specjalny woreczek do prania biustonosza

Jak prać biustonosz?
HottyHotty - specjalista Tipy.pl

Istnieją pewne sposoby na pranie biustonosza. Ponieważ jest to część garderoby inna niż wszystkie, należy poświęcić jej trochę uwagi. Dzięki temu biustonosz będzie nam dłużej służyć i lepiej się trzymać. Możesz go prać ręcznie lub w pralce, ale zawsze pamiętaj o pewnych zasadach prania.
1
Po pierwsze sprawdź z jakiego materiału wykonany jest Twój biustonosz. Niektóre tkaniny są bardzo delikatne. Wymagają delikatnego prania. Nawet jeśli na metce jest informacja, że można go prać w pralce, lepiej nie ryzykować. Może się zdeformować lub podziurawić.
2
Jeśli masz stanik usztywniany nigdy nie wkładaj go do pralki. Drucik może się złamać lub zdeformować, a usztywniane miseczki stracą formę.
3
Szczególną uwagę poświęć stanikom wykonanym z satyny lub koronki. Zawsze pierz je ręcznie.
4
Traktuj swój stanik jak ubranka dla dzieci. Używaj delikatnych proszków i płynów do prania.
5
Możesz prać stanik będąc pod prysznicem. Użyj miękkiego, delikatnego mydła.
6
PRANIE RĘCZNE

Zegnij stanik w taki sposób, aby jedna miseczka weszła w drugą.

7
Nalej wody do miski, wlej do niej kilka kropel płynu do prania lub szamponu dla dzieci. Nie używaj gorącej wody, ponieważ może uszkodzić tkaninę.
8
Włóż biustonosz do wody i pozostaw na około pięć minut.
9
Po pięciu minutach delikatnie kręć stanikiem w wodzie z miską, tak jakby był w pralce. Wpraw go w wirowanie.
10
Jak już się upewnisz, że Twój stanik jest czysty wylej wodę z miski i wypłucz stanik pod bieżącą, chłodną wodą.
11
Powieś stanik do wyschnięcia lub rozłóż go na ręczniku.
12
PRANIE W PRALCE

Zapnij zapięcie i włóż jedną miseczkę w drugą.

13
Włóż stanik do specjalnego worka do prania bielizny. Dzięki temu Twój stanik będzie pod ochroną w czasie prania.
14
Dobrze by było, gdybyś użyła do prania biustonosza szamponu dla dzieci. Możesz też użyć jakiegoś delikatnego płynu do prania. Ilość użytego środka będzie się różnić, w zależności od ilości prania.
15
Ustaw pralkę na pranie delikatne. Użyj ciepłej, ale nie gorącej wody.
16
Nastaw dokładne płukanie. Biustonosz powinien być bardzo dobrze wypłukany.
17
Susz stanik w pozycji rozwieszonej lub rozłóż go na ręczniku.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Paula
23.08.2019
Polecam do ręcznego prania naturalny płyn do prania bielizny i delikatnych tkanin.
Bardzo proste pranie bo wlewa się troszkę do miski z wodą, wkłada się staniki na 20 min , wyciąga i suszy !

Można go znaleźć na Allegro pod nazwą EUCALAN
Gościnnie
28.11.2018
Staniki pierze się ręcznie w małej ilości proszku. Nie używa się płynów, powodują rozciąganie delikatnych gumek i ramiączek. Nie wkłada się miski w drugą; odkształcają się pod wpływem ciężaru wody. Przed rozwieszeniem należy przywrócić naturalny kształt miski. Cała filozofia żywotności biustonosza.