Kostium na Halloween

Jak wybrać przebranie na Halloween?

Moska - specjalista Tipy.pl
Kostium na Halloween
1 z 5
Wybór stroju na Halloween może zabrać Ci godziny a nawet dni czy całe tygodnie. Niektórzy ludzie zaczynają planować kostium na Halloween nawet rok wcześniej. To za co lub za kogo się przebieramy może dużo powiedzieć o nas samych. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek czym się kierować podczas wyboru kostiumu.
1
Adam i Ewa - Kostiumy na Halloween
Pomyśl o swojej wygodzie. Kostium musisz dopasować zależności od tego co zamierzasz robić, czy będziesz chodzić przebrany za jakiegoś potwora od drzwi do drzwi i prosić o słodycze czy masz zamiar wziąć udział w imprezie Halloween. Temperatura na początku listopada jest już dość niska oraz często deszczowa. Jeśli zamierzasz dużo chodzić po świeżym powietrzu powinieneś zatem pomyśleć o tym, aby pod swój kostium ubrać jakieś cieplejsze ubrania. Jeśli zamierzasz świętować Halloween w klubie lub w mieszkaniu powinieneś się trzymać z daleka od ciężkich kostiumów wykonanych z grubych materiałów.
2
Kostium na Halloween
Wybierz temat dla swojego kostiumu. Pozwól ponieść się swojej wyobraźni i wybierz coś co naprawdę lubisz. Większość dzieci prawdopodobnie wybierze temat zainspirowany swoją ulubioną bajką. Dorośli mają również szerokie pole do popisu. Najważniejsze to aby się nie ograniczać. Upewnij się, że kostium jaki chcesz na siebie założyć może oglądać każdy bez względu na wiek (np. nie jest zbyt wyzywający i nie zgorszy dziesięciolatka).
3
Czarna wróżka - przebranie na Halloween
Przebierz się za coś oryginalnego co pozwoli Ci wyróżnić się z tłumu. Jeśli chcesz koniecznie przebrać się za wróżkę to pamiętaj, aby nie była ona zwykła i przeciętna. Może to być nowoczesna wróżka, z lat 60 - tych, gotycka, leśna, wróżka typu elf itd. Szeroki wybór przebrań halloweenowych znajdziesz na przykład tutaj: wersja dla pań lub dla panów.
4
Pirat - kostium na Halloween
Miej na uwadze swój budżet. Niektóre przebrania możesz skompletować w całości w sklepach z odzieżą używaną, zaś inne będą wymagały drogich akcesoriów, których już tam nie kupisz.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

Nees
Dzisiaj 21:28
Ja tam w tamtym roku przebrałam się za Gnijącą pannę młodą, a tym za śmierć ;p
...
Dzisiaj 19:36
Głupi ten artykuł.
Agusia
Dzisiaj 16:53
hu hu idzie zima a na halloween dzien sie zbliża
aby nadszedł ten dzień to cukiereczka musisz mi dać
dla wszystkich dziewczynek oraz dla szczerch ludzi pozdro :)
Lala
Dzisiaj 00:42
Ja się przebieram za czarownicę w tamtym roku byłam przebrana za mumię przebrania były zajefajne; )
olcia
Dzisiaj 16:27
ja też nie wiem dlatego przebrałam się za a d....
oli
Dzisiaj 00:35
sorry!!!! nie pomoge bo sama nie wiem jeszcze ale radze poczytac inne komentaze
kotka2
Dzisiaj 15:50
jednym słowem to dla mnie NUDA JESTEM LEZBA
marla
Dzisiaj 15:54
za co mogem sie przebrac na halloween mieszkam w polsce bede chodzila z kuzynka mam maske a niewiem jaki stroj ???
Jesi
Dzisiaj 08:11
Mam problem bo niewiem w co sięprzebrać na hallowen!!!
pomóżcie mi??