liście jesienne

Jak udekorować mieszkanie w jesiennym stylu?
Magdalena - specjalista Tipy.pl

Dekoracje jesienne to przede wszystkim kolory i ciepłe materiały w przeciwieństwie do stylu letniego, kiedy to dominują dekoracje zwiewne i lekkie. Ciepłe słoneczne dni pomału ustępują miejsca chłodnym jesiennym. Tym samym nadchodzi czas, aby zacząć myśleć jak przygotować swoje gniazdko na długie wieczory w domu.
1
jesienny stół
Poprzestawiaj drobne meble, tak aby stworzyć coś w stylu przytulnego zakątka, w którym możesz usiąść z przyjaciółką ze szklaneczką grzanego wina. Przykryj podłogi ciepłymi chodnikami, aby nie marzły ci stopy.
2
Dekoracje na jesień
Udekoruj okna zasłonami w ciepłym jesiennym kolorze, załóż brokatowe lub perkalowe falbany w kolorze złota, bursztynu lub szkarłatu. Podczas dnia odsłaniaj zasłony, aby jak najwięcej słońca gościło Twoim mieszkaniu.
3
Jesienne dekoracje
Załóż na stoły serwety w jesiennych barwach, zdobione jesiennymi liśćmi, dyniami. Miękkie, bawełniane kraciaste obrusy dodadzą ciepła w kuchni lub jadalni.
4
Owoce jesieni
Zamień letnie bukiety, na dekoracje z dyni lub tykwy. Ustaw ozdobną misę i napełnij owocami jesieni.
5
Świeczki
Wieczorami zapalaj świeczki, dodadzą uroku twojemu wypoczynkowemu pokojowi i będą imitować trzaskający ogień w starych kominkach. Pamiętaj, aby zapalone świeczki nie były w zasięgu dzieci lub zwierząt domowych.
6
Książki mogą również być dekoracją. Ułóż je pod ręką, aby móc po nie sięgnąć w długie zimne wieczory.
7
Nakryj krzesła i sofy błyszczącymi narzutami w jesiennych odcieniach i połóż poduszki w podobnych kolorach.
?

Wskazówki
* Możesz nazbierać kolorowe liście, nakleić na kartkę, ładnie oprawić i powiesić na ścianie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane