Jesienne drzewo

Jak zrobić rysunek "jesienne drzewo"?
MatronacieniaMatronacienia - specjalista Tipy.pl

Ten projekt może wykonać dziecko w każdym wieku. Szczególnie polecam go dla dzieci w wieku przedszkolnym. Rysunek - wyklejanka jest bardzo prosta do zrobienia. Każde dziecko sobie z nią bez problemu poradzi i będzie zachwycone wynikiem swojej pracy.
1
Jesienne drzewo - projekt dla dzieci 1
Będziesz potrzebować czarnej farbki, papieru, słomek, kleju oraz suchych jesiennych liści. Zamiast zwykłej kartki papieru możesz użyć papieru technicznego (aby był twardszy). Liście powinny być bardzo suche, aby łatwo było je pokruszyć. Jeśli liście nie są na tyle suche, aby je pokruszyć wówczas włóż je na chwilę do mikrofalówki (na około 1 min).
2
Jesienne drzewo - projekt dla dzieci 2
Jak już zgromadzisz wszystkie potrzebne rzeczy pierwsze co musisz zrobić to pokruszyć liście. Włóż je do dużej miski i dokładnie pokrusz rękami.
3
Teraz namaluj na kartce drzewo. Rysunek nie musi być skomplikowany. Musisz jednak nakładać dużą ilość farbki.
4
Jesienne drzewo - projekt dla dzieci 4
Przyłóż słomkę do miejsc gdzie na kartce znajduje się dużo farbki i mocno dmuchnij. Farbka rozpryśnie się w różne strony tworząc ciekawy system gałęzi.
5
Jesienne drzewo - projekt dla dzieci 5
Jak już farbka zastygnie nałóż klej w miejsca, gdzie chcesz aby drzewo miało liście. Nałóż klej również pod drzewo - będą tam liście, które już spadły z drzewa.
6
Jesienne drzewo - projekt dla dzieci 6
Posyp rysunek pokruszonymi, kolorowymi liśćmi jesiennymi.
7
Jesienne drzewo - projekt dla dzieci 7
Teraz mocno ubij liście, aby przywarły do kleju.
8
Jesienne drzewo - projekt dla dzieci 8
Podnieś kartkę i strzep nadmiar liści. Czy rysunek nie jest śliczny?

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

madzia ;D
12.10.2012
Super dzięki za pomysł muszę zrobić drzewko na biologie ;D