Dłoń

Jak zdjąć pierścionek ze spuchniętego palca?

ModaModa - specjalista Tipy.pl
Często się zdarza, ze pierścionek utknie na palcu, powody są różne, palce spuchły, albo przytyły, albo pierścionek był za mały, a wcisnęliśmy go na palca. Jest możliwe zdjęcie uciskającego pierścionka, aczkolwiek może to być trochę nieprzyjemne.
1
Nałóż pianę z mydła na cały palec. Włóż palec pod ciepłą wodę i poruszaj pierścionkiem, aż przesunie się lekko.
2
Owiń mocno palec folia spożywczą, aż do pierścionka. Nasmaruj tłuszczem pierścionek i spuchnięty palec poniżej folii. Odczekaj kilka minut i pociąg pierścionek folię równocześnie.
3
Spryskaj pierścionek płynem do mycia okien. Nie uszkodzi on cennych kamieni na nim, a sprawi, że będzie lśniący, jak już w końcu zdejmiesz go z obolałego palca.
4
Owiń palec taśmą klejącą aż do pierścionka. Odczekaj 30 minut. Następnie schłódź rękę w lodzie przez 15 minut (głownie palec na którym utknął pierścionek). Zdejmij taśmę klejącą i popsikaj palec płynem do mycia okien. Obracając pierścionek wokół palca spróbuj go zdjąć. Powinno się udać.
5
Weź kawałek grubszego sznurka i owiń nim starannie cały palec, aż do pierścionka. Włóż koniec sznurka pod pierścionek i odwijaj delikatnie koniec sznurka umieszczony pod pierścionkiem, wraz z pierścionkiem, który powinien przesuwać się do góry palca wraz z odwijanym sznurkiem.
?

Wskazówki
* Każda z podanych metod, spowoduje, że odczujesz trochę bólu, ściągając pierścionek. Jedyną bezbolesną metodą do zdjęcia pierścionka jest przecięcie go.

Powiązane porady

kapelusz
Czyszczenie złotej biżuterii
kokardka z materiału

Podobne porady

Komentarze (26)

* Pola wymagane

daria
30.06.2016
sposób ze sznurkiem kiedyś mnie uratował!
aga
04.02.2016
Sposób z płynem do mycia szyb u mnie zadzialal, chociaż myślałam,że obrączke wyrwę sobie z palcem. Ból nie z tej ziemi,ale jakoś poszlo ufff
aga
14.09.2015
A u mnie najlepszy okazał się płyn do zmywania naczyń, nierozcieńczony w wodzie. Najmniejszy ból. Przy reszcie pomysłów kapitulowałam.
Mily
12.07.2015
Nie polecam metody z nitką. Zdarlem sobie tylko skórę z palca przez co 2 tyg musiałem czekać aż wszystko się zagoi. Ważne żeby nie męczyć palca za dużo. Jak palec spuchnie, to lepiej odczekać dzień i znów próbować. Najlepszy sposób to nałożyć szampon bez wody na pierścionek/obrączkę bez wody. Następnie przy wyprostowanym palcu powoli, okrecajac spróbować ściągnąć pierścionek/obrączkę. Powodzenia!
Boogie
07.05.2015
Ludzie, wystarczy podnieść wysoko rękę i potrzymać chwilę, aż krew spłynie w dół. Szybko, sprawnie i bezboleśnie.
rafi
29.03.2015
niteczka-to jest to!!!
Agnieszkl pl
29.12.2014
Świetny pomysł ze sznurkiem. Mąż po ściągnięciu obrączki wcisnął ją jeszcze raz by spróbować ponownie
monia
28.11.2014
Polecam sposób z płynem do szyb ! Naprawdę pomaga,ale trzeba cierpliwości zwłaszcza na mocno zapuchnięte palce.
Patty05524
28.07.2014
Aua , wiecie jak to koszmarnie Boli? Nie polecam nikomu takiego bólu. ;/
en
26.05.2014
wlasnie przetestowalam sposob z nitka i ciaglam mamie obraczke. Palec miala bardzo spuchniety i tak chodzila dluuugi czas- dzis troche bólu i ulga ;) polecam