wągry

Jak usunąć wągry?

JenyJeny - specjalista Tipy.pl
wągry
1 z 5
Bez względu na to jak dokładnie czyścisz i myjesz swoją twarz, wągry wydają się być na całym twoim nosie. Poniżej znajdziesz kilka sposobów, jak usunąć wągry i utrzymać czystą skórę.
1
paski na nos
Usuwanie wągrów przy użyciu pasków na nos.

1. Delikatnie zwilż swój nos przy użyciu czystej szmatki, a następnie wysusz swoje dłonie.
2. Otwórz opakowanie z paskami na nos, wyjmij paski i przetnij je na mniejsze, które lepiej będą przylegały do twojego nosa.
3. Zdejmij papier ochronny i lepką strona przyłóż paski do nosa. Zwilż go ponownie i poczekaj około 10 minut.
4. Po 10 minutach pasek powinien stać się sztywny. Usuń go.
2
łyżeczka unny
Usuwanie przy pomocy łyżeczki unny

1. Szeroką miskę wypełnij gorącą, ale nie wrzącą wodą.
2. Pochyl się nad miską, tak by ulatniająca się para unosiła się wprost na twoja twarz, otwierając pory.
3. Umyj łyżeczkę unny wodą z mydłem. Usuń wągry za pomocą tej łyżeczki, postępując zgodnie z załączoną do niej instrukcją.
3
peeling
Peeling.

1. Umyj całą twarz i zwilż ją wodą. Nie musisz jej osuszać.
2. Niewielką ilość peelingu nałóż na twarz i lekko wmasuj.
3. Masuj swoja twarz okrężnymi ruchami, aby usunąć z niej cały martwy i uszkodzony naskórek.
4. Spłucz peeling i w razie potrzeby ponownie umyj twarz.
4
para wodna
Para wodna.

1. Być może znasz już tę metodę, tyle że wykorzystujesz ją do walki z przeziębieniem. Jednakże niewiele z nas zdaje sobie sprawę, że jest ona równie skuteczna w leczeniu zaskórników.
2. W garnku zagotuj wodę, jeśli chcesz możesz dodać do niej odrobinę soku z cytryny.
3.Zarzuć ręcznik na głowę, tak aby przykrywał on również garnek i nie pozwól parze wydostać się bezpośrednio na zewnątrz. Pochyl się nad garnkiem i głęboko oddychaj.
4. Wytrzymaj tak przez około 5 minut, aż twarz będzie mokra od potu i pary. Zabieg ten otworzy wszystkie pory.
5. Do garnka dolej nieco zimnej wody, tak aby woda w garnku pozostała gorąca, ale nie wrząca. Przygotuj taką temperaturę, abyś mogła przemyć wodą wybrane obszary twarzy. Zanurz w niej płatek kosmetyczny, dobrze go wyciśnij i przyłóż do obszaru twarzy, na którym występują wągry. Upewnij się, że płatek jest cały czas gorący. Uważaj jednak, aby się nie poparzyć.
6. Na koniec umyj twarz.
?

Wskazówki
* Stosuj paski pięć razy w tygodniu
* Staraj się nie dotykać swojej twarzy. Jest to bardzo trudne do zrobienia, ale brud i zarazki, które dostaną się w ten sposób na twarz mogą blokować pory.
* Zachowaj szczególna ostrożność podczas zrywania pasków z nosa. Zbyt mocne szarpniecie może spowodować powstanie pajączków wokół nosa.
* Nie stosuj peelingu do twarzy, jeśli masz inne problemy ze skórą. Może on spowodować rozprzestrzenienie się na twarzy bakterii trądzikowych.
* Jeśli masz wrażliwą skórę, paski mogą spowodować podrażnienie i zaczerwienienie skóry, które może utrzymać się na niej nawet przez 24 godziny.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

piękna cera
piękna cera
trądzik różowaty

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

jamkowalski
28.08.2016
Ja jestem jakiś inny bo na wągry dosłownie nic nie pomagało, zawsze wyskakiwały nowe. Na szczęscie do czasu kiedy znalazłem ten poradnik :)
antywagry.wordpress.com
Od czasu kiedy zastosowałem się do tej porady nic nowego nie wyskakuje :)
nick
29.01.2015
"bakterii trądzikowych"? Rany jakie bzdury.
Gość
29.01.2015
By nie mieć tłustej cery należy stosować właściwą dietę.
lidia
28.01.2015
Najlepiej isc do kosmetyczki.
SONIA
28.01.2015
Co za brednie. Autor artykułu, przed napisaniem takiego gniota powinien skontaktować się z dermatologiem i dokładnie zapytać, jak postępować z wągrami. Na pewno nie usuwać paskami, ani łyżeczkami, ani innymi "gusłami". To jest dokładnie to samo co wyciskanie, więc po tym zostają czerwone plamy i wielkie doły, które z biegiem czasu stają się kraterami. Najlepsze są kremy, które same, powoli i stopniowo "wypychają" wągry z twarzy. Na początku może nie wygląda to najlepiej, bo widać białe kropki, ale z biegiem czasu wągier wychodzi i jest spokój. Nie zostają dziury.
boobee3
28.01.2015
Jeden dogłębny stosunek na tydzień i nie będzie ,,zachciewajek''
idealtobe
30.01.2014
Co do łyżeczki unny, wie może ktoś gdzie mogę ją dostać tanio i czy na prawdę pomaga pozbyć się na długo zaskórników ? :)
letnianutka1996
12.08.2013
Na wągry jest dobra maść benzacne.Po jakimś czasie miałam mniej tych wągrów i to o dużo mniej,ale nie używałam jej dalej bo mi się skończyła i nie kupiłam bo stwierdziłam że strasznie mi wysusza skórę na nosie.Podobna maść do tej to brevoxyl ale nie wiem jak działa, bo nie próbowałam. Ludzie pisali że jest lepsza od benzacne. Można ją kupić w aptece za ok 15 zł.