Zakładanie i Prowadzenie Firmy
- Rodzaje pracy
- Szukanie pracy
- Praca
- Marketing i Public Relations
- Zarządzanie Firmą
- Firma i Społeczeństwo
- Małe i Średnie Przedsiębiorstwa
- Maszyny i Urządzenia Biurowe
- Zasoby Ludzkie (HR)
- Reklama
- Ubezpieczenie i Odszkodowanie
- Zarządzanie Majątkiem
- Plany Emerytalne
- Inwestycje
- Nieruchomości
- Informacje Podatkowe

Jak nadać polecony?
Kristoff - specjalista Tipy.pl
Nawet w dobie Internetu istnieje czasem konieczność przesłania ważnych dokumentów lub innej korespondencji tradycyjną pocztą. Ponieważ ze skutecznością Poczty Polskiej bywa różnie, warto wszystkie cenne rzeczy wysyłać wyłącznie listem poleconym. Tylko taki list gwarantuje nam odnalezienie przesyłki w razie jej zagubienia i umożliwia dochodzenie odszkodowania. Jak zatem nadać polecony? To bardzo proste.
2
Na druku musisz wpisać swoje dane oraz dokładne dane adresata. Pozostałe informacje uzupełni pracownik poczty.
3
List wraz z potwierdzeniem nadania należy okazać w okienku pocztowym. Pracownik zanotuje na potwierdzeniu numer przesyłki i odda ci potwierdzenie nadania. Pamiętaj, żeby dobrze je schować. Będzie to jedyny dowód tego, że przesyłka została nadana.
4
Przesyłka polecona jest nieco droższa, niż zwykła. Konkretna cena zależy od wagi listu, ale koszt rzędu 1-2zł więcej w przypadku ważnej korespondencji naprawdę wart jest poniesienia.
Powiązane porady
Komentarze (2)
tiKmeJ
29.12.2014Nie ma za co JemKit :(
JemKit
28.03.2012OK dzięki ;)