idealny pocałunek

Jak przygotować się do idealnego pocałunku?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Początek nowego związku jest zawsze niezręczny. Nowe uczucia i wielka niewiadoma. Pocałunek może być wspaniałym sposobem na dobry początek. Poniżej znajdziesz kilka porad, jak sprawić, aby pocałunek był niezapomniany i jedyny w swoim rodzaju.
1
Bądź pewny siebie. Musisz wiedzieć czy chcesz pocałować drugą osobę, czy na razie nie chcesz. Nic na siłę.
2
Dbaj o swoje usta. Bezbarwną wazelinę w sztyfcie powinien mieć każdy w kieszeni, szczególnie dotyczy to mężczyzn, którzy zapominają dbać o usta, albo uważają, że to obciach używać sztyftu do ust.
3
Pamiętaj o świeżym oddechu. Myj zęby codziennie według wymogów higieny i nie zaszkodzi tuż przed randką. Kto chciałby poczuć zapach wczorajszego obiadu przy pocałunku?
4
Dobry nastrój to podstawa. Nie możesz się stresować myśląc o pocałunku! Powinieneś dobrze się bawić przy pocałunku.
5
Z pewnością wyczujesz kiedy nadejdzie odpowiedni moment. Zawsze zanim dojdzie do pocałunku, jest pauza i głębokie spojrzenie w oczy. Z nich wyczytasz, czy Twoja partnerka/partner jest gotowy na pierwszy pocałunek.
6
Przechyl głowę i pomału zbliż ją do partnera. Nie spiesz się. Bądź rozluźniony i delikatny. Druga osoba prawdopodobnie podąży w Twoje ślady.
7
Trzymaj usta razem, ale ich nie zaciskaj, tylko delikatnie uchyl i pocałuj. Instynkt podpowie ci jak to robić, tak samo twojemu partnerowi/partnerce.
8
Nie myśl za dużo podczas pocałunku. Przecież chcesz, aby był przyjemny. Myśl o partnerze/partnerce i o uczuciach, którymi ją darzysz. Ciesz się chwilą i nie myśl o niczym innym.
9
Nie gap się na partnera podczas pocałunku. Najwspanialsze pocałunki są z zamkniętymi oczami. Wtedy skupiasz się na tym co czujesz, a nie na tym co widzisz.
10
Ciesz się z nowego kroku w waszym nowym związku.
?

Wskazówki
* Nie bój się pocałunku, pocałunek jak pocałunek i najlepiej nie martwić się jaki będzie.

Powiązane porady

miłość
Flirtowanie z chłopakiem
przedstawianie chłopaka

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

paulona1254
29.04.2015
A co zrobić gdy jesteśmy ze sobą dopiero 2 miesiące ..ja chcę go pocałować ,ale nie wiem czy on chce tego samego :( Podkreślam ,że z obu stron jest to pierwszy pocałunek w życiu :o
hetojestdobre
05.09.2011
Ej dobre porady :D naprawdę dobre. szczególnie na złamane serce. ;] mi pomogło. polecam ;>
sweet
13.02.2011
Fajne macie porady ale wczoraj nawet gdy nie zdazylam przeczytac jeszcze tego artykulu to byl juz pierwszy pocalunek i to odrazu z jezyczkiem lecz to bylo dla mnie dziwne a zarazem boskie bo ja sie nigdy nie calowalam a on ma juz wprawe no ale tak szczerze to ja niezle caluje :PP
KamilAniolek
28.08.2009
nie no ale żeby nie myć zebów nie no takiej osoby chyba nie ma bez kitu gostek całował moją kolęzanke i tak sie slinił ze jej aż po brodzie slina kapała