pies

Jak narysować psa?

Kristoff - specjalista Tipy.pl
Chcesz samodzielnie narysować psa, ale nie wiesz jak to zrobić. To łatwiejsze, niż się wydaje i wcale nie wymaga wielkich zdolności plastycznych. Przeczytaj poniższe wskazówki, a z pewnością ułatwią ci to zadanie.
1
rysowanie psa - krok 1.
Zacznij rysowanie od naszkicowania figur, które będą stanowiły szkielet naszego psa. Narysuj okrąg, który będzie stanowił jego głowę i dodaj nieco linii pomocniczych, które ułatwią ci rysowanie pyska. Następnie dodaj linię szyi i średniej wielkości okrąg, który będzie stanowił tułów i klatkę piersiową psa . Dodaj kolejne linie na brzuch i połącz je z okręgiem tworzącym tył psa. Narysuj kolejne linie, które będą tworzyły szkielet łap psa.
2
rysowanie psa - krok 2.
Teraz po wykonaniu pierwszego kroku możesz przystąpić do szkicowania szpiczastych przyciętych uszu i odpowiedniej długości pyska. Następnie zaczynamy rysować oczy i przechodzimy do kończyn. Kolejnym etapem jest rysowanie zarysu nóg i podbrzusza, a następnie tyłu i ogona.
3
rysowanie psa - krok 3.
Jak można zauważyć Twój doberman zaczyna nabierać kształtów. Teraz dodajemy nieco szczegółów wewnątrz uszu, a następnie szkicujemy brwi i dolną szczękę. Wykonujemy zarys linii karku i pleców. Czas wykończyć linię łap i narysować miękkie poduszki.
4
rysowanie psa - krok 4.
Praktycznie rzecz biorąc twój pies jest już prawie gotowy, a cały twój szkic opera się na kilku prostych liniach. Przystąp do końcowego etapu modelowania pyska. Możesz dodać kilka linii na szyi które będą tworzyły charakterystyczne dla tej rasy zmarszczki. Nie zapomnij również o specjalnych zarysach na łapach, symbolizujących mięśnie. Na koniec dodaj palce i pazury. Po zakończeniu szkicu usuń wszystkie wytyczne kształtów, które naszkicowałeś w kroku pierwszym.
5
rysowanie psa - krok 5.
W końcu otrzymałeś upragniony efekt. Wszystko co teraz musisz zrobić ze swoim szkicem to pokolorować go. Właśnie stworzyłeś własnoręczny rysunek dobermana. Gratulacje!

Powiązane porady

kokarda na prezent
świeczki
decoupage

Podobne porady

Komentarze (13)

* Pola wymagane

jamkowalski
26.08.2016
Ja nauczyłem się perfekcyjnie rysować dzięki temu, szczerze polecam :) https://naukarysowania.wordpress.com/
YaxiraTostonatti
07.12.2015
Niezbyt.
ikulina8
07.04.2014
Supcio! Umiem rysować prawie wszystkie rasy psów, ale doberman zawsze sprawiał mi trudność.
holer....
03.05.2012
holer**a. siedziałam nad tym 2 godziny żeby to zrobić powoli i na spokojnie a wyszło mi jedno wielkie gów*no.
co do tego że nie wymaga wielkich zdolności mogłabym trochę podyskutować...
Komplikator
10.03.2012
Wyszedł mi tak samo, i nawet dodałam do niego kilka dodatków normalnie cudo , a dla ciebie czarny ... jest wszystko obojętne nie ważne czy wyszło ci ładnie czy nie i tak musi pójść na niby konkurs jak jesteś taki mądry, to sobie sam spróbuj tak narysować!!
kiniaa12
23.01.2012
Świetny...:))
julia
22.12.2011
super !!
anonim
27.11.2011
ja jeszcze nie narysowałam tego ale mam mamę która uczy rysunku i wiem że o n czy ona dobrze radzi i na pewno jak ktoś się przyłoży to mu wyjdzie ten pies także nie miejcie do niego/niej pretensji i ogarnijcie bo jak chcecie rysować jakieś walone smoki to się sami uczcie!!!
czarny
16.10.2011
co ja kur.. emo taki mądry to narysuj smoka
pauliskaaa
12.08.2011
ooo spoko wyszedl mi prawie identyczny pozdrawiem:*