odbijanie faceta

Jak odbić chłopaka innej dziewczynie?

Becia19 - specjalista Tipy.pl
Wielokrotnie zdarza się, że chłopak, który Ci się bardzo podoba ma już dziewczynę. W takim przypadku, albo rezygnujesz z walki o faceta, albo próbujesz go odbić. Zrezygnować jest łatwo, ale jak odbić? Jak odciągnąć jego uwagę od swojej dziewczyny i skierować ją właśnie na Ciebie? Może i nie jest to łatwe, ale dzięki moim wskazówkom dasz sobie radę – a przynajmniej, nie będziesz później mówić, że nawet nie próbowałaś.
1

Pierwsza rzecz jaką musisz zrobić, żeby ściągnąć na siebie uwagę faceta, który się już z kimś spotyka to przebywanie w jego towarzystwie tak często jak się da. Musisz znaleźć sposoby na ciągłe kręcenie się w miejscach, w których on przebywa. Dołącz na te same zajęcia, na które on chodzi, chodź do tych samych pubów. Jeśli on gra w tenisa, też się zapisz. Jak będziecie często na siebie wpadać, zauważy Cię. Spróbuj się z nim zaprzyjaźnić, nawiązać kontakt, rozmowę. Zainteresuj go sobą.

2

Jak już zaczniesz z nim konwersować, spróbuj poruszyć jakiś temat, który go interesuje. W ten sposób wciągniesz go w rozmowę. Unikaj raczej monologu i nie nawijaj tylko o sobie. Znudzisz go tym, poza tym on na pewno nie chce od razu poznać wszystkich Twoich przemyśleń i zainteresowań. Porusz raczej jakiś ogólny temat lub nawiąż do tego, że często się widujecie ostatnio w tym miejscu.

3

Uważnie słuchaj każdego jego słowa. Facet generalnie lubi, gdy dziewczyna przykłada uwagę, do tego co on mówi. Zwróć tez uwagę na sposób w jaki do niego mówisz, nie chcesz przecież brzmieć jak niedojrzała nastolatka lub samolub skoncentrowany tylko na sobie. Po prostu zainteresuj go sobą, nie zdradzając wielu szczegółów. W ten sposób on sam będzie chciał poznać ich coraz więcej, a to oznacza kolejne spotkanie. A nawet jeśli nie od razu to wystarczająco namieszasz mu w głowie i będzie o Tobie myślał. Przykuj jego uwagę do mowy Twojego ciała, zwróć również uwagę na to co mówi jego ciało.

4

Nie wyznawaj mu od razu, że Ci się podoba. Zamiast tego wysyłaj mu dyskretne znaki, że tak jest – ale nie bądź nachalna. W miarę jak Wasza znajomość będzie się rozwijać możesz powoli uchylać rąbka tajemnicy. Jeśli nie zauważysz, że i Ty nie jesteś mu już obojętna, powiedz mu prosto z mostu, czego oczekujesz. On musi o tym wiedzieć, zwłaszcza, że ma dziewczynę. Nie powinien jej oszukiwać. Jeśli zechce być właśnie z Tobą powinien z tamtą zerwać. Ale jeśli jest bardzo zaangażowany w swój związek i nie chce go niszczyć – nie bądź tą trzecią, nie warto się o to ubiegać. Jeśli on nie jest Tobą zainteresowany, trudno. Znajdzie się ktoś, kto będzie.

5

Pamiętaj jednak, aby to nie wyglądało tak, jakbyś za wszelką cenę chciała odbić innej dziewczynie chłopaka. Nie możesz zrobić z siebie desperatki. To tylko przyczyni się do tego, że będziesz miała złą reputację.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (17)

* Pola wymagane

Irma686
22.10.2017
Dziewczyny!! Po co odbijać chłopaków innej dziewczynie? Zastanówcie się jakbyście wy się poczuły na jej miejscu, gdyby nagle ktoś odbijał wam waszego księcia z bajki. Nie bądźcie okrutne...
Kamila
07.04.2015
Dziewczyna która odbija faceta innej, raczej nie swiadczy to o niej najlepiej. Oprocz tego,ze nie ma szacunku do czlowieka to jeszcze nie ma go do siebie. ale kazdy ma czas na to,zeby dojrzeć
andreasw110
14.06.2014
Witam. Jak chłopak jest szczerze zakochany i kocha swoja dziewczynę, to żadna dziewczyna mu jej nie odbije.
anna
27.12.2013
Czego dobrego można się spodziewać po facecie który daje się odbić? Przecież to nie jest dobry materiał na kogokolwiek.
letnianutka1996
31.07.2013
nie wydaje mi się żeby to był dobry temat na artykuł.Bo to nie jest w porządku jeśli ma się takie chęci,jeśli widzi się że tej dziewczynie zależy na facecie.Po prostu nie można mieć wszystkiego.ale tez nie można aż tak drastycznie walczyć o faceta bo skoro widzimy że on się nami nie interesuje no to bez przesady,po prostu nie jesteśmy w jego typie i tyle.
zmeczona11
19.07.2013
jeśli się jest osobą ciekawszą, lepszą oraz atrakcyjniejszą od dziewczyny naszej zdobyczy to wystarczy tylko gadka i napicie się wódki :) lecz nie uważam żeby odbijanie facetów było w porządku ;)
lolka
29.05.2013
Co wy miło by wam było gdyby to wam faceta kradli!? Bo ja już tego doświadczyłam i uwiezcie ,że to wcale nie fajnie jest Jak ktoś wam go odbija! Ale róbcie co chcecie!
Myszobroda
30.12.2012
Faceci lubią zołzy.
ewela
17.12.2012
U mnie też nie jest lekko,od lipca spotykam sie z facetem,ktory dopiero przy ktoryms z rzędu spotkaniu oswiadczyl mi,ze w czerwcu 2013 bierze slub,mnie zatkalo,najchetniej wtedy uciekla bym jak najdalej,ale zdalam sobie sprawe,ze nie moge tak latwo odpuscic...Mamy teraz grudzien minelo 5 miesiecy jak nadal sie spotykamy,gadamy przez tel i to tyle,on nadal z nia jest!!!Wiec dziewczyny nie pakujcie sie w jakie gowno,bo szkoda naszego czasu,naszego bolu i wgl...
pati
30.08.2012
jak facet jest zajęty to WARA OD NIEGO! co za denny artykuł. jaki bd następny? "Co zrobić żeby zostawił dla mnie żonę i dziecko" ?! !!!!