klasyka: czarny garnitur i biała koszula

Jak dopasować koszulę do garnituru?

metjumetju - specjalista Tipy.pl
Pełny strój eleganckiego mężczyzny to nie tylko garnitur, ale także koszula, krawat, skarpetki, pasek, buty i inne akcesoria. Dobranie odpowiedniej koszuli do garnituru nie jest trudne. Przy odrobinie wyczucia stylu możesz stworzyć całkiem niezłą kolekcję koszul. Istnieje wiele rodzajów koszul, aby każdy mężczyzna mógł wybrać coś dla siebie. Koszulę do garnituru możesz równie dobrze nosić na mniej formalne okazje, w połączeniu z jeansami. Poniżej znajdziesz wskazówki jak dobrać odpowiednią koszulę do garnituru.
1

Style męskich koszul.

  • Koszule białe lub kolorowe.

  • Koszule z poziomymi pasami lub prążkami.

  • Koszule w kratkę.

  • Koszule w różne wzory.

2

Koszule mogą mieć też długie lub krótkie rękawy, ale do garnituru zawsze powinno się wybierać długi rękaw. Odpowiednio dopasowana koszula może znacznie poprawić samopoczucie mężczyzny. Zabawa kolorami i wzorami może też odświeżyć wygląd i urozmaicić nudno wyglądający garnitur.

3

Prawidłowe dobranie koszuli, zarówno do garnituru, jak i do mniej eleganckich spodni, powinno zależeć od indywidualnego charakteru mężczyzny i jego stylu. Męska koszula nie musi być jednorodna i monotonna w kroju, kolorze i wzorze. Każda koszula może być inna, różnice będą subtelne: w tkaninie, wzorze, odcieniu, kołnierzu, guzikach, plisach i mankietach. Posiadając wiedzę o wszystkich szczegółach, możesz podjąć właściwą decyzję podczas zakupu.

4

Oto różne warianty koszul w zależności od rodzaju garnituru:

  • Garnitur w zdecydowanym kolorze - koszule w cienkie pasy, z delikatnych tkanin. Jeżeli chcesz przyciągnąć uwagę, postaw na mocny kolor lub duże desenie koszuli.

  • Biały garnitur - koszula w delikatnym, pastelowym kolorze, takim jak np. jasny róż, jasny niebieski, bordowy.

  • Czarny garnitur - wszystkie odcienie różowego i niebieskiego, żółty, biały lub beżowy.

  • Beżowy lub brązowy garnitur- odcienie bieli i kremu, błękitny, różowy.

  • Granatowy garnitur - delikatne kolory, jasnoniebieski, jasnoróżowy, biały.

  • Garnitury w paski lub z połyskiem - koszule w jednolitym kolorze.

5
Właściwe dopasowanie koszuli do garnituru i krawatu do koszuli może doskonale odświeżyć twój wygląd i odmienić twój styl w zależności od okazji. Nawet jeżeli nie masz zbyt wielu garniturów w szafie, możesz zmieniać swój wygląd zakładając za każdym razem inną koszulę.

Powiązane porady

garnitur
mężczyzna w koszuli
klasyczna koszula i granatowy krawat

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

snowarskakarolina
01.04.2017
koszula taliowana giacomo conti granat z nitką bordo, do tego pasujący krawat, spodnie zara, marynarka H&M Zestaw idealny
czerwona truskawa
10.12.2015
Ja zamówiłam dla chłopaka na Mikołaja gotową stylizację na jednym z portali :D. Ceny takie same jak w sklepach, miła Pani stylistka no i przyszedł nam kuferek ładny :D
Patryk
29.05.2015
Koszule noszę odkąd pamiętam i miałem ich już co najmniej kilkadziesiąt. W garniturze akurat chodzę rzadko, jednak zdecydowanie dobieram do niego koszulę z długim rękawem i zwykle jest ona gładka. Do tej pory kupowałem je w sklepach stacjonarnych, jednak od pewnego czasu odwiedzam sklepy internetowe z odzieżą męską i bardzo sobie chwalę.
Karol z Kielc
18.02.2015
a jakie inne marki jeszcze polecacie?
wolicie 100% bawełna czy domieszki?
anka
19.04.2012
Mój facet tez nie nosi koszul z krotkim rękawkiem. Rzeczywiście Giacomo Conti ma bardzo fajne koszule w dobrych cenach.
maciej82
24.01.2012
Szczerze mówiąc ja totalnie nie toleruje koszul z krótkim rękawem, latem wolę nosić t-shirty a jak trzeba to męczę się w długim rękawie. Jakoś nie akceptuję krótkiego rękawa, nie jest to dla mnie eleganckie. Wolę pozostać przy moich koszulach z długim rękawem z giacomo conti i kastora, fajne taliowane, ciekawe wzory a do tego fajny materiał także latem nie jest źle.