seks

W jaki sposób uprawiać petting (mężczyźni)?

SeksuologSeksuolog - specjalista Tipy.pl
Nie tylko mężczyźni mogą czerpać przyjemność z dotyku miejsc intymnych. W ten sam sposób możecie bowiem zaspokoić swoja partnerkę i zbudować między wami niesamowitą więź. Nie myśl o tym jak o pracy, potraktuj to jako umiejętność. Myśl o sobie jak o osobie potrafiącej dokonać pewnej rzeczy, ponieważ dobrze wykonany petting jest naprawdę sztuką. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które podpowiedzą ci jak rozwijać swoje umiejętności.
1
Utrzymuj poczucie tajemnicy.

Niezależnie od płci, nasze społeczeństwo nie oferuje wiele informacji na temat żeńskich narządów płciowych. Dostajemy wiele błędnych informacji na temat łechtaczki, pochwy oraz sromu i często ludzie myślą, że jest to tajemnicze miejsce, którego nie można w pełni zrozumieć. Pomysł z tajemnicą nie jest zły, dopóki wiesz, że jest to tajemnica, którą możesz odkryć, a nie coś, co zawsze będzie niezbadane i niezrozumiałe.

2
Poznaj swoją partnerkę.

Każdy z nas lubi inny rodzaj pobudzenia, ale większość z nas preferuje intensywną stymulację. Dla kobiet petting nie zawsze oznacza coś dobrego, niektórym z nich może kojarzyć się z czymś negatywnym. Kobiety, które przeżyły bolesne doświadczenia mogą odczuwać strach i być bardzo ostrożne, nawet w stosunku do osób, które kochają. Przypadkowa rozmowa (przed lub w trakcie seksu) o doświadczeniach związanych z pettingiem może dostarczyć nam wielu ważnych informacji. Nie musisz zadawać bezpośrednich, niewygodnych pytań, są inne sposoby na to, by dowiedzieć się, co na nią działa, a co nie.

3
Cokolwiek robisz, zacznij powoli.

Petting powinien przynosić entuzjazm i stanowić przygodę. Zacznij więc wszystko powoli, skup całą uwagę na działaniu. Gdy dotykasz partnerkę, zwróć uwagę na ruch twoich palców, użytą siłę, prędkość ruchów i miejsce, gdzie ją dotykasz. Jednocześnie obserwuj, co dzieje się z partnerką. Czy wydaje ona odgłosy zadowolenia? Możesz również pytać jej w trakcie, czy podoba jej się to co, robisz? Pamiętaj, że zbyt dużo mówienia i zbyt wiele pytań może was rozpraszać.

4
Anatomia żeńskich narządów płciowych.

Z początku możesz nie czuć się zbyt komfortowo dotykając żeńskich narządów, zwłaszcza tych „ukrytych”. Pora się więc zapoznać z ich budową. Znając podstawy anatomii kobiecych narządów płciowych, będziesz wiedział, które z nich są najbardziej wrażliwe na dotyk i sam poczujesz się bardziej pewny siebie.

5
Znajdź jej gorące punkty.

Większość terminów używanych do określenia czynności, które sprawiają przyjemność kobiecie (np. palcówka), może być mylących, jeśli sądzisz, że to wszystko, co możesz zrobić. Większość mężczyzn sądzi, że najbardziej wrażliwy obszar ciała kobiety to łechtaczka, podczas gdy nie zdają sobie sprawy z tego, że pieszczenie całych obszarów narządów płciowych oraz wewnętrznej stron ud i pośladków, może przynieść niezwykle przyjemne doznania. Zapytaj więc partnerkę lub sam zbadaj, które obszary jej ciała są najbardziej wrażliwe na dotyk. Zauważysz, że niektóre obszary wymagają silniejszej stymulacji, niż inne. Zatem pieszczoty warg sromowych mogą być zupełnie inne od pieszczot łechtaczki.

6
Petting jest jak czytanie opowieści.

Podobnie jak większość dobrych książek, petting ma swój początek, środek i koniec. Nie ma jednak reguły co do czasu trwania poszczególnych etapów. Możesz zakończyć petting i przejść do innego rodzaju seksu lub też doprowadzić kobietę do orgazmu. Potraktowanie pettingu jak opowieści (wstęp, rozwinięcie, zakończenie) pomoże ci zachować więź z partnerką i odpowiednio przeprowadzić całą stymulację.

7

Przyspieszanie, docieranie do szczytu, zwalnianie.

Utrzymanie dobrego tempa podczas pettingu ma kluczowe znaczenie. W większości przypadków należy rozpocząć powoli, z delikatnym dotykiem i drażnieniem. Aby zbudować napięcie należy przeprowadzić stymulację w stałym tempie, a następnie przyśpieszyć nieco ruch, aż do osiągnięcia orgazmu. Zatrzymanie się w środku, zbyt szybka i intensywna stymulacja na początku lub spowolnienie ruchu prawdopodobnie nie zadziałają. Nie ma określonych reguł, dlatego trzeba eksperymentować i obserwować reakcję partnerki (np. głębsze oddechy, wydawanie pomruków, czy zwiększone napięcie ciała). Niech to będzie twoim przewodnikiem.

8
Nawiązywanie kontaktu.

Petting odróżnia się od masturbacji tym, że kobieta odczuwa ekscytację przed nieznanym, a dodatkowo to ktoś inny daje jej przyjemność. Stworzenie bliskiej więzi między tobą, a twoją partnerką sprawi, że gwałtownie wzrośnie jakość i zadowolenie. Nieważne czy będzie to kontakt wzrokowy, wydawanie takich odgłosów jak partnerka, czy dotykanie wolną ręką innych partii jej ciała, zrób wszystko, by skupić swoją uwagę na odczuwanej przyjemności, a nie myśleniu o tym, co masz zamiar zrobić za chwilę.

9

Używaj rąk, aby ocenić sytuację.

Gdy po raz pierwszy dotykasz swoją partnerkę używając rąk i palców, zapoznaj się z jej ciałem. Zanim naprawdę ją poczujesz minie trochę czasu. Nie chodzi tutaj o nerwowe szukanie wejścia po pochwy lub łechtaczki. Zwróć szczególną uwagą na odczucia, które dostarczasz partnerce dotykając osobno zewnętrznych i wewnętrznych warg sromowych. Czy dotyk łechtaczki dostarcza innych bodźców, niż dotyk wzgórka łonowego? Zwróć uwagę na to, jak opisałbyś, co czujesz komuś, kto jeszcze nigdy wcześniej tego nie przeżył.

10
Palce i opuszki palców.

Ręce i palce oferują nam wiele możliwości dotyku partnerki. Możesz użyć zgiętych lub rozłożonych palców do stworzenia bardzo różnych odczuć i ciśnienia. Możesz również używać opuszek palców, mają one delikatny dotyk i oryginalną teksturę.

11

Tysiąc sposobów na dotyk.

Możesz poruszać palcami wzdłuż intymnych obszarów ciała kobiety. Przesuwaj swoje palce tam i z powrotem. Użyj ich do penetracji. Możesz również delikatnie ściskać skórę partnerki pomiędzy palcami. Użyj opuszek palców, aby delikatnie lub nieco mniej delikatnie poklepywać rytmicznie narządy partnerki. Pocieraj opuszkami palców lub narządy kobiety tam i z powrotem, aby stworzyć bardziej intensywne doznania. To tylko kilka pomysłów. Chodzi o to, by eksperymentować i szukać nowych sposobów na dotykanie, które sprawi przyjemność twojej partnerce i tobie.

12
Ruch we wszystkich kierunkach.

Wielu mężczyzn popełnia duży błąd myśląc, że tylko ruch w górę i w dół może sprawić partnerce przyjemność. Nie wpadnij w tą pułapkę. Wiele kobiet lubi, gdy pociera się ich łechtaczkę z boku na bok, w poziomie. Inne z kolei wolą ruch kołowy. Możesz zacząć budować napięcie korzystając z jednego typu ruchu, a następnie nie zmieniając intensywności dotyku, zmienić kierunek.

13
Łechtaczka jest trójwymiarowa.

Jeśli uważasz, że łechtaczka jest jak przycisk znajdujący się na powierzchni ciała, który musi zostać wciśnięty z odpowiednim ciśnieniem i odpowiednią ilość razy, to jesteś w błędzie. Pomyśl o łechtaczce jak o wzniesieniu, które ma szczyt, dół i boki. Pobaw się każdą z krawędzi i zobacz jak to działa. Niektóre kobiety preferują stymulację z jednej strony bardziej, niż z drugiej. Nie zapominaj, że łechtaczka jest głęboka, zatem głęboki masaż całego otaczającego ją obszaru może być bardzo przyjemny i pobudzający.

14
Penetracja.

Nie wszystkie kobiety chcą penetracji, ale jest wiele takich, które traktują to jako część pettingu. Jak zawsze zacznij powoli i jednym palcem. Możesz wypróbować równą głębokość penetracji, szybkość oraz rodzaj nacisku, gdy już znajdujesz się wewnątrz pochwy. Delikatny nacisk na przednią ściankę pochwy dla niektórych kobiet może być bardzo przyjemny i wiązać się ze stymulacją punktu G. Możesz również skręcać nadgarstek, powodując obracanie się palca wewnątrz pochwy. Jeśli do penetracji używasz palca wskazującego lub środkowego, kciukiem lub inną częścią dłoni możesz przystąpić do stymulacji łechtaczki w zależności od tego, w jakiej pozycji się znajdujesz.

15
Stań się wielozadaniowcem.

Zastanawiasz się jak najszybciej doprowadzić kobietę do orgazmu? Okazało się, że najczęściej i najszybciej można to osiągnąć poprzez jednoczesną stymulację łechtaczki i penetrację pochwy. Nie każdy jednak potrafi zrobić to jednocześnie. Ciesz się pettingiem, gdy poczujesz się już komfortowo zastanów się, co mógłbyś zrobić, aby dostarczyć kobiecie dwa rodzaje stymulacji w jednym czasie.

?

Wskazówki
* Nawilżenie. Jeśli twoja partnerka ma dużo śluzu, nie będzie potrzeby zastosowania dodatkowego nawilżenia. Pamiętaj jednak, że odpowiednie nawilżenie może tylko nasilić stymulację. Zastosowanie lubrykantów na bazie wody lub silikonu to naprawdę dobre rozwiązanie.
* Unikaj nadmiernej stymulacji. Zbyt duże tarcie i nacisk na łechtaczkę może sprawić, że będzie ona zbytnio pobudzona i w efekcie nieco zdrętwiała. Gdy tak się stanie osiągnięcie orgazmu przez kobietę będzie bardzo trudne, bez względu na to jak bardzo będziesz się starał. Czasami trudno określić gdzie jest granica, dlatego ważne jest porozumienie między partnerami. Poproś partnerkę, by powiedziała ci jeśli robisz to zbyt intensywnie i zawsze zwracaj uwagę na sygnały niewerbalne, takie jak oddychanie, mimikę czy ruch.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

Miłość
miłość
Wirtualny sex

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kika
13.02.2015
Seksowne