uwodzicielskie spojrzenie

Jak uwodzić wzrokiem?

ArielkaArielka - specjalista Tipy.pl
Jest to jeden z najprostszych sposobów na uwodzenie. Ale trzeba to zrobić umiejętnie. Na całe szczęście łatwo się tego nauczyć. Wzrok ma niesamowitą moc! Odnosi się to do obu płci, ale i tak największą moc ma uwodzicielski wzrok kobiety. Jak zatem uwodzić wzrokiem?
1
Spędzaj co najmniej dwadzieścia minut codziennie przed lustrem ćwicząc. Spojrzenie, które chcesz uzyskać to to, które będziesz mogła opisać jako 'głębokie i nasycone'. Myśl o czymś co Cię nakręca, o osobie na którą będziesz potem spoglądać i którą będziesz kusić. Po prostu staraj się być namiętna... wzrokiem! Jak już energia będzie się błąkać po Twoim ciele postaraj się ją przenieść do oczu. Twarz powinna być w miarę kamienną twarzą, ale nie totalnie bez wyrazu. Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz!
2
Możesz rozmawiać z facetem o różnych rzeczach, o pogodzie, najnowszym filmie czy o ostatniej imprezie – ale niech Twoje oczy mówią w tym czasie coś innego. I pozwól mu to zauważyć. Jednak nie mów nic na ten temat! Tylko patrz, przyciągnij go do siebie wzrokiem, skieruj jego myśli na coś innego niż temat, o którym rozmawiacie. Nawet nie wiesz jak napięcie wzrośnie.
3
Pamiętaj jednak, że sam wzrok nie wystarczy, jest on jedynie dopełnieniem uwodzenia i jednym z jego najważniejszych elementów.
4
Możesz uwodzić wzrokiem cały czas, ale pomyśl sama czy fajnie jest 'wlepiać' wzrok w każdą osobę na ulicy? Kuszenie zachowaj dla wybranych osób.
5
Zbyt dużo kontaktu wzrokowego może też faceta wystraszyć, więc musisz być subtelna. Po prostu popatrz na niego o kilka sekund dłużej, niż zrobiłabyś to normalnie. On to zauważy. Gwarantuję.
6
Oczy to najbardziej uwodzicielska część ciała. Nie na darmo mówi się przecież, że są one odzwierciedleniem duszy. W czasie rozmowy popatrz facetowi głęboko w oczy, ale wciąż go słuchaj. To jest bardzo ważne. On może się z czasem pogubić w rozmowie, ale Ty nie możesz!
7
Spróbuj lekko unieść dolne powieki, ale górne trzymaj szeroko otwarte, tak jakbyś łypała na niego. Popatrz na niego przez chwilę, następnie opuść lekko wzrok, dosłownie na chwilkę. Po czym znów unieś oczy i kontynuuj rozmowę.
?

Wskazówki
* Moc oczu nie może być lekceważona! Ty też obserwuj innych patrzących na Ciebie.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

flirtowanie z dziewczyną
flirtowanie przez sms
flirt online

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane