piegi

Jak usunąć piegi?

megaramegara - specjalista Tipy.pl
sposoby na piegi - krok 1
2 z 8

Każdego dnia nakładaj na twarz krem z wysokim filtrem przeciwsłonecznym. Działanie promieni słonecznych powoduje powstawanie piegów, zatem jeśli chcesz ich uniknąć, nie możesz zapominać o odpowiedniej ochronie. Stosuj krem o szerokim spektrum działania. Większość kremów nie działa przez cały dzień, dlatego ważne jest, aby powtórzyć zabieg co najmniej jeszcze raz w ciągu dnia. Jeśli spędzasz dużo czasu na słońcu, musisz nakładać krem znacznie częściej.

« Poprzednia Strona 2 z 8

Powiązane porady

farbowanie włosów
Młoda dziewczyna
Gładka cera

Podobne porady

Komentarze (14)

* Pola wymagane

Patryk
22.07.2015
Jestem facetem może jakimś dziwnym ale barrrrdzo podobają mi się panie z piegami:) uważam że dodają im urody.
Paula
09.03.2015
Stosowałam kiedys sok z cytryny ale delikatnie mowiac... nic nie dalo :P I tak jak napisala Femme - nawet jesli piegi beda jasniejsze, skora rowniez bedzie blada. Teraz kiedy jestem starsza juz polubilam moje piegi i uslyszalam na ich temat wiele komplementow! :) Tak wiec lepiej sie do nich przyzwyczaic:)
meme
09.03.2015
Nie usuwać piegów ślicznotki :)
znawcaurody
09.03.2015
piegi są piękne i dodają ogromnego uroku, nie usuwajcie ich dziewczęta!
Aniak
09.03.2015
Totalna bzdura, w okienku 6...kremy NIGDY nie spowodują likwidacji piegów, a jedynie rozjaśnienie a chyba nie do końca ludziom z piegami o to chodzi. Jedyny sens pod 7. Reszta to rozjaśnianie, laser powoduje rozbijanie pigmentu więc albo bardzo rozjaśni plamkę albo zlikwiduje całkowicie.
marlena
09.03.2015
Bzdury piszecie!!!!!!!!!! Żadne kremy, maski itp. nie usuną piegów, mogą delikatnie rozjaśnić całą skórę i tyle. Wszystko to działa powierzchniowo, a piegi są usadowione głębiej w skórze. na nie pomagają tylko lasery i to niestety dość inwazyjne. Ja usuwałam piegi laserem argonowym (przed laty) i frakcyjnym niedawno. Piegi to "praca" przez całe życie, nawet po usunięciu trzeba używać maksymalnych faktorów, nigdy nie opalać się itp.
patryk27
09.03.2015
Piszą jak zlikwidować u kobiety to coś co kręci facetów.Masakra.Piegi są super, zawsze podobały mi się dziewczyny z piegami, ale nie miałem odwagi zagadać i mam taka bez piegów :(
hj
09.03.2015
Piegi są sexi.
max
09.03.2015
piegi są seksi i najpiękniejsze dziewczyny są piegowate
asdfgh
09.03.2015
pfff.... Piegi są sexy ;P Dodają urody