matka z dzieckiem

Jak wrócić do formy po porodzie?

ivonaivona - specjalista Tipy.pl
Narodziny dziecka to najpiękniejsza rzecz jaka może spotkać kobietę. Jednak jest to bardzo wyczerpujące dla naszego organizmu. Ciąża i poród mają duży wpływ na życie kobiety oraz na jej wygląd. Ale dziecko jest warte wszystkich tych poświęceń. Dowiedz się zatem jak wrócić do formy po porodzie i jak wyglądać pięknie. Wszyscy będą Cię postrzegać jako dobrze się prezentującą, stylową mamę.
1
Staraj się ubierać jak przed ciążą, jak fajna laska. Nie chowaj się pod luźnymi spodniami i porozciąganymi bluzami. Moda ma duży wpływ na postrzeganie siebie samej. Dodaj sobie odwagi i atrakcyjności fajnymi ciuchami. Powinnaś czuć się pięknie w swoich ubraniach.
2
Zdrowo się odżywiaj. Zapewniaj sobie stały dostęp do witamin, minerałów i wszelkich składników odżywczych jakie są potrzebne organizmowi. Nie przejadaj się. Jedz tyle ile potrzebujesz. Powoli zrzucaj nadwagę po ciąży.
3
Ćwicz kilka razy w tygodniu. Dzięki temu Twoje ciało powoli będzie odzyskiwało dawny wygląd. Na pewno nie stanie się to od razu. Musisz się więc uzbroić w cierpliwość i być konsekwentna w swoich działaniach.
4
Dbaj o skórę. Nawilżaj ją regularnie. Dzięki temu będzie jej się lepiej wracało do stanu sprzed dziewięciu miesięcy bez pozostawiania jakichkolwiek śladów. Pij więc dużo niegazowanej wody i wklepuj kremy nawilżające i ujędrniające.
5
Nie zapominaj o naturalnym, delikatnym makijażu. Dzięki temu nie tylko będziesz lepiej wyglądać, ale też lepiej się poczujesz.
6
Dbaj o włosy. Możesz zauważyć, że włosy wypadają Ci w bardzo dużych ilościach. Ale nie bój się. W ciąży włosy przestają wypadać, więc potem wypadają ich 'zapasy' z kilku miesięcy do tyłu. Nie ma się więc czym przejmować. Dbaj jednak o włosy i bacznie je obserwuj, ponieważ czasami może to oznaczać coś innego. Używaj delikatnych kosmetyków regenerujących włosy.
7
Zmień uczesanie. Wybierz się do stylisty. On Ci na pewno doradzi jakąś nową, fajną fryzurkę. Zdecyduj się na coś prostego, ale zupełnie innego niż dotychczas. Ale uważaj, żeby nie przesadzić.

Powiązane porady

figura po ciąży

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane