zakochana para

Jak uwieść przyjaciółkę?

DzejuDzeju - specjalista Tipy.pl
Sprawienie, żeby kobieta zamieniła się z przyjaciółki w twoją dziewczynę nie jest łatwe, ale jest możliwe. Niektóre kobiety wolą mieć w tobie przyjaciela dlatego, że boją się co stałoby się, gdyby poczuły do ciebie coś więcej. Mogło się też zdarzyć tak, że popełniłeś w przeszłości szereg błędów, które doprowadziły do tego, że dziewczyna nie czuje się w twoim towarzystwie jak prawdziwa kobieta. Być może opowiadałeś sprośne dowcipy, chwaliłeś się swoimi podbojami miłosnymi lub traktowałeś ją jak swojego kumpla. Jeśli tak było w twoim przypadku, masz szansę to zmienić.
Istnieją jednak kobiety, które zaszufladkowały cię w kategorii „tylko przyjaciel” i z nimi prawdopodobnie donikąd nie dojdziesz. Mówię tu o mężatkach, kobietach w stałych związkach lub po prostu takich, którym nigdy nie wydawałeś się atrakcyjny. Z takimi kobietami lepiej pozostać w przyjacielskich stosunkach.
Co więc możesz zrobić, żeby uwieść swoją przyjaciółkę i sprawić, żeby spojrzała na ciebie jak na mężczyznę? Przeczytaj poniżej.
1
Otaczaj się kobietami.

Jeśli chcesz, żeby twoja przyjaciółka została twoją dziewczyną, absolutnie nie możesz pozwolić na to, żeby pomyślała, że jest twoją ostatnią nadzieją. MUSISZ otaczać się kobietami, flirtować z nimi, romansować i utrzymywać bliższe kontakty. Tylko swoboda w towarzystwie innych kobiet sprawi, że będziesz sprawiać wrażenie człowieka pożądanego w oczach przyjaciółki, którą chcesz uwieść. Nauczy cię to cierpliwości w stosunku do niej i sprawi, że nie będziesz zachowywał się jak ktoś zdesperowany. Przeświadczenie, że jesteś trudny do zdobycia uczyni cię dla niej bardziej atrakcyjnym.

2
Zachowuj się jak kochanek, a nie jak przyjaciel.

Krótki quiz: Czym różni się mężczyzna, który postanawia zostać przyjacielem kobiety, od jej koleżanek? Odpowiedź brzmi: niczym. Wniosek: Jeśli chcesz, żeby przyjaciółka spojrzała na ciebie jak na obiekt pożądania, a nie tylko kumpla do plotek, musisz zachowywać się inaczej, niż jej przyjaciółki. Odnosi się to zarówno do nowo zawieranych przyjaźni, jak i do tych, które trwają już od lat. W skrócie: musisz flirtować z nią, tak jakby była dopiero co poznaną dziewczyną. Choć możesz się z tym czuć dziwnie, musisz to zrobić. Bardzo często mężczyźni, którzy przyjaźnią się z kobietami, popadają w sidła zapewniania im komfortu za wszelką cenę. Stają się wówczas niezdecydowani i sprawiają wrażenie słabych, zestresowanych, zawsze czekających na to, aż to kobieta wykona pierwszy ruch. Tacy faceci nigdy nie flirtują, ani nie prawią komplementów, bowiem boją się, że dziewczyna mogłaby się wówczas poczuć niezręcznie. Podrywać przyjaciółkę zaczęliby tylko wtedy, gdyby dała im jasny sygnał, że jej się to podoba. A to w tej sytuacji nigdy nie nastąpi.

3
Jeśli chcesz uwieść przyjaciółkę, musisz zapewnić ją w tym, że wszystko jest w porządku, nawet jeśli jest romantyczne. Oznacza to, że musisz pokazać jej, że to, że z nią flirtujesz jest całkowicie zamierzone. Nie zachowuj się tak, jakby był to jakiś problem. Pokaż, że taki stan rzeczy powinien istnieć między wami już od początku. Dziewczyna z początku będzie próbowała wyczuć, czy zmiana twojego zachowania jest szczera, a jeśli udowodnisz jej, że tak właśnie jest, pomożesz jej się zrelaksować i odnaleźć w nowej dla was dwojga sytuacji.
4
Musisz nauczyć się profesjonalnego flirtowania.

Pozostawiaj niedomówienia „między wierszami”, dopasowuj flirt do sytuacji, prowadź niedwuznaczne rozmowy, patrz jej głęboko w oczy, dotykaj niby to przypadkowo jej ramion, twarzy i włosów. Gdy zaczniesz się tak zachowywać, dziewczyna nie będzie się już zastanawiać, czy zmiana taktyki to nie kolejny głupi żart. Zacznie myśleć o tobie jak o potencjalnym kochanku i wyobrażać sobie jak byłoby, gdybyście byli razem.

5
Bądź optymistą i cały czas bądź zajęty.

Musisz przestać narzekać na twoje życie i rozpamiętywać niepowodzenia z innymi kobietami. Twoja przyjaciółka powinna myśleć o tobie: „Kurczę, on wydaje się całkiem szczęśliwy i to nawet beze mnie! Może taka szansa się już nie powtórzy..” Musisz często śmiać się i żartować i udowodnić przyjaciółce, że twoje życie ma jakiś cel. Imprezuj, spotykaj się z ludźmi, bądź duszą towarzystwa. Przyjaciółka bardziej doceni twój potencjał, gdy spojrzy na ciebie oczyma innych kobiet.

6
Odmów, gdy dziewczyna zaproponuje ci pozostanie „tylko przyjaciółmi”.

Gdy zaczniesz wcielać w życie opisane wyżej kroki, sprawy mogą potoczyć się na dwa sposoby. Przyjaciółka może zauważyć twoją zmianę i poczuć potrzebę przeniesienia waszych relacji na „wyższy” poziom lub też może powiedzieć ci wprost, że chciałaby aby abyście pozostali przyjaciółmi. Jeśli wydarzy się drugi scenariusz, bez zbędnych przeprosin powiedz, że bycie „tylko przyjaciółmi” jest dla ciebie zbyt bolesne, bo kochasz się w niej już od jakiegoś czasu. Następnie na chwilę zniknij z jej życia i poszukaj innej kobiety, dzięki której poczujesz się jak mężczyzna.

7
Nie wracaj do punktu wyjścia.

Jeśli uda ci się i uwiedziesz swoją przyjaciółkę, nie wracaj do punktu wyjścia i nie traktuj jej znów tylko jak swojej kumpeli. Flirtuj i romansuj z nią dalej, spraw, żeby prócz zaufania jakim cię darzy, mogła poczuć się przy tobie prawdziwą kobietą.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Brunetka
Dziewczyna z kwiatami
kiepski sposób na wyrażenie uczuć

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

dkgra
05.10.2015
Wyznawanie uczuc, ze "przyjazn to za mało dla mnie" jest głupota , bardziej sprawdzi sie metoda "przytakiwania " przyjaciołce -tak jestesmy przyjaciolmi ; i dalej robic swoje i kontynuować flirt.
aaaaaaaaaaa
27.07.2015
Taa... To jeszcze jakiś kolejny artykuł, który pomoże kontynuować grę nauczoną w tym artykule, jak już koleżanka zostanie dziewczyną.
zenek50zenek
19.12.2012
Jak to Twoja dobra przyjaciółka to zastanów się czy warto marnować taka przyjaźń, bo w ostateczności może byc tak ze nie bedzie ani dzieczyną ani koleżanką