The Sims 2

Jak zainstalować dodatki do "The Sims 2"?

LoboLobo - specjalista Tipy.pl
Czy kiedykolwiek grałeś w „The Sims 2” i to po pewnym czasie znudziły ci się wszystkie ubrania i meble? Masz jednak szczęście ponieważ „The Sims 2” to gra, w której ty kierujesz biegiem zdarzeń, a życie Twojego Sima możesz stale wzbogacać o coraz to nowsze dodatki dostępne na rynku. Możesz wyposażyć go w nowe ubrania, fryzury, meble, samochody, domy i dzielnice, czerpiąc tym samym większą przyjemność z gry. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zainstalować dodatki do tej gry.
1
Znajdź nowe obiekty, które chcesz dodać do swojej gry i pobierz je. Wszystkie pliki zawierające różne dodatki (meble, auta itp.) umieść najpierw w folderach nie będących folderami instalacyjnymi. Możesz nazwać folder np. „Dodatki do The Sims 2”. Gra nie będzie czytała plików, które nie będą umieszczone w specjalnych folderach, dlatego należy później wszystkie je przenieść. Utworzony przez Ciebie folder jest tymczasowym miejscem przechowywania plików, które chcesz wgrać.
2
Sprawdź czy posiadasz Winzip, WinRAR lub inny program do rozpakowania plików *.zip lub *.rar. Jeśli nie masz go na swoim komputerze, zainstaluj go. Większość witryn internetowych daje nam możliwość pobrania plików w wybranym formacie, dlatego też instalacja żadnego z programów może nie być potrzebna.
3
Sprawdź czy gra posiada folder „Downloads”. Przejdź do „Moje Dokumenty/EA Games/ The Sims 2 i poszukaj tam folderu o takiej nazwie. Jeśli go nie znalazłeś, utwórz nowy go samodzielnie. Pamiętaj, że musisz napisać nazwę folderu dużą literą i z s na końcu, inaczej gra nie będzie go czytała.
4
Wypakuj wszystkie pliki z tymczasowego folderu i umieść w folderze Downloads. Jeśli posiadasz plik *.package, po prostu przenieś go do folderu Downloads, a gra sama go rozpakuje. Jeśli natomiast ściągnąłeś Sims2Pack, wystarczy, że dwukrotnie na niego klikniesz, aby zainstalować go w grze. Pojawi się okno instalatora i nastąpi instalacja wybranych dodatków. Dzięki takiej instalacji wzbogacisz swojego Sima o nowe przedmioty i możliwości. Najczęściej jednak dodatki są do pobrania jako pliki *.package.
5
Zobacz nowe przedmioty i dodatki po uruchomieniu gry. Starsze dodatki będą wymagały włączenia na ekranie powitalnym własnej treści. Domyślnie funkcja ta jest wyłączona, musisz więc kliknąć w opcje i włączyć ją, a następnie ponownie uruchomić grę. Zacznij grę i ciesz się nowymi dodatkami.
?

Wskazówki
* Zamknij The Sims 2 Body Shop przed instalacją własnych dodatków.
* Zapisz kopię zapasową plików, jeśli gra nie będzie chciała uruchomić się po zainstalowaniu własnych dodatków zawsze możesz powróci do standardowych ustawień i nie stracisz wszystkich rodzin.
* Jeśli chcesz zmieniać kolory przedmiotów, poszukaj dodatków CEP – Color Enable Package.
* Upewnij się, że strony, z których pobierasz są bezpieczne. Pliki, których źródło pochodzenia nie jest pewne, mogą zawierać same w sobie różnego typu wirusy, programy do szpiegowania lub programy, które mogą zaburzać prawidłową pracę i funkcjonowanie Twojego komputera.
* Nawet pliki ściągnięte z renomowanych stron mogą zepsuć grę, więc zanim przystąpisz do instalacji upewnij się, że jesteś gotowy podjąć ryzyko.

Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

natka7171
11.05.2012
Ej, ale dlaczego nie mogę zainstalować płyty? Kilka razy już ją odinstalowywałam ,a teraz nawet nie odnajduje się w komputerze, to znaczy, że jak włączę Mój komputer to nie widać, że tam jest:( I co mam zrobić??
aski34
15.04.2012
ja mam taka prosbe gdzie na jakiej stronie pobrac ubrania itp do the sims 2 w formie thesims2pack??? bardzo prosze o pomoc z gory dzieki