Halloween

Jak się bawić w Halloween?
Moska - specjalista Tipy.pl

Halloween jest jednym z najfajniejszych dni w roku, szczególnie ukochanym przez dzieci. Tego dnia można się przebierać, straszyć innych ludzi i robić psikusy. Jeśli nie wiesz jeszcze co robić, poniżej przedstawię kilka propozycji.
1
Impreza Halloween
Zorganizuj w domu imprezę kostiumową. Zaproś wszystkich przyjaciół i poproś aby się przebrali. O imprezie musisz powiadomić gości jak najwcześniej, aby mogli przygotować sobie kostiumy. Nie zapomnij również o dekoracjach halloweenowych oraz specjalnym menu.
2
Dzieci przebrane za różne zjawy i postacie z bajek mogą odwiedzać domy sąsiadów. Po otworzeniu drzwi należy powiedzieć "cukierek albo psikus". Jeśli gospodarz nie zaoferuje dzieciom czegoś słodkiego do zjedzenia wówczas mogą one bezkarnie zrobić mu jakiegoś psikusa. Np. wysmarować dżemem klamkę od drzwi.
3
Maski na Halloween
W ten dzień mamy również prawo wszystkich dookoła straszyć. Jeśli u Ciebie w biurze panuje przyjacielska atmosfera możesz wziąć do pracy maskę potwora i straszyć koleżanki wychodzące z toalety.
4
Halloween jest również wspaniałym dniem na oglądanie horrorów wraz z grupą przyjaciół. Noc na oglądaniu filmów? Czemu nie? Byleby były straszne.
5
W ciągu dnia możemy spędzić czas ze swoimi dziećmi lub przyjaciółmi na drążeniu dyń. Można urządzić konkurs na najbardziej straszną dynię.
6
Istnieje wiele zabaw i wróżb halloweenowych. Są to między innymi łapanie jabłek, przeskakiwanie przez zapalone świeczki czy rzucanie orzechów do ogniska.
!

Uwaga!
* Nigdy nie wypuszczaj swojego dziecka samego, aby bawiło się w "cukierek abo psikus". Powinno ono zawsze być w dużej grupie innych dzieci - najlepiej w towarzystwie dorosłej osoby.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

aśka
18.09.2014
Siema,
ja znalazłam w zeszłym roku fają firmę.
www.lolle.pl
Mają fajne stroje i maski na halloween. W zeszłym roku kupiłam tu jakieś gadżety, w tym roku organizuję halloweenową domówkę, więc pewnie też wrócę.
spoko
16.09.2014
hej !!! halloween to najlepsza impreza - moja ulubiona :D!! zasstanawiam sie czy moze znacie jakies fajne stroje halloweenowe i gdzie mozna cos takiego dostac ?
kaja
26.10.2011
Halloween to moj ulubiony motyw przewodni imprezy :)) uwielbiam przebierać się za straszne postaci i bawić się w "grobowym" towarzystwie :) w tym roku znalazłam nawet niezłą aplikację, którą można wykorzystać do tej imprezy :) nazywa się scrapbook Dilmah, dzięki niej można podrasować zdjęcia np gości ;) i je wydrukować a potem przykleić do krzesła by każdy wiedział gdzie siedzi :) można też znaleźć inne zastosowanie ;))
TaCoLubiHalloween
17.10.2010
To wspaniała zabawa. Co roku bawię się tak z moim rodzeństwem,kuzynami i kuzynkami. Bo jak dorośli do nas przyjeżdżają to nam się nudzi więc się tak bawimy i zawsze wychodzi z nami mój tata albo mama.