podłącznie gitary do komputera

Jak podłączyć gitarę do komputera?·

Rivoli - specjalista Tipy.pl
podłącznie gitary do komputera
1 z 5

Poniżej przedstawiam prosty przewodnik o podłączaniu gitary do komputera. Pamiętaj jednak, że samo podłączenie gitary do komputera nie wystarczy. Musisz jeszcze pobrać odpowiedni program, aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie daje Ci ta opcja.

1
Podpięcie gitary do PC - schemat 1
Podpięcie niskiej jakości.

Diagram poniżej pokazuje jak podłączyć gitarę do komputera za pomocą kabla Et Cetera. Ta metoda jest bardzo dobra dla osób początkujących. Jednakże, standardowe kary dźwiękowe do komputerów nie dadzą wysokiej jakości dźwięku przy nagrywaniu.

2
Podpięcie gitary do PC - schemat 2
Podpięcie za pomocą FX Pedal – niska jakość.

Poniższy schemat przedstawia jak podłączyć gitarę za pomocą FX Pedal. Jest to metoda odpowiednia dla osób początkujących. Jednak standardowe karty dźwiękowe w komputerach nie gwarantują wysokiej jakości dźwięku.

3
Podpięcie gitary do PC - schemat 3
Połączenie bezpośrednie wysokiej jakości.

Diagram pokazuje podpięcie za pomocą Cakewalk UA- 25EX oraz kabla Et Cetera. Dzięki temu połączeniu uzyskasz wysokiej jakości dźwięk. Cakewalk gwarantuje wysoką jakość i profesjonalne studyjne dodatki. Można go używać zarówno w studiu jak Ina scenie, co świadczy o jego profesjonalizmie.

4
Podpięcie gitary do PC - schemat 4
Podpięcie za pomocą FX Pedal – wysoka jakość.

Przypatrz się dokładnie poniższemu schematowi. Tym razem oprócz FX Pedal podpinamy Cakewalk i dwa kable Et Cetera. Dzięki temu uzyskasz idealnie czysty dźwięk.

Strona 1 z 5

Komentarze (0)

* Pola wymagane