilka swoich umiejętności, dzięki którym potrafisz sprawić kobiecie przyjemność.
1

Przede wszystkim musisz poświęcić sporo czasu na grę wstępną. Nie można po prostu dotknąć żeńskich narządów płciowych, bez uprzedniego ich przygotowania i oczekiwać, że będzie sprawiało jej to przyjemność. Poświęć wiele czasu na pocałunki i zabawę z jej piersiami oraz na masaż całego ciała. Poszukaj innych stref erogennych, np. z tyłu pod kolanem lub na karku. Im dłużej pracujesz nad tym, by pobudzić kobietę, tym większy sukces odniesiesz.

2

Jeśli zastanawiasz się, jak sprawić kobiecie przyjemność dłonią, musisz nauczyć się podążać za jej sygnałami. Większość twoich działań będzie opierać się na metodzie prób i błędów. Musisz dotykać różnych części jej ciała na różne sposoby, aby zobaczyć co ją najbardziej podnieca. Musisz być w stanie odczytać z jej zachowania, kiedy jest podekscytowana. Podczas gry wstępnej zwróć szczególną uwagę na wydawane przez kobietę odgłosy i jej oddech. Gdy dotkniesz odpowiednie miejsce, oddech kobiety ulegnie przyśpieszeniu i być może zacznie ona jęczeć.

3
Gdy zauważysz, że oboje jesteście już gotowi do przejścia do następnego etapu, zacznij od powolnego odkrywania jej narządów płciowych. Poszukaj małego wzgórka znajdującego się w jej okolicach intymnych. To jest łechtaczka, najprawdopodobniej najbardziej wrażliwa część ciała kobiety. Większość kobiet lubi stymulacje łechtaczki bez penetracji. Ważne jest więc, aby odpowiednią ją dotykać i pobudzać.
4
Zacznij od delikatnego pocierania palcami wokół jej łechtaczki. Ponieważ łechtaczka jest bardzo wrażliwa, łatwo będzie ci to zrobić, zwłaszcza jeśli kobieta nie jest jeszcze w pełni rozbudzona. Na początku bądź bardzo delikatny. Zauważysz, że w trakcie stymulacji łechtaczka staje się coraz bardziej mokra, twardsza i nabrzmiała. Kiedy zauważysz, że kobieta zaczyna coraz ciężej oddychać lub słyszysz jej jęk, możesz nieco przyśpieszyć ruch lub zmienić technikę.
5
Musisz zrozumieć, że aby dać kobiecie rozkosz musisz ustalić jakiś rytm. Oczywiście najpierw musisz dowiedzieć się, jak powinien on wyglądać. Zacznij od wykonywania palcami dłoni okrężnych ruchów wokół jej łechtaczki. Kiedy kobieta zacznie jęczeć, będzie to jasny znak, że to co robisz sprawia jej przyjemność. Zacznij pieścić jej łechtaczkę z góry do dołu lub z boku na bok. Próbuj nowych technik, dopóki nie zauważysz, że kobieta przesuwa ciało w twoją stronę, prosi cię o więcej lub po prostu zaczyna jęczeć z rozkoszy.
6
Gdy będziesz miał już całkowitą pewność, że sprawiasz kobiecie przyjemność, za pomocą ruchów okrężnych, w górę i w dół, bądź na boki, ustabilizuj rytm. Gdy zauważysz, że kobieta staje się coraz bardziej pobudzona, możesz przyśpieszyć rytm, ale w żadnym wypadku nie zmieniaj techniki i nie zwalniaj. Aby doprowadzić kobietę do orgazmu, musisz delikatnie budować całe napięcie. Jeśli zauważysz, że kobieta jest podniecona i nagle zmienisz sposób poruszania i zwolnisz, prawdopodobnie napięcie zniknie i będziesz musiał zacząć pracę od początku.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane