prusak

Jak zwalczyć prusaki?

MahrianMahrian - specjalista Tipy.pl
4
Uważaj, żeby Twoje zwierzęta domowe nie zjadły tej mikstury. Chowaj ją również przed dziećmi, jako że one potrafią być nieobliczalne, nie znają jeszcze przecież na tyle świata i nie wiedzą co im szkodzi, a co nie. Umieść więc przygotowaną miksturę w miejscu niedostępnym dla dzieci i zwierząt. Możesz ją trzymać na przykład pod przykryciem.
5
Stosuj spraye na prusaki i inne środki przeznaczone do walki z tymi szkodnikami (do kupienia tutaj). Pryskaj nimi każde miejsce, w którym są lub mogą znajdować się te owady. Wyprowadź w tym czasie zwierzęta i dzieci z pomieszczenia. Przeczytaj instrukcję stosowania i środki ostrożności, które znajdziesz na opakowaniu.
6
Zastosuj wabiki na prusaki. Najlepszym wabikiem będzie żywność, którą prusak uwielbia. Dodaj do niej jakąś truciznę. Prusak zje ją lub pójdzie z nią do gniazda, gdzie ewentualnie zjedzą ją inne prusaki.
7
Stosuj pułapki na prusaki. Postaw na przykład słoik z wodą, do którego prusak wejdzie, ale już nie wyjdzie.
« Poprzednia Strona 2 z 3

Podobne porady

Komentarze (20)

* Pola wymagane

problem
20.09.2017
ja mam duze mieszkanie okolo 70m2 i zauwazylam jednego w kuchni zabilam go 2 w pokoju tez zabilam 3 w pokoju w ktorym nawet sie nie je i tez go zabilam bo chodzil po suszarce jak wieszalam pranie stosuje opryski zele pulapki i nic nie daje nawet zauwazylam male prusaki w kuchni juz rece opadaja :(
Alex80
10.06.2016
Witam, walkę z prusakami zacząłem od dawna, przyznam że niesłychanie trudno jest ich pokonać, to są mistrzowie przetrwania, niczym komandosi, dlatego trzeba do tego podejść bardzo poważnie i profesjonalni. Na wstępie i przede wszystkim trzeba zacząć od: uszczelnienia wszystkich możliwych przejść między rurami do sąsiadów ,kratka wentylacyjna łazienka i kuchnia, wszystkie miejsca przy zlewie bądź łazience, wszystkie większe szczeliny dziury zagłębienia w kuchni i w łazience w miejsca gdzie mogą się zagnieździć się prusaki. Następną sprawą jest dobrze przechowywać jedzenie, czyli szczelnie w dobrym miejscu i żeby się nie roznosiło po kuchni, szczególnie okruchy. Kolejny punkt to umówić się specjalną firmę która robi opryski na prusaki, i nie myślę że to będzie koniec, Ale dzięki temu pokonać wiele wiele sztuk i da wam to bardzo dużą przewagę w walce z robactwem. Następnie trzeba zaopatrzyć się w środki do walki z robakami polecam, boraks drobny, mąka, cukier puder i rozdrobnić to po równo 1:1:1. IP rozstawiać we wszystkich miejscach w których mogą pojawiać się karaluchy pod szafkami lodówkami pralką wszędzie w ciemnych miejscach zakamarkach itp. Dalej kupić złotego Rajda, będzie służył do walki z robakiem którego widzimy bezpośrednie małymi krótkimi osiągnięciami walczyć z robalem, kupić drugi środek do rozcieńczania i spryskiwania domu pomieszczenia miejsc w których znajdują się potencjalne robale, środek nazywa się :aspermet 200 EC robić regularne opryski co tydzień dwa, aż do wybicia wszystkich robaki, czynności powtarzać do osiągnięcia skutku.
NIEUDACZNIK!!!!!!!
26.07.2015
nie polecam nic związanego z nazwa GETOX!! niby jest tyle pozytywnych komentarzy na temat chemii z tej serii... pfff czymś mi to śmierdzi... to kompletnie nie działa!!!! nie wydawajcie nie potrzebnie pieniedzy.
marta
17.06.2013
Kapkan jest niebezpieczny i dlatego jest nie dopuszczony do handlu!!!
kruchy
05.06.2013
Z perspektywy czasu, czytam te porady z politowaniem - człowiek się narobi, a robactwo i tak jest przebieglejsze. Jedyny skuteczny i tani sposób to kupić Kapkan - dostępny choćby na Allegro. Jest to trucizna "z opóźnionym zapłonem" - dla robactwa smakuje jak delicje i po jakimś czasie zaczynają zdychać. Karaluchy mają tendencję do zjadania trupów swoich towarzyszy, w których cały czas będzie aktywna trucizna. Można sobie wyobrazić, efekt domina i trup będzie ścielił się w postępie geometrycznym. Sam zastosowałem i z tego co pamiętam po 2 tyg. było już po sprawie - polecam!
SILESIAPEST
19.03.2013
[quote=jajaja]Wcale nie prawda , tu porzadek nic sie nie ma do tego wiem sama po sobie, tyle lat z tym walczyłam i w koncu mi sie udało:) I to bez zadnej dezynfekcji....[/quote]
Jestem pełen podziwu że walczyła pani TYLE LAT i nie skusiła się pani na zabieg dezynsekcji wykonany przez profesjonalistów .Co do porządku to okruchy zalegające za szafkami stanowią pożywienie dla prusaków tak więc żeby prusak przeżył w naszym mieszkaniu potrzebuje jedzenia, wody i odpowiedniej temperatury im cieplej tym lepiej i tyle w temacie pozdrawiam .
jajaja
19.03.2013
Wcale nie prawda , tu porzadek nic sie nie ma do tego wiem sama po sobie, tyle lat z tym walczyłam i w koncu mi sie udało:) I to bez zadnej dezynfekcji....
SILESIA-PEST
21.01.2013
Witam zajmuje się dezynsekcją obiektów mieszkania itp. jakiekolwiek pułapki nigdy nie zlikwidują w mieszkaniu prusaków jedynie zmniejsza ich populacje na odstraszacze ultradzwiękowe szkoda waszych pieniędzy po prostu to nie działa wiem z doświadczenia .Moja rada dbać o porządek w szczególności w kuchni zatkać szczeliny którymi prusaki lub pluskwy mogą się przedostać do waszego mieszkania (kratki wentylacyjne nałożyć pończochę ,rurki CO przy wejściu i wyjściu do waszego mieszkania za silikonować szpary )zadzwonić do firmy zajmującą się dezynsekcją i zlecić profesjonalną usługę często wychodzi taniej niż wszystkie wydatki na wszelkiego rodzaju spraye kupione w sklepie.
spokój gwarantowany.
gosc
08.01.2013
bez przesady z tymi zarazkami... to bArdzo ciekawe i inteligentne owady.
$!W@
28.12.2012
"Uszczelnij kratki wentylacyjne. Pozakładaj gęste moskitiery" Nie zawsze to dobry pomysł (zwłaszcza, gdy w małej, ciemnej łazience i kuchni są urzadzenia gazowe). Wolę żyć z robalem i chować jedzenie niż się zaczadzić...