zakochani

Jak rozkochać w sobie dziewczynę?

sid - specjalista Tipy.pl
Zdobycie dziewczyny swoich marzeń może być bardzo trudne. Jeśli naprawdę jesteś w jakiejś zakochany, będziesz w stanie przekazać jej swoje uczucia nie słowami płynącymi z ust, ale z serca. Zdobycie dziewczyny zależy od tego, jak wiele jesteś w stanie poświęcić, żeby ją w sobie rozkochać. Osoby o słabym charakterze nigdy nie zdobędą wymarzonej dziewczyny.
1
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić podczas waszego spotkania, to wywrzeć na niej dobre wrażenie. Nie musisz ciągle mówić, ubierać się i robić to, co inni, by przykuć jej uwagę. Bądź oryginalny, to wszystko co powinieneś zrobić. Bądź mężczyzną, który ma swój własny styl. Ubierz się przyzwoicie, dbaj o to co mówisz i w jaki sposób to robisz, bądź dżentelmenem, nie pij i nie pal.
2
Przyjaźń i zrozumienie to kolejna bardzo ważna rzecz. Postaraj się zrozumieć kobiety, które kochają być kochane, potrzebują być potrzebne i adorują innych by być adorowanymi. Postaraj się zbliżyć do dziewczyny, aby dowiedzieć się jaka jest naprawdę, co lubi, czego nie znosi, jaki jest jej styl i sposób myślenia. Miłość opiera się na przyjaźni. W niektórych przypadkach nawet jeśli związek dwóch osób się rozpadnie, pozostaje dobra przyjaźń. Pokaż dziewczynie, że twoja przyjaźń jest bezinteresowna, dzięki temu stworzysz w jej sercu miejsce dla siebie.
3
Okaż dziewczynie wsparcie i daj jej do zrozumienia, że zawsze, kiedy tylko będzie chciała, może na ciebie liczyć. Bądź pomocny i służ wsparciem. Bądź przyjacielem, który motywuje ją do działania i przywraca utracone nadzieje. Z czasem będzie chciała spotykać się z tobą każdego dnia, gdyż będzie to wpływało na nią pozytywnie. Dziewczyna znajdzie w tobie przyjaciela, przed którym będzie mogła się otworzyć i będzie mogła dzielić się z nim wszystkimi smutkami i radościami. Nie zapomnij okazywać radości z każdego waszego spotkania i wysłuchaj dziewczyny, zawsze wtedy, gdy tego potrzebuje.
4
Spraw, by dziewczyna czuła się wyjątkowa dlatego, że jesteś jej przyjacielem. Pozwól, by ona również wiedziała jak wiele znaczy dla ciebie. Doceniaj i wychwalaj jej działania, podziękuj jej za to, że była przy tobie, gdy tego potrzebowałeś, kiedy czułeś się samotny i smutny. Praw jej komplementy, dziękuj za rzeczy, które sprawiają, że dzięki niej się uśmiechasz.
5
W swoich codzienny rozmowach dziel się z dziewczyną swoimi marzeniami, swoim światem i każdym aspektem życia. Zawsze miej z nią marzenia, twórz z nią przyszłość, zawsze ją dopinguj i wspieraj. Powiedz dziewczynie, że zawsze o niej myślisz, nawet wówczas, gdy starasz się tego nie robić. Niech wie, że jest pierwszą osobą, o której myślisz po przebudzeniu i ostatnią, zanim położysz się spać.
6
Musisz być kreatywny i przez cały czas starać się utrzymać zainteresowanie dziewczyny twoją osobą. Staraj się okazywać jej miłość, rozśmieszaj ją i wspieraj na każdy możliwy sposób.
7
Nigdy nie zapomnij zadzwonić do dziewczyny, nawet wówczas, gdy najmniej się tego spodziewa. To będzie dla niej wielkie zaskoczenie i z pewnością zareaguje na tą niespodziankę entuzjastycznie. Bez względu na to, na jak wielu randkach byliście, nie bądź zbyt nachalny – po randce odprowadź dziewczynę do domu, uściśnij po przyjacielsku jej dłoń i życz jej dobrej nocy. Nie całuj jej, kiedy się tego spodziewa. W ten sposób okażesz jej szacunek, a twoja cierpliwość z pewnością zostanie nagrodzona.
8
Jeśli dziewczyna wie co do niej czujesz, a mimo to nie jest tobą zainteresowana, postaraj się jej pokazać, że ciebie również trudno jest zdobyć. Zniknij na moment z jej życia. Spraw, by zdała sobie sprawę z tego, że gdy czuje się smutna i samotna, oznacza to, że brakuje jej ciebie. Dzięki temu doceni twoją obecność i uświadomi sobie jak wiele dla niej znaczysz. Wówczas bądź przy niej, zapewnij, że zawsze ją wysłuchasz i zrobisz wszystko, by była szczęśliwa i kochana.
9
Pamiętaj, że cierpliwość jest kluczem do jej serca. Granie na czas sprawi, że staniesz się bardziej atrakcyjny i czarujący. Dzięki temu z pewnością zdobędziesz jej serce.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (13)

* Pola wymagane

Zmanipulowany
15.04.2018
Najlepiej być sobą i nic nie robić, a dziewczyny cię z czasem zauważą ;)
Zmanipulowany
15.04.2018
Najlepiej być sobą i nic nie robić a dziewczyny cię z czasem zauważą ;)
Tomek
07.10.2017
Poradnik jak zostać w friendzone...
Bell
03.10.2016
A ja się w większości z tym zgadzam. Jeżeli facet poświęca mi swój czas, jest dla mnie dobrym kompanem do rozmów na wszelkie tematy, czuję się przy nim piękna i potrzebna - to właśnie to może być dobry początek wszystkiego. Facet jednak musi dość szybko (2 tygodnie? miesiąc?) zacząć prowadzić taką znajomość w kierunku związku, a nie przyjaźni. Jak? :-) Określę to jako dążenie (nie nachalne!) do fizycznej bliskości. Dotknięcie za ramię, wzięcie za rękę - ale nie przytrzymanie, tylko DOTKNIĘCIE, daje mi znak, że... to będzie i przyjaźń i coś więcej. :-) Rada dla Was panowie - nie proponuj seksu, pokaż, że ona cała jest dla ciebie warta więcej, niż tylko jej krocze. Jeśli powie NIE - uszanuj, nie nalegaj, powiedz, że zaczekasz. Zresztą... jeśli ona na pierwszej czy drugiej randce z Tobą idzie do łóżka, to doprawdy nie miej złudzeń - robi tak z większością. Naprawdę uwierzyłeś, że to tylko z Tobą :-))) I pytanie, czy naprawdę chciałbyś mieć taką babkę na stałe. Przemyśl to sobie...
facet
12.05.2016
bzdura bzdura pogania! rozkochanie? nie jest mozliwe! nikt o zdrowych zmyslach nie wierzy, ze milosc pojawia sie dlatego, ze ktos jest czysty, patrzy w oczy, wykazuje zainteresowanie
Omen
14.04.2016
Hahahaha to powinien być poradnik jak wpaść do FRIENDZONE. Na prawdę dając więcej zainteresowania niż dostajesz to wtedy dziewczynie pasuje taka sytuacja. Ja kupowałem kwiaty prezenty traktowalem ją jak księżniczkę i zrobiła sobie ze mnie pamiętnik to smutne. Czemu dziewczyny są takie pokręcone ??? Wolą gości przez które plączą a ja potem tego i tak wyslucham
Sejmer
02.03.2016
Bullshit ! Odrazu widzę, że pisała to kobieta. Część z tych podpunktów to czysta natura faceta. Dopiero teraz zauważyłem, że mam te cechy :D Jeśli chcesz zdobyć laskę marzeń to BĄDŹ SOBĄ. Czasem okaże się, że dokonałeś złego wyboru, ale wiedz, że poza tą jedną w którą się zapatrzałeś są inne. Mądrzejsze, ładniejsze i w sumie nie warto się zatrzymywać, bądź zmieniać na siłę. Kobieta potrzebuję czuć się atrakcyjna i jeśli pokażesz jej, a wiesz, że może nie wyjść to cię wykorzysta.
Trzymaj dystans... Gdzieś tam czeka na Ciebie!
Misiunia...
29.12.2015
Igor, wydaje mi się, że zarówno ty jak i twoja koleżanka czujecie do siebie coś więcej. Jeśli tak jest spróbujcie o tym porozmawiać. Może dojdziecie do porozumienia. Życzę szczęścia..... Mam nadzieję, że wszystko się wam ułoży!
Igor
28.12.2015
Mam taki problem (dziewczyna jest starsza o rok ale to ani mi ani jej nie przeszkadza) chodzi o to że bardzo mi się podoba lecz znamy się oś urodzenia do tej chwili czuły do wieku 14 lat wszyscy z podwórka rodziny przyjaciel sądzą że jesteśmy ze sobą lecz nie jesteśmy raz nasi rodzice (znamy się dzięki nim) zadali nam pytanie czy jesteśmy ze sobą odwiedziliśmy ze nie o oni się spytali dlaczego na to ona odpowiedziała że ona nie mogła by być ze mną dlatego że nie chce zniszczyć naszej przyjaźni . Pliss pomocy
Anonim
14.12.2015
Moja ukochana jest o rok starsza ( to jej nie przeszkadza ) ale gdy sie z nia spotykam lub pisze to przeszkadza jej troche ze jestem doslownie o 2 cm nizszy i nwm co zrobic ?