krótka fryzura, idealna dla włosów cienkich

Jak układać cienkie włosy?

megaramegara - specjalista Tipy.pl
1 z 10
Jednym z ważniejszych elementów porannej toalety jest układanie włosów. Włosy cienkie i pozbawione objętości są w tym względzie nie lada wyzwaniem. Istnieje jednak kilka sposobów, które pozwolą ci nadać im wymiarów.. Zasadnicze znaczenie ma odpowiednia fryzura. To od niej zależy w jaki sposób będziesz stylizować swoje włosy, by wyglądały jak najlepiej.
Poniżej znajdziesz kilka wskazówek na temat tego, jak układać cienkie włosy.
1
włosy cienkie - przykładowa fryzura 1.
W przypadku włosów cienkich kluczową kwestią jest dodanie im objętości. Jest na to kilka sposobów. Po pierwsze: krótka fryzurka, najlepiej z pasemkami w jasnych i ciemnych odcieniach, które dodadzą jej głębi. Uwzględnienie we fryzurze grzywki może sprawić, że twoje włosy wydadzą się grubsze. Odpowiednia fryzura to najtańszy sposób na cienkie włosy. Czasem może cię ona uchronić przed kosztownym przedłużaniem i zagęszczaniem włosów.
2
włosy cienkie - przykładowa fryzura 2.
Decydując się na odpowiednią długość włosów, najlepszym wyborem będą włosy krótkie i średniej długości. Takie włosy wydają się gęstsze i zdrowsze, a ilość czasu potrzebnego na ich ułożenie drastycznie maleje. Jeśli dołożysz do tego kilka innych technik stylizacji fryzur, masz duże szanse na uzyskanie takiego efektu, jaki najbardziej cię usatysfakcjonuje.
3
włosy cienkie - przykładowa fryzura 3.
Sekret wspaniałych włosów zaczyna się już pod prysznicem. Częstość, z jaką myjesz swoje włosy, szampony i odżywki, których używasz, a nawet sposób suszenia włosów, mają olbrzymi wpływ na to, jak ostatecznie będzie wyglądać twoja fryzura.
4
włosy cienkie - przykładowa fryzura 4.
Zasadniczo nie zaleca się mycia włosów codziennie, ponieważ spowoduje to nadmierne wydzielanie łoju, a włosy będą wówczas przetłuszczone i ciężkie. Kluczową kwestią jest mycie włosów szamponem dodającym objętości. Nie zaleca się stosowania odżywek bez spłukiwania, o ile włosy nie mają tendencji do nadmiernego kołtunienia się.
5
włosy cienkie - przykładowa fryzura 5.
Dzięki odpowiedniej technice suszenia włosów możesz z łatwością dodać im objętości i unieść je u nasady. Powinnaś zacząć suszyć włosy od karku ku górze, ponieważ w ten sposób naturalnie je uniesiesz. Dobrym sposobem jest też suszenie włosów z głową opuszczoną w dół.
6
włosy cienkie - przykładowa fryzura 6.
Na rynku dostępne są produkty, które – gdy umiejętnie się z nich korzysta – mogą znacząco poprawić wygląd twoich włosów. Zazwyczaj są to produkty na bazie silikonu, które na włosach powiększają swoją objętość, sprawiając, że fryzura znacznie lepiej się prezentuje.
7
włosy cienkie - przykładowa fryzura 7.
Mogłoby się wydawać, że produkty do stylizacji włosów są odpowiedzią na wszystkie twoje problemy. Należy jednak uważać, żeby nie ulec pokusie i nie zacząć ich nadużywać. Typowe błędy to używanie obciążających włosy mocnych lakierów lub serum intensywnie nabłyszczającego. Takie produkty nie tylko przetłuszczają włosy, ale mogą również doprowadzić do ich uszkodzenia. Zamiast wydawać pieniądze na kolejny produkt do stylizacji, naucz się kilku dobrych technik układania cienkich włosów.
8
włosy cienkie - przykładowa fryzura 8.
Tapirowanie i kręcenie włosów to bardzo skuteczne sposoby nadania im objętości. Jeśli falujesz swoje włosy prostownicą lub lokówką, wyrządzasz im bardzo wielką krzywdę. Zamiast tego zakręć je na termolokach lub kup mniej szkodliwego fena (odpowiednik lokówki z plastikową nasadą wyposażoną w grzebienie).
9
włosy cienkie - przykładowa fryzura 9.
Rozjaśnianie włosów to kolejny sposób na nadanie im objętości, ale wielu fryzjerów i stylistów jest zdecydowanie przeciwnych tej technice. Powód jest prosty: włosy szybko niszczą się, gdy są poddawane działaniu mocnych środków chemicznych.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

snowarskakarolina
01.04.2017
ja mam dosc cienkie wlosy i kiedys unikalam codziennego mycia ale od jakiegos czasu przetluszczaja sie o wiele szybciej i moj dermatolog twierdzi, ze wlosy to nawet trzeba myc codziennie. poza tym nie zgadzam się ze stweirdzeniem, ze cienkie wlosy sa wdzieczne do ukladania, bo ja bardzo czesto mam problemy z ulozeniem ich i nie w kazdym scieciu bylo mi dobrze. teraz mam takie do ucha, tzw. bąbkę i jest niezle. oprocz tego zaczelam brac onozis i zmienilam szampon i mam nadzieje, ze troche odzyja, bo strasznie przesuszone sa ostatnio.
krokodyl
18.08.2010
Przy cienkich włosach najważniejszą kwestią jest tak naprawdę dobre podcięcie, które nada im objętości. w przeciwnym wypadku żadne stylizacje nie pomogą. Z kosmetykami trzeba bardzo ostrożnie podchodzić, wszelkiego rodzaju pianki bardzo obciążają włosy
mugga
13.08.2010
rozumiem Annulka, że masz na myśli suszarkę z dyfuzorem? Trochę się nagłowiłam zanim na to wpadłam, ale w końcu się udało. Pierwszy raz słyszę nazwę 'fen'.