zakochana para

Jak znaleźć dziewczynę?

LoboLobo - specjalista Tipy.pl
Zazdrościsz kolegom i spotkanym na ulicy przypadkowym facetom, że mają stałe dziewczyny, z którymi mogą spędzać czas i planować przyszłość? Patrzysz z utęsknieniem i myślisz sobie, że Ty też chciałbyś mieć kogoś, na kim mógłbyś polegać, kogo mógłbyś przytulić i kto chciałby być z Tobą dla Ciebie. Nie wiesz jednak jak się zabrać za znalezienie miłości? Ponoć nie trzeba jej szukać, bo zawsze znajdzie się sama. Ale co nam szkodzi jej troszkę dopomóc. Oto kilka rad, jak można to zrobić.
1

Rozmawiaj z wieloma kobietami, nie tylko z tymi, które Ci się podobają. Da Ci to wiele możliwości na poćwiczenie rozmów z różnymi typami dziewczyn, na przeróżne tematy. Dowiesz się też przy okazji wielu ciekawych rzeczy o kobietach. Naucz się je słuchać i obserwować – kojarz fakty, zapamiętuj rzeczy.

2

Pamiętaj, żeby być sobą i nie próbować się 'ulepszać' na siłę. Najlepszym sposobem na nawiązanie prawdziwego, fajnego kontaktu z dziewczyną jest szczerość, która wypływa z serducha. Czasami nawet nie jest ważne to co mówisz, ale jak to mówisz. Chodzi też o wymianę energii między Wami, nie musisz być krasomówcą.

3

Nie musisz robić z siebie gwiazdy wieczoru, ale musisz jakoś wybić się z tłumu. Wyjdź do ludzi. Goń za zainteresowaniami i aktywnościami, które Cię kręcą, nie bój się ich. Dzięki internetowi będzie Ci dużo łatwiej. Posprawdzaj co się dzieje w Twoim mieście i w okolicach. Na pewno są ludzie podzielający Twoje pasje. Możesz też zacząć robić coś o czym zawsze marzyłeś. Może właśnie teraz nadszedł czas, żeby się realizować i odważyć spełniać marzenia? A kto wie kogo spotkasz po drodze?

4

Pokonaj nieśmiałość i strach przed obcowaniem z ludźmi. Nie bój się zagadać, zaczepić jakąś dziewczynę, która Ci się podoba. Na początku to na pewno nie będzie łatwe, ale z czasem się tego nauczysz. Nie uciekaj również, gdy to jakaś kobieta do Ciebie podejdzie i zagada – pociągnij temat, nawet jeśli nie wyda Ci się interesująca. Twoja przyszła dziewczyna to może być ktoś, na kogo na początku możesz w ogóle nie zwrócić uwagi. Bardzo często się tak zdarza. Czasem potrzeba czasu, aby kogoś poznać i się do niego przekonać, a na końcu się zakochać.

5

Naucz się prawić komplementy. Postaw sobie za zadanie, aby odszukać coś pięknego w każdej kobiecie. To nie musi być koniecznie element jej wyglądu zewnętrznego. Może to być na przykład gest, jakaś cecha, talent czy umiejętność. Umiejętność rozpoznawania i wyrażania prawdziwego uznania dla kobiety zostanie na pewno przez nią zauważona i doceniona. Nawet nie zdążysz się zorientować, kiedy kobiety same zaczną zwracać na Ciebie uwagę.

6

Flirtuj z kobietami. Bycie czarującym to również umiejętność flirtowania. A osoby, które są naprawdę dobre w tej sztuce i często ją stosują, cieszą się dobrym samopoczuciem psychicznym i dobrym humorem. Nie są tak nerwowe i poważne.

7

Zostań dobrym rozmówcą. Nie tylko mówcą, ale przede wszystkim słuchaczem. Musisz się nauczyć słuchać kobiety. Dzięki konwersacji macie szanse na odnalezienie wspólnych tematów.

8

Jeśli podoba Ci się dziewczyna, z którą rozmawiasz, bądź tym, który zakończy konwersację. Chodzi o to, że jeśli czujesz, że powoli zaczynają się Wam kończyć tematy, a nie chcesz dopuścić do niezręcznej ciszy, powiedz jej, że niestety musisz już iść, ale z największą i nieukrywaną przyjemnością spotkasz się z nią ponownie, w najbliższym możliwym czasie. Zaproponuj jej również, że ją odwieziesz do domu, czy gdziekolwiek ona się teraz wybiera. Jeśli będzie miała ochotę na ponowne spotkanie weź od niej numer telefonu. Jeśli zaś nie, to nie nalegaj. Znajdzie się taka, która będzie chciała.

9

Przełam barierę dotyku. Jeśli boisz się, że zostanie to odebrane w zły sposób, to po prostu zrób to tak, jak się powinno. Niech to będą niby przypadkowe dotknięcia, ale zawsze przemyślane. Przy przywitaniu pocałuj ją w rękę, złap za ramię, gdy powie coś niesamowitego. Nie bój się takich gestów, ale nie brnij w nie zbyt daleko.

10

Rozśmieszaj ją. Kobiety uwielbiają mężczyzn z poczuciem humoru. Kluczem do tego jest bycie wyluzowanym i nie martwienie się o możliwą krytykę czy zakłopotanie. Dopóki nie będziesz się śmiał i nabijał z innych, krytykował ich i ośmieszał – wszystko jest dozwolone. I wiesz co? Nie przejmuj się jeśli wydasz się jej zbyt sarkastyczny lub nie trafisz w jej gust. Jeśli nie nadajecie na tych samych falach, to nie warto się męczyć i o nią zabiegać, jeśli potem mielibyście się męczyć swoim towarzystwem.

11

Pomóż komuś. To może być właśnie ona – ta kobieta, która niesie coś ciężkiego, albo nie może odpalić samochodu na parkingu. Zawsze otwieraj drzwi kobietom i wpuszczaj je pierwsze. Pomagaj również ludziom na jej oczach, tak aby to widziała. Zawsze przytrzymuj za sobą drzwi następnej, idącej za Tobą osobie, pożycz kilka złotych komuś, kto nie ma za co zjeść obiadu. Ona to na pewno zauważy, a również Ty sam będziesz się dobrze ze sobą czuł. Zauważą to również inni ludzie, którzy jej powiedzą: 'Fajny z niego facet!', a ona zacznie myśleć: 'Tak, fajny. Coś w nim jest'.

12

Nie zamykaj się tylko w kręgu swoich przyjaciół, wyjdź też do innych ludzi. Ale pamiętaj, że by nie zaniedbać przyjaciół! Oni są bardzo ważni w życiu. Nie marnuj też czasu na zarywanie dziewczyny, z którą i tak wiesz, że nic nie wyjdzie. W tym czasie mógłbyś znaleźć inną.

13

Nie pokazuj kobietom, że jesteś już bardzo zdesperowany poszukiwaniami tej jednej jedynej i jesteś w wielkiej potrzebie. Zwolnij trochę i nie idealizuj każdej napotkanej po drodze dziewczyny. Możesz je wystraszyć. Nie rozpatruj ich też w kategoriach 'idealna' – 'nieidealna'. Przecież sam dobrze wiesz, że to nie jest dobry sposób, bo nie ma ludzi idealnych. Prędzej czy później to wyjdzie.

14

Bądź cierpliwy. Nie od razu Rzym zbudowano. Możesz spotkać ta jedną jedyną już dziś wieczorem, a może dopiero za dwa lata? Ale jedno jest pewne, warto czekać.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

zaproszenie na randkę
randka
randka w kinie

Podobne porady

Komentarze (15)

* Pola wymagane

Lukasz
04.11.2017
Tez jestem nieudacznikiem i nie moge sobie znalezc
ToNiezle
06.03.2017
To niezle znajdowanie dziewczyny
Przemek
08.08.2016
Dziękuję za artykuł, dodaje czytającym otuchy i sprawia, że będę patrzył z optymizmem na jutrzejszy dzień :-) Mimo, że mam 35 lat na karku. Rozsądne i zdrowe podejście do problemu. Przesyłam dużo dobrej energii dla Autora.
zoopata
08.08.2016
nic nie działa od ponad roku nie mogę żadnej znależć także kupie se psa i on będzie moi kochankiem :)
Statystyk
01.08.2016
Autor art. zapomnial wspomniec o przedziale wiekowym do ktorego pisze...mianowicie 35-xx poniwaz ponizej 35 lat wg. danych GUS jest wiecej osobnikow plci meskiej niz zenskiej z czego wniosek jest taki iz niektorzy sa skazani na bycie samemu do 35 roku zycia....po tym czasie i tak sa juz starymi kawalerami wiec tym bardziej beda sami i juz zapewne im to nie przeszkadza dlatego wszelkie tego typu poradniki to sa warte tyle co gadanie ze wszyscy moga zostac milionerami....ale nie moga. Bo wtedy gospodarka by sie zawalila albo jak to bylo za komuny....wszyscy byli milionerami, ale wszystko tez warte bylo miliony. Artykul juz troche stary ale uswiadamianie spoleczenstwa w zakresie ich niewiedzy jest moja pasja
kokek
01.01.2016
fajnej dziewczny
raider
28.09.2015
ja poznałem swój motocykl dzięki waszym poradom, zawsze go słucham, jestem wyrozumiały gdy się psuje, staram się z nim spędzić każdą chwilę ;)
sumo811
09.08.2013
Szukam dziewczyny
Do35 lat
lukasz
06.12.2012
moje kolezanki maja dzieci a ja nie mam 21 lat nie miale wogule a inni juz w gimnazjum :(
wojtus singiel
26.11.2012
taa mam 35 wiosen i co i nic ,codzien sie ogladam za kobietami czasmi sie spotykam ,nawet jestem na portalach randkowych i co i nic ,kazda wsadza mnie na polke przyjaciela i nic wiecej ,zadna nie chce sie zemna wiazac chociaz jestem fajnym facetem bez nalogow pracujacym mam majatek i co i nic zadna mnie niechce ,to ja juz niewiem czego one szukaja ,ksieciuniow z grubym portfelem czy cos innego tego niewiem,..