flirtowanie z cudzą dziewczyną

Jak odbić dziewczynę?
master - specjalista Tipy.pl

Czas, aby napisać o czymś w czym jestem naprawdę dobry, a mianowicie w odbijaniu dziewczyn innym kolesiom. Możecie zapytać, po co Wam ta umiejętność? Ale przyznajcie sami. Większość gorących kobiet, które spotykacie na swej drodze jest już zajęta, lub niestabilna psychicznie. Wyjątkami są gorące laski zajęte robieniem kariery, a co za tym idzie nie szukające stałych partnerów, jak również te, które właśnie zakończyły swój związek z takich czy innych powodów (ale to rzadkość), oraz te, które wykończyły facetów z którymi do tej pory były i szukają nowych wrażeń (zazwyczaj starsze gorące kobiety). Poniżej podpowiadam Wam, jak odbić fajną laskę innemu facetowi. Uwierzcie koledzy, przyda się Wam ta umiejętność.
1
Przebadajcie środowisko w jakim ona na co dzień funkcjonuje. Masz większe szanse na zarwanie jej jeśli będziesz się kręcił w środowisku, w którym ona się obraca. Powodzenia, jeśli chcesz ją wyrwać 'na nieznajomego'. Na chwilę zadziała, ale nie porzuci ona nigdy dla Ciebie swojego faceta. Kiedy kobieta zostawia swojego partnera dla kogoś innego, to zazwyczaj dla kogoś na kim może się oprzeć i kogo zna, kogoś z 'jej podwórka'.
2
Bądź przyjacielem jej przyjaciół. To klucz do wszystkiego. Jej przyjaciele, a zwłaszcza koleżaneczki z czasem będą chciały Was zeswatać, zwłaszcza jeśli nie darzą zbytnim zaufaniem jej obecnego chłopaka. Zawsze bądź miły, towarzyski, pomocny i uśmiechnięty. Niech Cię polubią. Kobiety strasznie sugerują się zdaniem i opiniami koleżanek. Więc nie wahaj się i wkrocz w ten ich mały światek.
3
Jeśli już wejdziesz krąg jej znajomych, masz bardzo duże szanse, aby dowiedzieć się czegoś o jej związku. Dobrze wiesz, że w takich małych kółkach wszyscy sobie opowiadają o różnych sprawach. Więc siłą rzeczy, będziesz wiedział też jak ma się jej związek. Najpierw musisz nauczyć się jej słuchać, zachęcać, że zawsze może przyjść do Ciebie ze swoimi problemami ze związkiem i ogólnie wszystkimi, nawet w nocy o północy niech nie zawaha się do Ciebie zadzwonić. A jak już się to stanie, poddawaj jej delikatnie w wątpliwość jej związek. Wytykaj subtelnie wady jej faceta, utwierdzaj w przekonaniu, że skoro jest tak i tak, a on robi to i to, to nie ma sensu dłużej w tym tkwić. Mów jej, że zasługuje na kogoś lepszego, że jest zbyt mądra, żeby brnąć dalej w ten związek. Zagraj na jej ego.
4
Bądź dla niej kimś w rodzaju autorytetu, starszego brata, który zawsze się nią zajmie i pocieszy, spędzi z nią wolny czas. Ale nie przesadzaj z byciem tym bratem, przecież dobrze wiesz, że nie o to Ci chodzi. Laski lecą zawsze na facetów, którzy potrafią je ustawić do pionu, zawsze doradzą, ale będą też ulegli i dadzą się poprowadzić. Wiecie, takie wspólne prowadzenie się. Wydaje mi się, że to jest ten moment przełomowy, w którym laski przestają mnie postrzegać tylko jako kumpla, a zaczynają we mnie widzieć kogoś więcej. Wiecie, przypadkowe dotknięcie dłoni, przytulenie w trudnych chwilach, pogłaskanie, buziak na powitanie i pożegnanie – przytrzymaj ją wtedy w ramionach, lub swoje usta na jej policzku dwie-trzy sekundy dłużej niż powinieneś. Ale niczego nie mów, ona to zauważy i będzie wiedzieć o co chodzi.
5
Na tym etapie nie zaczynaj skupiać jednak swojej całej uwagi tylko na niej. Rozmawiaj z innymi kobietami, kokietuj je – nawet na jej oczach, ale nie przekraczaj magicznej granicy, aby nie pomyślała, że jesteś niestały i skaczesz z kwiatka na kwiatek. To w tym momencie ona zacznie Cię baczniej obserwować i będzie zazdrosna, że rozmawiasz z inną kobietą, a nie z nią. Zacznie Cię częściej zaczepiać, pisać, czy dzwonić. Tak po prostu, bez przyczyny lub z zupełnie błahego, wymyślonego na poczekaniu powodu.
6
Kiedy już będziesz miał absolutną pewność, że ona się Tobą zauroczyła, to Ty powinieneś zrobić pierwszy krok. Ona będzie Ci dawała różne sygnały, świadczące o tym, że Cię chce, ale nie odważy się na zrobienie pierwszego kroku. To ty musisz pociągnąć za spust. Na którymś z Waszych spotkań pocałuj ją powoli, ale namiętnie, popatrz jej głęboko w oczy. Teraz wszystko będzie zależało od niej. Albo zerwie z chłopakiem od razu (o ile już tego nie zrobiła), albo poczeka jeszcze chwilę, żeby upewnić się czy to co oboje czujecie, jest tą samą rzeczą. Wiecie, będzie chciała z Wami pogadać o tym, bla bla bla. Zapewniajcie ją, że to co do niej czujecie jest niesamowite, a ona sama wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju. Takie gadki, na które kobiety łapią się najbardziej. Teraz ona już jest Twoja. No, to powodzenia!
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

mirek
29.04.2014
Krótkie streszczenie poradnika "Jak przeciwdziałać sytuacji opisanej w w/w artykule"? 1) miej swoje wtyki wśród wspólnych znajomych, 2) miej rękę na pulsie - dowiedz się zawczasu, że ktoś zagrywa do twojej partnerki, 3) OPANUJ NERWY i poznaj gościa - jak wygląda, jak się nazywa, gdzie bywa, gdzie mieszka, gdzie pracuje, 4) nie baw się w żadne ceregiele, tylko działaj: jeśli spotkasz go na mieście sam, powiedz krótko, że "Słuchaj XYZ, doszły mnie słuchy od różnych osób, że podwalasz się do mojej dziewczyny. Na początku je ignorowałem, ale przekroczyłeś granicę. To jest pierwsze i ostatnie ostrzeżenie. Nie jestem nastolatkiem i nie będę się bawił z tobą w podchody, więc potraktuj to poważnie, albo zaakceptuj konsekwencje" i utnij gadkę. Nie odpowiadaj na ŻADNE jego zaczepki, pytania - niech ma problem i niech o nim myśli. Ty swoje powiedziałeś, jego odpowiedź cię NIE INTERESUJE. / Jeśli spotkasz go na wspólnej imprezie, poproś partnerkę, by podeszła razem z tobą do kolesia i powiedz ten sam tekst. 5) jak twoja panna wstawi się za nim - straciłeś ją i pogódź się z tym. Możesz potem odpowiednio podziękować gościowi, to zostawiam już twojej inwencji - pamiętaj, facet, który daje sobie odbić laskę bez "odpowiedzi" jest nikim. Jeśli twoja panna zacznie zaprzeczać, WYKORZYSTAJ TO - powiedz głośno i wyraźnie "widzisz?! a teraz żegnamy".
asad
29.04.2014
powiem tak silniejszy , sprytniejszy i temu któremu akurat bardziej zależy zawsze wygra ;)
gosc
02.01.2014
Wybiłbym ci zęby za ten artykuł
malinka
07.11.2012
I naprawdę, chcielibyście być z kobietś, która zostawiła faceta, bo inny zrobił przekręt na dużą skalę? No proszę... Litości.
dlls
21.08.2012
Teraz ja napisze poradnik, "Jak nie dać sobie odbić dziewczyny" - oto:

Punkt 1, a za razem jedyny. Zapierdol frajera który proboje zepsuć ci szczeście, to jedyne co powinno się robić z takim gównem jak wy. Wszystko w temacie
No właśnie
24.05.2011
Przeczytałem ten artykuł z ciekawości. Moim problemem jest pewien przypadek, mianowicie znam dziewczynę od podstawówki. Znam ją dosyć dobrze, chociaż na moje nieszczęście od pewnego czasu się z nią nie widuję z przyczyn zewnętrznych. Jest z chłopakiem od jakichś 3 lat i mam problem: ich związek wydaje się być stały, aczkolwiek zdarzało się, że w gronie jej koleżanek słyszałem nawet od niej samej, że zastanawia się nad kontynuacją związku (powątpiewa rzekomo z powodu jakichś głębszych przemyśleń jej chłopaka na ten temat). Niestety kiedy zacząłem z nią rozmawiać o tym - odniosłem wrażenie, że sama nie jest pewna ale mimo wszystko chciałaby być lojalna wobec swojego chłopaka. Oczywiście podoba mi się nie tylko fizycznie ale także jej charakter i uosobienie. W innej sytuacji nie krępowałbym się próbować ją odbić, ale tutaj jest jeden problem: jej chłopak to mój kumpel! Nie chciałbym okazać się świnią wśród znajomych. Co robić?