zielone piwo

Jak zrobić zielone piwo?

BillyBob - specjalista Tipy.pl
Obchodzisz Dzień świętego Patryka? A może potrzebujesz jakichś pomysłów na świętowanie Dnia Piwa? Nie masz żadnych ciekawych rozwiązań na spędzenie tych dni? My mamy! Możesz na przykład zaprosić znajomych i poczęstować ich zielonym piwem! Jak je zrobić?
1
Zakup jasne piwo. Sprawdzi się lepiej niż ciemne, ponieważ kolor będzie bardziej wyrazisty i bardziej zielony. Ponadto jeśli zabarwisz ciemne piwo, masz większe szanse, że woje zęby się również zabarwią.
2
Dodaj 4-6 kropli zielonego barwnika do żywności. Możesz również dolać kilka kropli barwnika niebieskiego, jeśli zielony się nie sprawdza tak jak powinien. W końcu niebieski+żółty=zielony. Kolor, który uzyskasz zależy od koloru piwa.
3
Dokładnie wymieszaj, ale niezbyt długo, aby nie wygazować piwa. Gotowe!
?

Wskazówki
* Jeśli planujesz prawdziwe obchody Dnia św. Patryka, pamiętaj o zielonej peruce, wielkim kapeluszu lub innych irlandzkich dodatkach. Znajdziesz je tutaj.

Powiązane porady

ciemne piwo domowe
grzaniec z piwa
piwo

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Oczywiste
18.03.2016
Kurwa, odkrycie ! Jak zabarwisz piwo zielonym barwnikiem , to stanie się zielone ! Magia polaczkowej myśli !
Imre
06.08.2010
Zamiast barwnika polecam dodać do piwa niebieski likier (Blue Curacao) lub niebieską wódkę (Bols Blue).