pieszczenie mężczyzny

Jak pieścić faceta?

HottyHotty - specjalista Tipy.pl
Masaż penisa to świetny sposób na sprawienie przyjemności swojemu partnerowi. Dobrze wykonany może doprowadzić nawet do orgazmu. Możesz przeprowadzić go samodzielnie lub też potraktować go jako grę wstępną przed stosunkiem. Jeśli chcesz przyprawić swojego partnera o dreszcze, możesz połączyć masaż z penetracją odbytu lub stymulacją gruczołu krokowego. Poniżej znajdziesz kilka prostych technik wykonania masażu ręcznego. Chociaż nie jest to konieczne, lepiej wykonywać go stosując odpowiedni lubrykant.
1

Nacisk. Za pomocą jednej ręki chwyć penisa i zacznij delikatnie naciągać skórkę w kierunku jego podstawy. Następnie palce tej dłoni owiń wokół podstawy członka tworząc pierścień. Korzystając z drugiej ręki rytmicznie uciskaj różne punkty wzdłuż trzonu penisa jednocześnie po obu jego stronach. Szybko zmniejszaj siłę nacisku lub rób to po krótkim okresie czasu.

2

Krzesanie. Pocieraj penisa między obiema dłońmi, tak jakbyś pocierała o siebie dwa patyczki, aby wykrzesać ogień. Pamiętaj, by w technice tej zastosować dużo olejku.

3

Masaż żołędzi. Jedną ręką przytrzymaj penisa, tak by jego główka skierowana była do góry. Na palce swojej drugiej dłoni nałóż odpowiednią ilość olejku. Powoli i delikatnie masuj żołądź członka. Co jakiś czas zmieniaj kierunek ruchów.

4

Uzdrawiające głaskanie. Gdy penis nie znajduje się jeszcze w stanie wzwodu, delikatnie weź do jednej swojej dłoni jądra. Następnie place drugiej ręki delikatnie i płynnie przesuwaj w górę i w dół wzdłuż dolnej części penisa.

5

Śruba. Za pomocą jednej ręki pociągnij skórę penisa w kierunku podstawy. Teraz drugą ręką wykonuj spiralne ruchy wokół całego penisa. Możesz to zrobić używając kciuka i palca wskazującego bądź pełnego uchwytu.

6

Gładzenie. Zacznij jedną ręką lekko ściskając penisa w górnej jego części. Następnie delikatnie przesuwaj dłoń wzdłuż penisa od góry, aż po samą jego podstawę. Gdy dotrzesz już na sam dół, zwolnij uścisk. W tym czasie chwyć drugą dłonią szczyt penisa i powtórz całą czynność.

7

Podpórki. Połóż obie swoje dłonie po bokach penisa, tak aby wyglądały jak podpórki. Mocno ściśnij penisa między obiema dłońmi. Podnoś swoje dłonie w górę, a następnie w dół.

8

Gałka. Przekręcaj główkę penisa tak, jakbyś starała się otworzyć śliską gałkę w drzwiach. Teraz spróbuj obracać dłoń w drugą stronę. Co jakiś czas zmieniaj kierunek i powtarzaj całą czynność. Możesz nieco ulepszyć tą technikę – drugą ręką chwyć członka i pociąg jego skórę w kierunku podstawy.

9

Podwójne uderzenie. Dobrze nasmarowaną lubrykantem dłoń przesuń wzdłuż penisa aż do jego podstawy. Niektóre penisy wymagają użycia obu dłoni. Jeśli jednak penis twojego partnera jest nieco mniejszy, drugą dłonią delikatnie pieść i poruszaj jego jądrami lub ciasno otocz podstawę penisa. Jeśli partner posiada większego penisa i używasz do tego celu obu rąk, przesuwaj je razem w górę i w dół, wykonując szybkie ruchy. Możesz również zmieniać kierunek wykonywanych ruchów – jedna ręka do góry, druga w dół w tym samym czasie.

10

Dojenie. Przy pomocy jednej reki ściśnij podstawę penisa. Powoli i delikatnie przesuwaj dłoń od podstawy w kierunku czubka członka. Jeśli dotrzesz już na szczyt, zwolnij uścisk. W tym czasie chwyć podstawę penisa drugą dłonią i powtórz tę samą czynność.

11

Ciągła penetracja. Zacznij jedną ręką delikatnie uciskając czubek penisa. Następnie przesuń dłoń w kierunku podstawy penisa, umożliwiając mu wejście do wnętrza zaciśniętej dłoni. Zanim główka penisa przejdzie przez całą zaciśniętą dłoń i wysunie się z ręki, na górze przystaw drugą zaciśniętą dłoń, umożliwiając dalszą penetrację. W ten sposób partnerowi wydaje się, że wnika coraz głębiej i głębiej do nieskończonej pochwy. Upewnij się, że jesteś w stanie zapewnić wrażenie ciągłej penetracji.

12

Pierścień. Za pomocą kciuka i palca wskazującego jednej dłoni utwórz pierścień i poruszaj nim w górę i w dół wzdłuż całego członka. Gdy dotrzesz do góry zaciśnij pierścień. Dzięki temu, gdy będziesz przesuwać palce z powrotem w dół, partner poczuje jakby następowała penetracja partnerki.

13

Trzon. Pobudzaj tylko trzon penisa, ignorując jego główkę. Podczas wykonywania tego masażu łatwością zauważysz, że główka penisa staje się coraz większa i zmienia kolor na czerwony. Kiedy zauważysz, że jest jasno czerwona wypróbuj metodę gałki, masaż żołędzi lub nieustającą penetrację.

14

Przesuwanie penisa. Weź penisa w obie dłonie, palce powinny lekko dotykać jego boków. Teraz przesuwaj penisa tam i z powrotem pomiędzy dwoma rękami trzymając go za luźną skórkę na jego trzonie. Co jakiś czas chwyć penisa i przesuń wzdłuż niego rękę, aby zbudować odpowiednie napięcie.

15

Lekkie szczypnięcie. Lekko i powoli przesuwaj palec dłoni wzdłuż dolnej części penisa. Poproś swojego partnera, aby powiedział ci, gdzie znajduje się jego najbardziej wrażliwy punkt. Lekko uciskaj, szczyp i drażnij to miejsce.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane