sukienka tuszująca duże uda

Jak ukryć duże uda?

francisfrancis - specjalista Tipy.pl
Kobiety chcą wyglądać atrakcyjnie w każdej sytuacji. Duże uda są dla wielu z nas problemem. Chcemy ukryć je, by wyglądać szczupło i seksownie. Żeby to zrobić, trzeba wiedzieć jak dobierać ubrania, żeby jednocześnie tuszowały niedoskonałości i podkreślały atuty naszej urody. Przeczytaj tę poradę, a dowiesz się, że nawet duże uda nie powstrzymają cię przed tym, by być pewną siebie i wyglądać seksy.
1
Każda kobieta jest niezadowolona przynajmniej z jednej części swojego ciała. Szerokie ramiona, duży biust, wałeczki na brzuchu, krótkie nogi – mankamenty figury można by mnożyć w nieskończoność.
Jednak duże uda to jedna z tych części ciała, które ukryć najtrudniej. Walczą z nimi tysiące kobiet na całym świecie. Nie ma jednak powodów do paniki. Istnieje kilka trików, które pomogą ci rozwiązać ten problem. Wszystkie sprowadzają się do doboru odpowiednich ubrań. Ubrania te pokreślą te kobiece kształty, z których jesteś zadowolona, dodając ci szyku i pewności siebie.
2

Kobiety o dużych udach zazwyczaj są szczupłe w talii, co dodatkowo utrudnia im kupienie na siebie odpowiednich spodni. Jeśli nawet uda ci się znaleźć spodnie, które idealnie leżą w pasie, opinają cię w udach tak, jakby miały za chwilę pęknąć. Bardzo obcisłe spodnie tylko przyciągają uwagę do mankamentów twojej figury, dodatkowo powiększając uda. Z tego powodu mierz zawsze dwie pary spodni: w rozmiarze, który nosisz normalnie i o jeden większym. Wybierz te, które są luźniejsze, ponieważ w mniejszym stopniu podkreślą twoje uda. Nie przejmuj się, gdy spodnie będą za szerokie w pasie. Zawsze możesz je zwęzić. np. zaszewkami.

3

Zdecyduj się na zakup dobrej jakości wyszczuplającej bielizny. Nada ona wspaniały kształt twojej sylwetce sprawiając, że uda wydadzą się szczuplejsze. Taka bielizna przydaje się szczególnie wtedy, gdy planujesz założyć np. obcisłą wieczorową sukienkę.

4

Jeśli chcesz zakamuflować duże uda, doskonałym wyborem będą ciemne jeansy. Czarne lub granatowe jeansy z nieco obniżonym stanem optycznie wyszczuplą uda i nogi, sprawiając że poczujesz się seksy. Noś je z jasnymi topami, obcisłymi koszulkami i koszulami, żeby skoncentrować całą uwagę na górnych partiach twojego ciała. Gładkie spodnie i jeansy z rozszerzanymi nogawkami będą idealnie pasować do twojej sylwetki, nadając jej odpowiednie proporcje i optycznie wydłużając nogi.

5

Spódnice doskonale tuszują duże uda. Nie chodzi tu oczywiście o spódniczki mini, ale dobrze dobrana spódnica wysmukli twoją sylwetkę i doda pewności siebie.
Szukaj spódnic długich i lejących. Będą doskonale na tobie leżeć, podkreślając twoją kobiecość. Takie spódnice to świetny sposób na ukrycie mankamentów figury i odciągnięcie uwagi od linii ud. Co więcej, spódnice i sukienki w kształcie litery "A" wysmuklają całą sylwetkę i sprawiają, że wydajesz się szczuplejsza od pasa w dół.

6

Kolejnym trikiem jest noszenie szpilek w neutralnych, beżowych odcieniach. Buty na obcasie ładnie wydłużą twoje nogi sprawiając, że cała sylwetka będzie szczuplejsza i bardziej seksowna. Beżowe buty dodają nogom centymetrów więc są absolutnie konieczne w garderobie każdej pani o dużych udach.

7

Żeby ukryć uda w sposób bardziej stylowy, zdecyduj się na dłuższe topy i bluzki. Luźne topy i zbierane pod linią biustu bluzki będą wyglądać na tobie wspaniale. Szukaj kolorowych bluzek i dużych dodatków, które zatrzymają uwagę na górnych partiach twojego ciała.

8
Pamiętaj, że opanowanie umiejętności doboru odpowiednich do twojej figury ubrań sprawi, że każdego dnia będziesz wyglądać świetnie i czuć się atrakcyjnie.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Jak dobrać bieliznę do figury
ubrania które wyszczuplają
Sukienka w paski poziome i pionowe

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane