maseczka ściągająca

Jak zrobić maseczkę ściągającą?
JenyJeny - specjalista Tipy.pl

Powiększona pory są zmorą prawie każdej z nas. Są one uwarunkowane genetycznie, ale nie oznacza to, że nie można z nimi walczyć. Jest na to prosty i niedrogi sposób – maseczka ściągająca. Łatwa do przygotowania w zaciszu domowym. Ściąga pory i oczyszcza buzię.
P

* białko jajka,
* miód,
* olejek lawendowy.

1
Białka jajek zamkną rozszerzone pory i napną skórę, uelastycznią ją. Miód jest świetnym nawilżaczem i ma właściwości antybiotyczne. Lawenda z kolei jest znana ze swoich właściwości łagodzących. Podobnie jak miód ma właściwości antybiotyczne.
2
Rozbij jajko i rozdziel żółtko od białka. Wlej białko do małej miseczki. Dodaj łyżeczkę miodu i kroplę olejku lawendowego. Mieszaj wszystkie składniki widelcem, dopóki nie utworzą jednolitej masy.
3
Umyj twarz ciepłą wodą. Nałóż maseczkę za pomocą dłoni. Zacznij od czoła i kieruj się w stronę podbródka. Szczególną uwagę poświęć tzw. strefie T, czyli czoło, nos i broda. Jest to obszar, na którym pory występują najczęściej i jest ich tam najwięcej. Uważaj, żeby maseczka nie dostała się do oczu. Jeśli jednak tak się zdarzy, przemyj oczy czystą wodą. Pozostaw maseczkę na 10-15 minut. Następnie zmyj ją ciepłą wodą. Wytrzyj twarz i wklep krem nawilżający.
4
Jeśli masz wrażliwą cerę, wypróbuj odrobinę maseczki na przedramieniu, aby sprawdzić reakcję skóry. Jeśli pojawi się zaczerwienienie lub wysypka, nie stosuj maseczki.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Mruczka
04.08.2010
A czy na biust będzie dobra ta maseczka? czy skóra na biuście będzie bardziej elastyczna i napięta?