jeansy damskie

Jak dobrać spodnie do figury?
megaramegara - specjalista Tipy.pl

Możesz znaleźć idealne spodnie, które będą zawsze fantastycznie wyglądać nawet, jeżeli twojemu ciału daleko do ideału. Kluczem do sukcesu jest wybranie takich spodni, które nadadzą ci proste, długie i płynne linie, ukrywając zbędne krągłości. Poniżej znajdziesz wskazówki jak dobrać spodnie, by doskonale pasowały do figury.
1

Jeżeli masz jakiekolwiek niedoskonałości figury unikaj kieszeni, zakładek i zamków. Niepotrzebnie podkreślają niektóre miejsca i dodają objętości.

2

Jeżeli chcesz ukryć duże pośladki, postaw na dobrze dopasowane, obcisłe spodnie i załóż do nich długi, luźny top. Pośladki możesz także zakryć dłuższą marynarką lub tuniką. Nie noś luźnych spodni, ani spodni z podwyższonym stanem. Dodają objętości.

3

Aby krótkie nogi wydawały się dłuższe, noś spodnie w ciemnych kolorach, z cienkimi podłużnymi pasami lub sztruksy. Wszystkie trzy sposoby dadzą efekt wydłużenia nóg.

4

Jeżeli masz brzuszek, nie noś paska. Tylko niepotrzebnie przyciąga spojrzenie do miejsca, które chcesz ukryć. Noś także jednolite kolory, unikaj wzorów.

5

Każdy wie, że czarny wyszczupla, ale nie każdy wie, że khaki, brzoskwinia, beż, mocny róż, granat i niebieski również wyszczuplają. Wykorzystaj potęgę tych kolorów.

6
Jeżeli ubierasz się wyłącznie na czarno, dobierz kolorowe dodatki, takie jak zegarek, naszyjnik, czy torebka. Rozjaśni to nieco twój wygląd. Możesz także zdecydować się na nieco jaśniejszy top.
7
Jeżeli lubisz miękkie, lejące się tkaniny takie jak poliester, czy jedwab, nie bój się ich. Opływają ciało i dają bardziej kobiecy wygląd. Dobrze prezentuje się także bawełna i tkaniny z domieszką bawełny. Na formalne spotkania możesz zdecydować się na błyszczącą satynę lub jedwab.
8
Najlepiej jeśli spodnie sięgają za kostkę, opadając lekko na tył buta.
?

Wskazówki
* Czarne spodnie są obowiązkowe w każdej szafie, są doskonałym elementem każdego stroju.
* Dobrze mieć w szafie także żakiet: czarny, szary, brązowy i khaki.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane