router D-Link

Jak zresetować router?
Joseph - specjalista Tipy.pl

W przypadku konfiguracji własnej sieci może pojawić się kilka problemów. Gdy nie radzimy sobie z nimi, najlepiej zresetować router. Przywrócimy w ten sposób domyślne ustawienia i będziemy mogli zacząć wszystko od nowa. Jednak jak zresetować router? To nic trudnego. Poniżej znajdziesz kilka pomocnych wskazówek.
P

* Spinacz biurowy lub szpilka

1
resetowanie routera
Rozłóż spinacz tak, aby jedna jego końcówka była wyprostowana. Z tyłu routera powinien znajdować się mały otwór podpisany „Reset”. Przy włączonym routerze włóż końcówkę spinacza do otworu i wciśnij znajdujący się wewnątrz przycisk.
2
Dociskaj ten przycisk przez 10 sekund, a następnie wyjmij spinacz.
3
Urządzenie samoczynnie uruchomi się ponownie. Gdy wszystkie światełka przestaną już migać, urządzenie będzie gotowe do działania.
4
Jeśli zaistnieje potrzeba wpisania hasła, będziesz musiał zajrzeć do instrukcji obsługi urządzenia, gdzie powinno być ono podane. Najczęściej jednak routery nie posiadają hasła lub brzmi ono „admin”.
?

Wskazówki
* Podczas resetowania routera nie odłączaj go od zasilania.
* Nie odłączaj zasilania, gdy router będzie się samoczynnie ponownie uruchamiał.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Terq
23.06.2019
Witam, prawdopodobnie zrobiłem hard reset neta i teraz mam cały czas ograniczono nie mam hasła i jest inna nazwa proszę o pomoc.
Restetowiec
25.11.2014
Warto powiedzieć, że operacja musi być wykonana prawą ręką