Róża z bibuły

Jak zrobić różę z bibuły?

Mruczka - specjalista Tipy.pl

Pewnie widziałaś kiedyś różę z bibuły i zastanawiałaś się jak się takie cudo robi. Myślałaś, że wymaga to wiele wysiłku i wprawy. Ale tak naprawdę każdy może zrobić taką różę, i to nie jedną. Jest wiele sposobów na zrobienie róży z bibuły. Ja osobiście preferuje tylko jeden z nich, ponieważ uważam, że jest on najlepszy - przynajmniej dla mnie. Oto on.

P

* Bibuła w dowolnie wybranym przez Ciebie kolorze na kwiaty i zielona na łodygi,
* Tekturka,
* Drucik,
* Ołówek,
* Taśma klejąca lub klej,
* Nożyczki.

1
Robienie róży z bibuły 1

Na tekturce narysuj wzór serduszka (jak na zdjęciu obok) oraz kropli deszczu. Oba szablony powinny mieć pięć centymetrów długości. Dodatkowo narysuj jeszcze serduszko wysokie na siedem centymetrów. Wytnij wszystkie elementy.

2
Za pomocą ołówka przenieś wszystkie trzy wzory na bibułę.
3
Robienie róży z bibuły 3

Wytnij cztery kawałki w kształcie kropel deszczu, oraz pięć do siedmiu mniejszych serduszek i osiem do dwunastu większych.

4
Robienie róży z bibuły 4
Owiń mocno i ciasno drucik zieloną bibułą. Będzie nam służył za łodygę.
5

Krople deszczu owiń wokół drucika. Zegnij je wzdłuż na pół i przytwierdź do drucika. Zabezpiecz taśmą klejącą lub klejem, aby się nie odkleiły. Dodaj kolejno pozostałe krople, aby stworzyć środek naszej różyczki.

6
Robienie róży z bibuły 6
Zroluj zagięte końce serduszek w dłoniach a następne wokół drucika.
7

Najpierw przytwierdzaj do drucika małe serduszka, a następnie większe. Układaj je w kształt kwiatu róży. Za każdym razem zabezpieczaj je taśmą klejącą lub klejem, aby się nie odkleiły.

8
Robienie róży z bibuły 9
Na samym końcu odegnij przytwierdzone płatki i nadaj im ostateczny kształt róży.

Powiązane porady

ręcznie robiony papier
masa papierowa
zdrapka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

dekoracyjnie
12.09.2017
Super kurs, bardzo przydatny