Całowanie

Jak uporać się z mokrym pocałunkiem?
KikiKiki - specjalista Tipy.pl

Bardzo lubisz swojego chłopaka, ale za każdym razem gdy się całujecie musisz wycierać pól twarzy? Twój chłopak obdarza Cię mokrymi pocałunkami i nie wiesz co robić? Spróbujemy Ci pomóc.
1
Jeżeli musisz wytrzeć twarz, dyskretnie wytrzyj o poduszkę, koc lub ręcznik, ale tak aby chłopak tego nie widział. Albo gdy po pocałunku w usta, przejdzie do szyi, wówczas dyskretnie wytrzyj usta o jego ramię np. jeżeli mu nie powiedziałaś, że się ślini podczas pocałunku, upewnij się, że nie widzi jak się wycierasz. To może bardzo zranić jego uczucia.
2
Zachęć swojego chłopaka, aby całował twoje policzki, szyję, uszy. Zrób to obracając odpowiednio głowę, więc jego usta przesuną się na inną część twojej twarzy. Wydawaj odgłosy, którymi dasz mu do zrozumienia, jaką Ci to sprawia przyjemność.
3
Sama pocałuj go w inne miejsce niż usta. Pocałuj jego szyję, twarz i uszy. W ten sposób możesz mu pokazać inne miejsca do pocałunków oprócz ust, których całowanie może być równie przyjemne.
4
Porozmawiaj z chłopakiem. Delikatnie spróbuj mu powiedzieć, że bardzo go lubisz itd., ale czasami musisz wycierać twarz po pocałunku. Jeżeli jesteś skrępowana spróbuj powiedzieć to w żartobliwy sposób. Postaraj się nie robić z tego wielkiego problemu.
5
Spróbuj otwierać szerzej usta podczas pocałunku. Jeżeli Twoje usta będą znajdować się na jego, pocałunek nie będzie tak mokry.
?

Wskazówki
* Nie denerwuj się, jeżeli pierwsze pocałunki będą trochę mokre. Chłopak może być zdenerwowany, zestresowany i z czasem dojdzie do wprawy.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane