Nakładanie maseczki na twarz

Jak nakładać maseczkę?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl

Zdrowa cera świadczy o naszej atrakcyjności. Maseczki z pewnością pomagają nam utrzymać naszą cerę w czystości, nawilżają ją i oczyszczają. Cotygodniowe aplikowanie maseczek pomaga nam wygładzić i zmiękczyć cerę, pozbyć się niechcianych porów i wągrów. Niezależnie od tego, czy dysponujesz maseczką kupioną w sklepie czy przyrządzoną w domu, każda wspaniale wykona swoją rolę jeśli zostanie odpowiednio nałożona. Przeczytaj poniższe wskazówki i upewnij się, czy Twój sposób nakładania maseczki jest prawidłowy. Jeśli nie, dostosuj się do moich rad.

1

Po pierwsze, jeśli masz długie włosy zwiąż je w koński ogon. Załóż na głowę opaskę, aby usunąć z twarzy wszystkie włosy, żeby się nie pobrudziły. Będzie Ci też łatwiej nałożyć maseczkę dokładnie na całą twarz.

2

Dokładnie oczyść skórę twarzy i szyi. Użyj żelu oczyszczającego, aby mieć pewność, że cera jest dokładnie oczyszczona. Tylko wtedy maseczka będzie działała jak powinna. Osusz twarz i szyję.

3

Maseczkę najlepiej nakładać za pomocą własnych palców. Ciepło z palców pomoże rozprowadzić maseczkę po całej twarzy. Wyciśnij z tubki odpowiednią ilość maseczki na dłoń, nabierz pacami drugiej ręki i nakładaj na twarz.

4

Nakładanie zacznij od czoła, delikatnie wmasowując maseczkę w skórę. Następnie przejdź do policzków, nosa i brody aż do szyi. Omijaj okolice oczu i warg. Maseczka nie powinna być nałożona na te rejony twarzy.

5

Pozostaw maseczkę na twarzy przez ilość czasu określoną przez producenta na jej opakowaniu, lub w dołączonej instrukcji. Jeśli masz maseczkę domowej roboty odczekaj około piętnastu minut lub do momentu, aż maseczka ‘usadzi’ się na twarzy.

6

W czasie gdy maseczka znajduje się na Twojej twarzy, nie wykonuj żadnych min, nie uśmiechaj się szeroko, nie mów dużo. Po prostu połóż się na ten czas i zamknij oczy. Zrelaksuj się.

7

Jak już przyjdzie czas na ściągnięcie maseczki zrób to. W zależności od maseczki, albo oderwij ją z twarzy, albo zetrzyj wacikiem, albo zmyj ciepłą wodą. W tym celu ponownie sięgnij po sposób użycia zamieszczony na opakowaniu. Aby mieć pewność, że maseczka została dokładnie z twarzy usunięta, przetrzyj twarz mleczkiem do twarzy. Następnie przetrzyj ją tonikiem i wklep krem nawilżający.

Powiązane porady

maseczk bananowa, maseczka z bananów
maseczka zwężająca pory
maseczka cytrynowa

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

hehe
21.08.2014
6 punkt bedzie ciezko nic nie mowic przez tak dlugi czas hehe