seks

Jak się kochać od tyłu?

HottyHotty - specjalista Tipy.pl
Nie jest tajemnicą, że zarówno mężczyźni jak i kobiety uwielbiają seks w pozycji na pieska. Poniżej znajdziesz sześć odmian tej pozycji, które sprawią, że oboje będziecie błagać o więcej. Okaż nieco entuzjazmu podczas uprawiania seksu w pozycji od tyłu. Nie każdy bowiem zdaje sobie sprawę z tego, że kilka dodatkowych, prostych ruchów, może tylko przyczynić się do wzmocnienia orgazmu.
1
Jeśli twoja partnerka ma duże możliwości balansowania, jesteś w doskonałej sytuacji. Twoja partnerka na początku powinna opierać się na rękach i kolanach, jak podczas normalnej pozycji od tyłu. Połóż swoje dłonie na jej biodrach i podnieś jej nogi nieco do góry, tak by jej stopy dotykały twoich pośladków. Na początku może wydawać się to nieco trudne, ale w rzeczywistości daje ona obojgu partnerom dużo przyjemnych doznań. W tej pozycji penetracja jest powolna i głęboka.
2
Partnerka leży na brzuchu z wyprostowanymi i złączonymi nogami, partner siada na niej okrakiem. Twoje nogi powinny być wyciągnięte do tyłu i lekko rozłożone. Wyprostuj ramiona, powinny one podtrzymywać twój tułów w górze. Teraz powoli wejdź w partnerkę, pozycja ta pozwala na głęboką i powolną penetrację. Jeśli masz ochotę na trochę romantyzmu, zegnij nogi w kolanach i pocałuj partnerkę w usta. Jednak wówczas ona również musi przyjąć odpowiednią pozycję i powinniście się spotkać w połowie drogi.
3
Ponownie partnerka kładzie się na brzuchu, ale tym razem nogi powinny być szeroko rozłożone i zgięte w kolanach, tak by stopy znajdowały się w powietrzu. Podpierając się na rękach, powoli wsuń się między nogi partnerki, upewnij się jednak czy twoje nogi są cały czas złączone. Pozycja ta pozwala na głęboką penetrację, i nie ważne czy wolisz wolne, czy szybkie pchnięcia, z pewnością oboje szybko osiągniecie orgazm.
4
Czas na rekwizyty. Kobieta powinna uklęknąć przed krzesłem i oprzeć się o nie łokciami, z twarzą skierowaną w kierunku oparcia. Wejdź w nią od tyłu, swoją lewą ręką unieś jej lewą nogę do góry i oprzyj na biodrze. Pozycja ta umożliwi ci głęboką penetrację. Aby uniknąć urazów i bólu, pod kolana partnerki podłóż poduszki. Pozwoli to obojgu z was skupić się na przyjemności.
5
W tej pozycji oboje partnerów stoi. Poproś partnerkę, by oparła się dłońmi o ścianę lub biurko. Stań z tyłu za kobietą i wejdź w nią. Swoje dłonie możesz oprzeć na jej biodrach, oprzeć o ścianę lub możesz nimi pieścić łechtaczkę.
Nieco atrakcji do tej pozycji może dodać lustro. Kobieta będzie mogła patrzeć na ciebie, podczas, a ty będziesz mógł zobaczyć jej twarz, gdy będzie osiągać orgazm.
6
W tej pozycji kobieta powinna położyć się na boku, podeprzeć się na łokciu i wyciągnąć nogi do przodu. Partner opiera się na łokciu, kładzie się za partnerką na tym samym boku, co ona i prostuje nogi starając się jednocześnie w nią wejść.
Możesz nieco zmodyfikować tę pozycję poprzez zgięcie nóg w kolanach bądź uniesienie jednaj z nóg partnerki do góry. Pozycja ta daje ci większa kontrolę nad pchnięciami.
7
Możesz zdecydować się również na standardową łyżeczkę. Partnerka powinna leżeć w takiej pozycji jak wyżej, ty natomiast połóż się bezpośrednio za nią i mocnym pchnięciem wejdź w partnerkę.
8
Możesz wypróbować każdą z tych pozycji podczas kolejnych zbliżeń, bądź też wszystkie na raz podczas jednego stosunku. Cokolwiek jednak zdecydujesz, pamiętaj, że nawet najmniejsze zmiany mogą dostarczyć wam niesamowitych wrażeń.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

miłość
Wirtualny sex
sex oralny

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane