reklamy Google na blogu

Jak zarabiać na blogu?
DzejuDzeju - specjalista Tipy.pl

Najłatwiejszym i najszybszym sposobem zarabiania pieniędzy na blogu jest system Google AdSense. Umieszczając na blogu reklamy Google masz szansę na dodatkowy, choć z początku niewielki, dochód z twojego pisania. Z tej porady dowiesz się jak dodać reklamy Google do bloga stworzonego w oparciu o WordPress'a. Zatem do dzieła!
1
Załóż konto w Google AdSense (możesz to zrobić tutaj) i zaloguj się na nie.
2
Wybierz zakładkę „Instalator AdSense” i kliknij na „AdSense dla treści”. Następnie wybierz typ i format reklam, które będą umieszczane na twoim blogu. Możesz zdefiniować rozmiar reklam i ich kolory. Nie bój się eksperymentować, wszystkie ustawienia będziesz mógł później zmienić.
3
Na koniec kreator wyświetli kod HTML twoich reklam, który trzeba będzie wstawić w odpowiednim miejscu na blogu. Skopiuj ten kod.
4
Zaloguj się do kokpitu WordPressa i wybierz opcję „Widgety”, znajdującą się w menu „Wygląd” po lewej stronie. Dodaj widget „Tekst”. W zależności od motywu, którego używasz, będziesz mógł określić, w którym miejscu ma się pojawić tekst widgetu (nagłówek, boczna kolumna, stopka).
5
Wklej kod HTML w pole tekstowe widgetu, kliknij „Gotowe” i „Zapisz zmiany”. Właśnie dodałeś jeden blok reklam Google. Jeśli chcesz umieścić na swoim blogu kolejne bloki reklam, powtórz ten proces wskazując odpowiednie miejsca dla swoich widgetów.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane