Wędkowanie z przyjacielem

Co robić w weekend majowy?

RozrywkaRozrywka - specjalista Tipy.pl
Wędkowanie z przyjacielem
1 z 11
Weekend majowy oczywiście najlepiej wykorzystać spędzając czas z przyjaciółmi. Co robić, aby ten czas w pełni wykorzystać oraz wspominać przez kolejne długie tygodnie w pracy czy w szkole? Poniżej przedstawiamy kilka pomysłów na ciekawe spędzenie nadchodzącego weekendu majowego.

Poniżej pomysły na spędzenie długiego weekendu majowego:
P

* wolny weekend

1
quady
Quady

Na quadach najlepiej pojeździć z kilkoma przyjaciółmi po dzikich górskich terenach. Jazda po zwykłych drogach ma się nijak w porównaniu z jazdą po bezdrożach. Pięknie widoki.

2
Kajaki
Kajaki

Wyprawa na kilka dni na kajaki w jakieś malownicze miejsce, pomoże nam pozbyć się stresu oraz nabrać nowej energii i chęci do powrotu do szkoły czy pracy. Całodzienny wysiłek fizyczny po wzburzonych wodach a wieczorem piwko i kiełbasa z ogniska. Jeśli nie mamy chętnych znajomych do takiej wyprawy bez problemu możemy znaleźć wycieczki organizowane w większych grupach. Wyprawa na taką wycieczkę przysporzy nam oprócz wspaniałej przygody wielu nowych znajomych a może nawet i przyjaciół.

3
Rafting
Rafting - Spływy pontonem

Spływ pontonem po górskich rzekach jest świetny dla osób, które obawiają się spływu kajakiem. Ponton jest bezpieczniejszy oraz znacznie wygodniejszy (miłośnicy kajaków uważają inaczej). Spływy pontonem są również wspaniałą okazją do poznania nowych ludzi oraz zawarcia przyjaźni.

4
Wyprawa na rower
Rower

Wyprawa w góry na kilka dni z rowerem jest świetnym pomysłem na spędzenie czasu w wolny weekend. Najważniejsze tylko aby przed wyjazdem zaplanować trasę oraz wynająć jakiś domek letniskowy. Cały dzień pedałując oglądamy wspaniałe widoki z przerwami na piknik na polanach czy łąkach a wieczorem standardowe ognisko lub grill - czego chcieć więcej?

5
Paralotnia
Paralotnia

Loty paralotnią to niezapomniane widoki oraz uczucie wolności. Jeśli kiedykolwiek ktoś chciałby zostać pilotem lub poczuć się jak ptak jest to jedna z najbardziej polecanych rozrywek. Loty paralotnią są najbardziej efektowne i dają najwięcej przeżyć wówczas, gdy organizowane są nad jeziorami, nad morzem lub rzeką.

6
Paintball
Paintball

Nie ma chyba lepszej wiosenno-letniej rozrywki pomagającej rozładować stres niż paintball. Dobry scenariusz, kilkanaścioro znajomych, las i bunkry pomogą się wyszaleć i wybiegać. Możemy się do woli czołgać w błocie, strzelać do kumpli oraz udawać krzaki - do woli i bez obawy, że ktoś nas uzna za nienormalnych. Zabawa rewelacyjna z dużą dawką życiodajnej adrenaliny.

7
Wozy traperskie
Wyprawy wozami traperskimi

Traperskie dyliżanse są świetne w wyprawach w nieznane i dzikie tereny zamieszkałe jedynie przez leśne zwierzęta - oczywiście z dobrym towarzystwem. Bliski kontakt z przyrodą, smakołyki, miód pitny i ognisko na koniec sprawią, że poczujesz się jak prawdziwy cygan.

8
Łowienie ryb
Wyprawa na ryby

Długi weekend majowy spędzony na łowieniu ryb w jakimś zacisznym miejscu jest doskonały dla osób, które tęsknią za ciszą, spokojem oraz kontaktem z naturą. Na wyjazd taki najlepiej wybrać się z przyjacielem lub samemu. Szum wiatru, plusk wody, świeże powietrze, pogawędka z przyjacielem, kilka piwek oraz oczywiście wielka frajda ze złapania kilku leszczy i płoci pomoże nam wypocząć i zapomnieć o codziennych problemach.

9
Skoki ze spadochronem
Skoki z samolotu

Skok z samolotu dostarczy nam wielką dawkę adrenaliny. Jeśli nie ma się doświadczenia w lataniu, najlepiej rozpocząć tą przygodę od skoków tandemowych. Bez względu na wiek oraz stan zdrowia możemy skoczyć z samolotu wraz z instruktorem. Wystarczy jedynie chęć oraz odrobina odwagi. Skoki z samolotów dostarczają ogrom wrażeń oraz adrenaliny i są z pewnością niezapomnianym przeżyciem.

10
Wspinaczka górska
Wspinaczka

Jeśli nigdy się nie wspinałeś może warto zacząć. Nie trzeba być od razu zaczynać wspinać się po Alpach. Wspinaczka po skałkach z instruktorem będzie na pewno ciekawym pomysłem na długi weekend. Po powrocie do pracy będziemy bogatsi o nową, ciekawą umiejętność.

?

Wskazówki
* Wcześniejsza rezerwacja domku jest bardzo ważna, ponieważ długi weekend jest okresem wzmożonej turystyki co przekłada się na poważne trudności z nalezieniem wolnych miejsc noclegowych.

Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

dong
27.04.2015
najlepiej nic nie robić w weekend majowy
krokodyl
05.04.2011
Wydaje mi się,że naprawdę dobrym pomysłem na weekend majowy jest pobyt spa( oczywiście najlepiej we dwoje,ale niekoniecznie) . Wtedy ma się naprawdę siły do działania:) Czytałam ,że na pojezierzu brodnickim jest hotel głęboczek , gdzie można poddać się na przykład winoterapii:)