uwodzenie przyjaciela

Jak uwieść przyjaciela?
megaramegara - specjalista Tipy.pl

Są takie z nas, które zakochiwały się niezliczoną ilość razy w swoich przyjaciołach. Ale fakt, że on jest tylko przyjacielem utrudniał zawsze sprawę i komplikował to, żeby on postrzegł Cię jako potencjalną dziewczynę lub kochankę, nie tylko przyjaciółkę. Jeśli jesteś właśnie w takiej sytuacji, nie martw się. Mam dla Ciebie kilka porad, jak można rozkochać w sobie przyjaciela.
1

Nie pośpieszaj rzeczy, on się nie zmieni z dnia na dzień. Pamiętaj o tym, dopóki nie zdasz sobie całkiem sprawy z tego, czy rzeczywiście jesteś w nim zakochana, czy tylko przez chwilę zauroczona. On zbytnio Cię szanuje jako przyjaciółkę, żeby od razu się na Ciebie rzucić i popsuć to, co między Wami jest. Będzie potrzebował czasu, żeby się zastanowić i przestać myśleć o Tobie jak o przyjaciółce, a zacząć patrzeć na Ciebie jak na partnerkę. Musisz być bardzo delikatna w tych sprawach. Zaplanuj szczegółowo swoje ruchy. Przecież nie chcesz stracić przyjaciela.

2

Jako, że jesteś jego przyjaciółką, on musi Ci ufać. Wykorzystaj to żeby się do niego zbliżyć. Podzielaj jego pasje, poglądy, uczucia, zainteresowania i potrzeby – to robią przecież najlepsi przyjaciele. W ten sposób na pewno nadarzy się okazja, żeby zacząć ten delikatny temat.

3

Postaraj się, aby zaczął patrzeć na Ciebie jak na partnerkę. Pozwól mu zauważyć siebie jako atrakcyjną kobietę, którą mógłby mieć. Pokaż mu jak piękna i olśniewająca jesteś.

4

Nie rezygnuj z kontaktu cielesnego, który był normalny dla Was przedtem – przedtem, czyli zanim się zakochałaś. Głaszcz go po głowie, obejmuj na przywitanie, przytulaj się do niego. Ale skoro jesteś teraz w innej sytuacji, rób to troszkę inaczej i pozwól mu to zauważyć.

5

Zaproś go gdzieś, wyjdźcie razem. Ale niech Wasze wyjście będzie inne, niż zwykle, z nutką romantyzmu i ekscytacji. Jednak zachowuj się przy nim tak jak zwykle. Ubierz się seksownie, jak na długo wyczekiwaną randkę. Od czasu do czasu rzuć mu zalotne spojrzenie. To mu da do myślenia.

6

Bądź cierpliwa, miła i wyrozumiała. To czego on teraz potrzebuje to lekkie nakierowanie go na właściwą ścieżkę. Udawaj, że nie widzisz jak działają na niego twoje pocałunki w policzek, czy przytulanie. Prędzej czy później on i tak się podda i ulegnie. Ale musisz poczekać. Nie naciskaj.

7

Poproś kogoś, aby Ci w tym pomógł. Najlepiej jeśli to będzie ktoś, kto mu powie jaka jest z Ciebie laska i uświadomi, że gdyby był na jego miejscu już nigdy nie pozwoliłby się Tobie wymknąć do kogoś innego, lub komuś innemu Ciebie wykraść.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane