tasowanie  kart

Jak tasować karty?

copperfield - specjalista Tipy.pl
Tasowanie kart bywa sztuką. Nie każdy potrafi dokładnie przetasować karty. Ale każdy może się tego nauczyć. Tasowaniu kart często towarzyszą różne sztuczki. Jak więc zabrać się za prawidłowe przetasowanie kart?
1
Podziel talię kart na dwie równe części.
2
Każdą część trzymaj w dłoniach, po jednej w każdej dłoni. Trzymaj je w palcach, między wskazującym, środkowym i serdecznym a kciukiem.
3
tasowanie kart - krok 3.
Umieść części talii naprzeciwko siebie, tak jak pokazano na fotografii. Kciuki powinny znajdować się w miarę blisko siebie.
4
tasowanie kart - krok 4.
Powoli puszczaj przytrzymywane kciukiem karty, aby opadając zachodziły na siebie.
5
tasowanie kart - krok 5.
Zsuń teraz karty na siebie, jak na zdjęciu. Możesz dla lepszego efektu lekko wygiąć karty, daje to dodatkowe wrażenie mieszania się kart.
6
Tasuj karty w ten sposób. Nie śpiesz się przy nauce. Wszystko wymaga pracy i czasu. Jak już się nauczysz, będziesz mógł popracować nad szybkością. A im szybciej tym efektowniej.
7
tasowanie kart - krok 7.
Jeśli masz nową talię kart, może być Ci ciężko tasować karty, nie będą się one chciały wyginać. Zanim więc zaczniesz ćwiczyć tasowanie, ponaginaj karty, aby lepiej Ci się na nich pracowało.

Powiązane porady

Poker
gra w karty
poker texas hold'em

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane